femtionio

1.5K 66 15
                                    

Ligger alltså trea i topplistan i fanficiton? Och har snart 30k?? Wow, kan verkligen inte tacka er nog, ni är bäst. ilysm fina ni, tack för att ni läser <33

Ännu en gång stod vi där. På flygplatsen, med tårarna rinnandes nerför kinderna och skrikande fans i bakrunden.

Och jag rädd. Nej livrädd. För att samma sak skulle hända igen. För vem vet, han kanske går tillbaka till Saga? Och jag ville inte ens tänka tanken. Martinus märkte av min oro, och tog ett hårt tag om mina händer och kollade mig djupt i ögonen.

"Heyyy, Smills. Hjärtat lugna dig. Andas med mig, schhh allt kommer bli bra. Såja gråt inte prinsessan" han torkade bort tårarna som rann oavbrutet nerför mina osminkade kinder.

"M-martinus, s-snälla lova mig att-" jag avbröts av en röst ur högtalarna som sa att man skulle gå till en viss gate. Martinus gate.

"L-lova mig att inte lämna mig, snälla. Gå inte tillbaka till Saga, jag skulle inte klara av det, snälla Marti-" ännu en gång avbröts jag. Fast av ett par läppar. Han kysste mig. Han fucking kysste mig inför alla hans fans, hans pappa, hans team, hans bror. Inför alla. Och skriken hördes inte längre. Inget hördes hela längre. Det var bara Martinus i min fokus. Jag tryckte hela honom närmre mig, ville känna varenda del utav honom. Vi avbröts av Marcus. Hans blick sa allt. Jag slängde mig i Marcus famn, och kramade honom hårt, och jag viskade:

"Snälla ta hand om honom, Marcus. Se till att han inte gör något dumt, snälla du" Marcus nickade och släppte sedan taget. Jag gick gråtandes in i Martinus famn.

"Smilla, jag lovar dig. Jag lovar dig, inget ska komma emellan oss den här gången, okej? Inte ens distansen. Vi klarar detta, vi får smsa, ringa och facetima. Vi ska klara detta. Heyy, Smills gråt inte min fina prinsessa" hans tårar hade också börjat rinna.

"Martinus, det är dags nu" hördes Kjell-Erik. Martinus kysste mig en sista gång, innan han såg mig i ögonen samtidigt som han strök min kind. Han började gå, och han släppte inte min hand förän han inte längre kunde nå den.

Sedan gick han, det finaste jag har, tillsammans med min bästavän in i gaten. 

För han är inte längre bredvid mig, nej för snart är han 11h & 23 minuter bort.

912 km bort. 912 jävla km.

Jag kramade Elina hårdare, och bröt ihop i hennes famn, som aldrig någonsin tidigare. Fortfarande med skrikande fans bakom mig.


------------------------------------------------------------------

#PrayForManchester 

Det hemska som har hänt, har nog ingen missat. Land efter land drabbas, när ska detta ta slut egentligen?

Och jag måste bara påpeka att våran fina Ariana inte har gjort NÅGOT fel, något hon själv tycker. Hon ligger atm på sjukhus, pga att hon mår skitdåligt & för att hon fått en massa panikattacker. Fina fina Ari, hon har ett hjärta av guld. Och hon förtjänar verkligen inte detta. Hon förtjänar inte att få behöva leva med att hennes fans, avled och skadades - under hennes konsert.

Ta hand om er, krama er nära & kära. Och var glad över att du lever. Puss på er.

snapchat » M.GDonde viven las historias. Descúbrelo ahora