Dibimde duran fıratı itip geri çekildim.
"Ne yaptığını sanıyosun sen ya?!"
"Özür dilerim. Kendime engel olamadım."
"Çık dışarı !"
Bağırmamla hemen dışarı çıktı. Bende kapıyı sertce kapatıp hemen odama çıktım. Camdan baktığımda bahçesine oturmuş kafasını dizlerine koymuştu.
Tam olarak ne kadar orda onu izledim bilmiyorum ama uykum gelince gidip yattım.
Sabah
Gözlerimi açtığımda camımın açık olduğunu gördüm. Hemen yataktan kalkıp camı kapattım.
Sanırım gece açık unuttum.
Üzerimi değiştirdikten sonra aşağı inip kahvaltı hazırladım.
Tam sandalyeye oturduğum sırada kapı çalınca içimi bir heycan kapladı. Hızla kalkıp kapıyı açmaya gittim.
Açtığımda karşımda simgeyi görünce ufak bir hayal kırıklığına uğradım.
"Günaydın canım. Fıratla bir iş görüşmesine gideceğiz. Yardımcım ortalarda yok ve çok acil yardımcıya ihtiyacım var. Rica etsem sen yardımcı olur musun?"
"Tabii. Ne zaman çıkarsınız?"
"Birazdan."
"Tamam."
Kapıyı kapattıktan sonra hızla odaya çıkıp en sevdiğim elbisemi giydim. Saçımada şekil verdikten sonra evden çıktım.
Çıktığımda fırat ve simgenin arabanın önünde beni beklediğini görünce gülümsedim. Hemen yanlarına gidip selam verdim. Daha sonrada arabaya bindik. Simge bana dönüp ;
"Elbisen çok sade değilmi?" Deyince bir kendime bir ona baktım. Haklıydı. Onun yanında fazla sönük kalıyodum.
Ben cevap vermeden fırat ona ters bi bakış atınca hemen önüne döndü.
Nereye geldiğimizi bilmiyordum ama çok lüks bir yer olduğu belliydi. Simge elime bir kaç dosya tutuşturup ne yapmam gerektiğini anlattı.
İşim basitti aslında. Kim hangi dosyayı isterse onu verip içeriğini ve yapması gereken işi anlatacaktım.
Büyük bir binadan içeri girerken simge fıratın elini tutup iyice yaklaştı. Bense arkalarından yürüyodum.
Fırat yüzünü çok hafif çevirip baktı. O bakınca hemen dosyalara döndüm. Kısacası onlarla ilgilenmiyomuş gibi yaptım.
Bir süre öyle durduktan sonra simgeyi çekim yapmak için hazırlamaya başladılar. Fırat ve ben ise onu izliyoduk. Fırat saatine bakıp ofladı.
"Gamze? Yani, gamze hanım. Benim küçük bir işim var. Sizde benimle gelip ufak bir konuda yardımcı olurmusunuz?"
"Tabii. Dosyaları ne yapıyım?"
"Oraya bir yere koyun. Alırlar."
"Tamam."
Dosyaları koyduktan sonra fıratın arkasından yürümeye başladım.
Gittikce bina büyüyordu sanki. Etrafı incelerken sert bir yere çarpıp dengemi kaybettim.
Ama belime dolanan bir el düşmemi engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Yıl (Askıda)
Teen FictionBeş yıl öncesinde geride bırakılan bir aşk, Beş yıl sonrasında tekrar alevleniyor.