Co se to stalo?

296 22 0
                                    

Vraceli jsme se všichni čtyři pomalu zpátky do domu. Já si v hlavě přehrávala, co se to vlastně za celý dnešní den odehrálo. Nemůžu zapírat, že mě něco k Štěpánovi netáhne. Protože, jak jsem se na něho podívala, ztratila jsem hlavu. Mé tělo mě neposlouchalo. Byla jsem bez smyslů, úplně prázdná hlava. Nevím, co má znamenat to dlouhé dívání si navzájem do očí. Ten jeho úsměv, který vyvolá mým tělem spokojenost a poletávající motýlky v mém břichu. Z mého přemýšlení mě vyrušil náhlý pohyb v mém okolí. Pohlédla jsem před sebe. Byli jsme už u schodů, které vedly k hlavním dveřím, ale Pavel  zakopl a jemně se svalil na zem. Nejdřív jsem se s Míšou trochu lekla, ale po chvíli, co už opět stál na nohou jsme se všichni začali smát. Vešli jsme až do obýváku. Bylo nás už méně, ale stále na můj vkus hodně. Seděla jsem v obýváku společně s Pavlem, Jirkou, Terkou, Míšou a ještě s dvěma kluky, ale s mým alkoholem v krvi jsem zapomněla, jak se jmenujou. Povídali jsme si, pak jsme všichni šli ještě na jejich zahradu a zapálili ještě nějaké rachejtle úplně na závěr. Dívala jsem se ale přes okno. Nedělá mi to prostě dobře. Opírala jsem se o balkónové dveře a usmívala se ven na oblohu, na všechny ty barvy, které se vždy po bouchnutí objevily na nebi. Uslyšela jsem mírné vrznutí dřeva. Otočila jsem se za sebe. Byl to Štěpán, který šel dolů a zabočil do kuchyně. Nepodíval se na mě. Jako bych tu vůbec nebyla. Mírně jsem ne naklonila, co dělá v kuchyni. Bral si do ruky celou flašku vodky. Najednou se otevřely dveře od balkónu a všichni si zase sedali na sedačky. Tentokrát si ale přisedl i Štěpán. Začali jsme do sebe lit vše, co bylo po ruce.

O hodinu později

Všichni už byli na sračky...někteří už odešli a někteří právě teď... Byli jsme tu zas jen Já, Štěpán, Radek, Terka, Míša a Pavel. Radek se musel nechat odtáhnout Terkou do jeho pokoje, protože by to sám nezvládnul. Jen než zavřela dveře špitla ,,Dobrou" a zmizela s Radkem za dveřmi. Já seděla u stolu v kuchyni, Štěpán v obýváku a něco si zpíval nebo co to bylo. Pavel právě řekl poslední slova na kluky, kteří odcházeli ,,Tak čau a zas za rok" pak jen bouchl dveřmi a odloudal se nahoru po schodech. Jak byl nahoře řekl..no spíš zařval ,,Dobrou " a zase prásknul dveřmi. Chudák Míša, protože už si šla lehnout k Pavlovi a on jí tak práskne skoro u hlavy. Já seděla v kuchyni a najednou mé tělo mělo nutkání být u toho Štěpánova..alkohol v krvi mi dodal ještě k tomu odvahu a já se pomalu a potichu zvedla a šla k němu do obýváku. On tam jen seděl v ruce držel Vodku a pohupoval s ní na jeho stehnu. Dobelhala jsem se k pohovce, za kterou jsem se chytla. Najednou přestal houpat tou lahví a obrátil svůj pohled na mě. Usmála jsem se a přisedla si k němu. On jen spokojeně vydechl a zase začal houpat tou stejnou láhvi. Vzala jsem mu ji z ruky a napila se. Potom jsme jí položila na stůl a zpátky se opřela o pohovku. Hlava mi pomalu a jemně klouzala k Štěpánovu ramenu , na kterém se i zastavila. Zavírala jsem oči, ale v tom jsem ucítila jeho ruku na mém koleni a jak se blíží k mému pasu víc a víc, ale já ho chytla svou levou rukou a propletla naše prsty. Palcem mě začal hladit po mojí ruce a pak se odtrhnul. Podívala jsem se na něho co se děje. On se jen na mě upřeně díval, do mých kaštanovo-zelených očí, které se zas dívaly do těch jeho hořce hnědých. Začal se ke mě přibližovat až jsme se začali líbat. Zas mi položil ruku na stehno a jezdil nahoru a dolů. Tentokrát jsem si to už ale nechala líbit a zaryla mu svou ruku do jeho vlasů. Najednou se odtrhnul a vstal. Chytl mě za ruku a tahal mě za sebou do jeho pokoje, který byl nahoře. Vešli jsme, on zavřel dveře a já se jen na něho usmála tím chtíčem, co ho celý chtěl mít jen pro sebe. Přibližoval se ke mně a já začala trochu víc dýchat. Rozbušilo se mi srdce. Mé zorničky se rozšířily. Byl už na mě "nalepený" jen jsme se na sebe dívali a asi i o pět vteřin na to jsme se začali líbat. Líbal mě dlouze, vášnivě. Cítila jsem jeho ruku pod mým trikem, jak jede nahoru k mé hrudi. Začala jsem ho líbat rychleji a rychleji. Najednou ji vytáhnul a začal mě svlíkat. Já ho napodobovala a začala mu svlékat triko. Za chvíli jsme byli oba nazí. Svalil mě na postel a začal mě líbat na rtech poté na krku, hrudi. Já mu jen držela jeho vlasy. Když  jeho polibky směřovaly ještě níž a níž zatahala jsem ho za vlasy zpátky na mé rty. Rukou mě objal ze zadu a sjížděl po mých zádech níž. Ohnula jsem se v zádech a jeho ruka směřovala až na můj zadek. Pořádně mi ho zmáčknul a já trochu zasténala. Proniknul do mě a já začala ještě víc nahlas vzdychat. Začal pomalu, ale po chvilce zrychloval a zrychloval. Štěpán začal taky nahlas dýchat. Tou touhou se zblížit ještě víc, i když to už ani asi nejde. Za chvíli jsem byla nahoře zase já. Dívala jsem se na něho a on na mě. Chytl mě za boky a začal s nima chýbat ze strany na stranu. Popravdě se divím, že si nikdo nepřišel stěžovat, protože naše vzdychy musely jít na 100% slyšet. Rukou mi jel od břicha až k hrudníku, kde mě chytl za prso a začal ho mačkat. Já si jen oblízla rty a nepřestávala v tom, co jsme dělala do této doby.

Because of youKde žijí příběhy. Začni objevovat