Dün olanlardan sonra bizimkileri dağ evine götürmek için elli beş bin yerim farklı dönse de bunu başardım. Önce Melisa, ben ve Mira geldi. Sonra Ayaz geldi tabi geldiklerinde yüzlerine bakmıyorlardı. Tıpkı ilk zamanlardaki gibi. Ama bu sefer birbirlerine sevgiyle değil, nefretle bakıyorlardı. Benle Melisa yine aynıydık. Melisa Mira'yla konuşuyordu. Ben içecekleri koyuyordum. Melisa'yla göz göze geldik. Tam olarak "Yandık!" bakışı attı. Ben hafifçe güldüm ve kapı açıldı. Yağmur gelmişti. Mira ve Melisa koşarak yanına gitti. Bir tek gelmeyen Savaş kalmıştı. Ah özür dilerim. Berke ve Merve de vardı. Kaybolalı günler olmuştu ve hala dönmemişlerdi. Berke'nin eksikliğini hepimiz hissediyoruz. Hatta bunu diyeceğimi hiç düşünmezdim ama Merve'nin korkunç kahkahasını bile. Artık Savaş gelmeliydi. Bir kapı sesi duyuldu.. Ve ardından yüksek bir çarpma sesi. Gelenin Savaş olduğunu anlamıştık. Savaş bu gidişle savaş yaratıcak. Gelip hızlı adımlarla koltuğa oturdu. Kapişonunu takmıştı. Ayaz koltuğun öbür kenarına oturdu. Sonra herkes teker teker yerleşti. Bende dünkü CD'yi oynattım. Yağmur oynatıcıya CD'yi koyarken bana gözleri dolu dolu baktı. Ağzını özür dilerim diye oynattı. Melisa'ya baktı ve ona da dudaklarını oynattı. Şaşırmıştım. Bizimle mi ilgiliydi? Hı?
X Yağmur eskiden Can'dan hoşlanıyordu diyordu. Kafayı yiyecektim. Yağmur. Bizim Yağmur. Yağmur ağlıyordu. Bu onun bunu doğruladığını gösterir. Ama bu nasıl olur? Yani olamaz. Melisa bana baktı. Onun da gözleri dolmuştu. Boğazım acıyordu. Ne diyebilirdim ki? Ayaz ordan "Vay be" dedi. Mira gözlerini kırpıştırdı. Sinirle Yağmur'a dönüp "Nasıl ya?" dedi. Yağmur ağlıyordu. Savaş, kapşonunun altında titreyen, ağlayan bir sesle "Bayağı, bayağı." dedi. Yağmur Savaş'a döndü. Savaş Yağmur'a. Normalde öpüşmeleri gerekirken Savaş çantasını alıp kapıdan dışarı çıktı. Ayaz da hiç gecikmeden hemen dışarı çıktı. Benim yanağıma bir gözyaşı süzüldü. Aslında Yağmur olayına değilde halimize ağlıyordum. Paramparça olmuştuk. Paramparça. Mira ve Yağmur dışarı fırladı. İkimiz kalmıştık. Bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16
Teen FictionBu iki arkadaş grubu içinizden. En yakınınızdan. Bunu okurken içinizde sıcaklığı hissedeceksiniz. İnanın! Mira, Melisa, Merve ve Yağmur; o klasik, sımsıcak, samimi kız gruplarından. Ayaz, Can, Berke ve Savaş da o mızır, eğlenceli ve çılgın tayfada...