bölüm -9-

204 15 9
                                    

Medya- fırat♡gamze

Fıratın belimde olan eli gevşeyince başımı kaldırıp yüzüne baktım.

Tek bir yere odaklı baktığını görünce bende başımı oraya cevirdim.

Simgenin sinirli bir şekilde bize baktığını görünce hemen çekildim.

Ben endişeli bir şekilde fırata bakarken simge kapıyı çalmaya başlamıştı bile. Öyle sert vuruyordu ki açıkcası korkmadım değil.

Fırat benim korktuğumu anlamış olucak ki elimi tutup gözlerime baktı.

"Yanındayım. Telaşlanma." Deyince başımla onayladım.

Fırat kapıyı açmaya gidince bende kendimi toparlayıp arkasından gittim.

Kapıyı açar açmaz simge üzerime atlayınca fırat kolundan tutup tekrar çekti.

"Seni geberticem !" Simge bir yandan bana bagırıyor bir yandanda fıratın kollarından kurtulmaya çalışıyordu.

"Simge yeter !"

Fıratın bağırması ile biraz sakinleşip bu seferde ağlamaya başladı.

"Fırat bu kız seni nasıl kandırdı? Ama bir hataydı değilmi? Yoksa sen ona karşı bir şey hissetmiyosun?"

"Simge..."

"Tamam aşkım biliyorum ben seni affediyorum."

Simgenin söyledikleri üzerine gözlerimi sonuna kadar açıp ona baktım.

Yuh ama !

Ben onları izlerken fırat simgeyi kendinden uzaklaştırıp bana yaklaştı.

"Simge, o beni kandırmadı. Aksine ben ona geldim. Ben...gamzeye aşığım."

Fıratın dudaklarından dökülen kelimelerden sonra simgede bende son ayar gözlerle ona bakmaya başladık.

Simge ağlayarak evden çıkarken ben halâ şoktaydım. O gidince fırat bana dönüp göz kırptı.

"Fırat sen ne yaptıgının farkındamısın?"

"Evet."

"Yok bence değilsin."

"Hayır farkındayım. Gamze ben seni istiyorum. Sadece paramda gözü olan ve beni hiç sevmeyen birini değil. Beni gerçekten seveni istiyorum."

"S-seni sevdiğimi nerden çıkardın ki?"

Deyince gülmeye başladı.

"Sence bunu anlamamak mümkünmü?" Deyince bende gülmeye başladım. Haklıydı.

Ben gülerken fıratın beni izlediğini gördüm. Böyle izlendiğimi fark ettiğimde hep utanmışımdır. Ve yine utandım tabii ki.

Başımı öne eğip ellerimle oynamaya başladım. Fırat ise biraz daha yaklaşıp ellerimi tuttu.

"Tekrar deneyelim. Söz veriyorum bu sefer seni bırakmayacağım. Hemde hiç."

Fırat

Gamze söylediklerim karşısında hem şaşırmış hemde heycanlanmıştı.

Ellerini ellerimden çekince kaşlarımı çatsamda daha sonra gülümseyip sarıldı.

"Nasıl eskisi gibi oluruz bilmiyorum ama, deneyelim." Dedi.

Bende belini daha sıkı kavrayıp saçlarını öptüm.

***

Gamze

Beş Yıl (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin