Gamze
Gözlerimi açtığımda karşımda fıratı gördüm. Aklıma öpüştüğümüz gelince hemen yanından kalkıp olanları düşündüm.
Şimdi biz tartışıyoduk,
Beni öptü,
Sonra...Ben sonrasını niye hatırlamıyorum? Bişeymi oldu? Yok canım. Olmamıştır dimi?
Kendi kendime düşünürken aklıma fıratı uyandırmak geldi. Yastığımı alıp suratına fırlattım ve uyandırdım.
"Pis sapık ! Ne işin var senin benim yatağımda?!"
"Ya bi sakin ol ! İnsan böyle uyandırılırmı?"
"Sen insanmısın? Yeni öğrendim kusura bakma ! Söyle bakıyım ne işin var yatağımda?"
"Bi anda bayıldın. Yalnız bırakmayım dedim. Uyuya kalmışım."
"İyi al şimdi ceketini filan hadi evine."
"İnsan bi teşekkür eder değilmi?"
"Tamam teşekkür ederim ama şimdi git."
"Niye bu kadar ısrarcısın gitmem de? Birinimi bekliyosun?"
"Evet."
"Kimi?"
"Sanane?"
"Kimi?"
"Üff. Sevgilimi. Oldu mu?"
"Sevgilin?"
"Evet."
"Güldürme. Sevgilin olsa benimle öpüşmezdin."
Bunu bu şekilde demesi utandırmıştı. Haklıydı da. Ama bir sevgilim olduğunu düşünmesi onu benden uzak tutabilirdi. Bu yüzden hiç bozuntuya vermeden pis pis sırıtıp ;
"Emin misin?" Dedim.
Alaycı bakışları bi anda ciddileşip daha çok sinire dönüştü.
"Tamam. Gidiyorum. Merak etme bir daha rahatsız etmem. Zaten, kısa bir zaman sonra evleniyorum. Davetiyeni gönderirim. Nede olsa artık komşuyuz." Deyip yüzüme bile bakmadan gidince sinirlerim tepeme çıktı.
Şuna bak ya ! Bir de dalga geciyor ! Davetiye gönderirmiş ! Gelenmi var?!
Sinirli bir şekilde aşağı inerken yukardan bir ses geldi.
Fıratın gitmediğini düşünüp tekrar yukarı çıktım.
Ama iki tane maskeli adamın bana yaklaştığını görünce çığlık attım.
Koşarak merdivenlerden inerken bir yandanda bağırıyordum.
Tam kapıdan çıkacakken adamlardan biri kolumdan tutup içeri soktu ve ağzımı kapattı. Diğeri ise evi karıştırıyordu.
Ortalığı dağıttıktan sonra diğeride yanıma geldi.
Bir yandan ağlıyor bir yandanda bağırmaya çalışıyordum.
Ağzımı kapatan elini bacağıma atınca ağlamam daha da şiddetlendi. Vurmaya çalışıyordum ama iki kişi oldukları için gücüm yetmiyordu.
Artık çırpınmaya gücüm kalmadığında gözlerimin karardığını hissettim.
Ama adamların arkasında sinirli bir şekilde duran fıratı görünce kendime geldim.
Fırat birinin omzuna dokunup yüzünü çevirdikten sonra yumruk attı. Daha sonrada diğerine atıp ikisinide devirdi.
Adamların kalkmadığını görünce bana yaklaştı. Ama biri kalkıp elindeki bıçağı fırata doğru salladı. Fırat yaralanmış olucak ki karşılık vermedi. Bende yanımdaki sandalyeyi alıp birinin kafasına geçirdim. O yere yığılınca fıratı yaralayan adam bıçakla bana yaklaşmaya başladı. O sırada fırat ayağa kalkıp arkasından vurdu. İkiside bayılınca fırat kolunu belime dolayıp dışarı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Yıl (Askıda)
Teen FictionBeş yıl öncesinde geride bırakılan bir aşk, Beş yıl sonrasında tekrar alevleniyor.