Vi satt just nu utanför konsert huset, tillsammans med några av Elviras internet vänner. Vi har filtar, kuddar och en massa energidrickor framför oss samt ett par påsar chips. 'I don't wanna fall in love' av Marcus och Martinus strömmar ur den vita högtalaren bredvid oss. För att vara så tidigt, är det redan över hundra personer här. Och jag måste erkänna att stämningen är fantastisk. Det är så mysigt när alla fans sjunger med i låtarna och tillsammans bildar en kör. Alla här var så himla taggade, och det syntes att jag var den enda som inte var ett fan. Många har känt igen mig, och frågat en massa om killarna, och varför jag köade och om vi hade bråkat. Sen en massa frågor om vi var på g. Jag svarade bara nej.
Plötsligt kom det fram en ny tjej till mig, och jag visste precis vad hon skulle fråga.
"Du är Smilla va?" sa hon och log tillgjort. Jag nickade.
"Varför köar du? Jag menar om du nu känner killarna så kan du bara hänga med dem?" sa hon spydigt.
"Jag ska överraska dem, de vet inte att jag är här." svarade jag för typ tionde gången.
"Åhh, kan jag få en videohälsning" frågade hon och klippte med ögonfransarna.
"Tyvärr, men det är en massa andra som frågat, och jag tänker inte fixa en massa sånna" ursäktade jag mig vänligt men en aning irriterat.
"Amen vafan. Men är du och Martinus tillsammans?" undrade hon snabbt. Jag suckade.
"Nej, det är vi inte. Vi är bara vänner" sa jag och tog upp mobilen, för att visa att konversationen var slut och att hon skulle gå. Hon förstod vinken, och gick därifrån.
Jag suckade, detta skulle bli en lååång dag.
---------------------------------------------------
hihihi jag är så elak, erkänn att ni trodde att konserten skulle vara i detta kapitel? ;)
mohahah, nej men kanske i nästa kapitel. Om inte jag gör en till cliffhanger ;).
ESTÁS LEYENDO
snapchat » M.G
Fanficmarcusandmartinus lade till dig på Snapchat! ¤¤ Copyright @ glitterpenna 2017