Evet geldik bölüm onaltıya; bu bölümün özel olmasını istiyorum.
İlk olarak Merve hakkında bir şey bilmelisiniz. Bu yüzden sizi 1 yıl önceye götüreceğim:
Yağmur bana bunu yapmaz, yapamaz diye bağırıyordu Merve. Yağmur tuvaletteydi. Yanında Mira vardı. Merve'nin yanında ise Melisa vardı. Melisa Savaş'a bakıyordu. Mira öğrenmişti ilk. Melisa'ya söylemişti sonra. Melisa da Merve'ye. Peki neyi söylemişlerdi?
YAĞMUR VE SAVAŞ'IN ÇIKTIKLARINI! Merve neden üzülüyor ki diye sorucak oldunuz demi? Ben söyleyeyim. Merve Savaş'a aşıktı. Ama sonuç bu olunca aslında onu sevmediğini anladı. Berke'den hoşlanıyor şimdi de. Ama benim içimden her zaman hala. Neyse. Bu olaydan sonra Melisa'yla Mira kavga etti. Ardından Mira'yla Can. Bundan sonra da Can'la Ayaz. O günlerde herkes birbirine çatıyordu. 1-2 ay sonra herşey normala döndü tabi. Ama her zaman herkesin aklında maalesef k bu kalacak.
Sıra geldi Mira ve Ayaz'a:
Ayaz'ın okuldan ayrılma durumu var. Yani ailesinin tayini çıkabilir. Fakat Mira'nın bundan hiç haberi yok. Öğrendiğinde ne yapcağını kimse bilmiyor. Umarım öğrenmek zorunda kalmaz.
Şimdi ise Can ve Melisa;
Bakarsak bunlar bayağı flörtleşiyor ama neden sevgili değiller. Bu konuya açıklık kavuşturmak istiyorum. Geçmişten kalan bir olay yüzünden bu. Biliyoruz ki Can'la Melisa çoktan tanışıyorlar. Bir keresinde Can'ın kulağına Melisa seni seviyor gibi şeyler gitmiş. Can da gelip Melisa'ya sordu. Can gülerek sordu"Sen beni mi seviyorsun?". Melisa ise Can'ın onu sevmediğini düşünerek kahkaha atıp yalanlamış. O günden beri ikisi de birbirlerinden saklamaya çalışıyorlarDI.
Size bir haber vermek istiyorum. Sonraki bölümlerde bir sürpriz var. Mesela bir gizem. Nerden belli olabilir ki. Ama biraz heyecanlanacağız galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16
Teen FictionBu iki arkadaş grubu içinizden. En yakınınızdan. Bunu okurken içinizde sıcaklığı hissedeceksiniz. İnanın! Mira, Melisa, Merve ve Yağmur; o klasik, sımsıcak, samimi kız gruplarından. Ayaz, Can, Berke ve Savaş da o mızır, eğlenceli ve çılgın tayfada...