BÖLÜM 2/melisa

65 3 0
                                    

Dersimiz Fen'di ve biz Meral Hoca'dayız sanırım Mira'ların da dersi fen ama onlar Ecem Hoca'da. Ayrıca hocalarından aşırı derecede nefret ediyorlar. Neyse Meral Hoca yanıma geldi ve proje ödevi için 1 erkek 1 kız seçtiğini ve bizim sınıftan benim seçildiğimi ve E'den de farklı bir erkeğin seçildiğini söyledi. Bu erkeğin de "CAN" olduğunu söyledi. Can deyince neden mi bu kadar şaşırdım. Hmmmm yani hiç aslında yani boşver yani yani her neyse. Tiyatro klubünde konuşuruz diye düşündüm.

Tiyatro kulubünde...

Meriç Hoca yoklamayı alana kadar gelmedi Can. Tam sıra Can'a geldi ki Can kapıdan içeri girdi. Rehberlik hocasının yanındaymış. Terden ıslanmış saçları gözünün önüne düşüyordu. Ona proje hakkında olanları anlattım ve bana wp <WhatsApp> grubu kuralım dedi. Bende onayladım. Tiyatro'da yine doğaçlama yaptık ve bu çocuğun en az benim kadar yetenekli olduğunu bir daha hatırladım. Doğaçlamayı yaparken dolu dolu gülümsüyordu Can. Diş tellerinin ona ayrı bir sempatiklik kattığı doğrudur. Bu arada Can'ın annesiyle benim annem çok iyi anlaştığı için buluşmamız kolay olucak sanırım. Annemler okul kampında tanışmışlardı ve çok iyi arkadaş olmuşlardı. AAAA bu arada kamp yaklaşıyor...

16Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin