Miluju tě

237 22 15
                                    

Seděli jsme na studené zemi a koukali si navzájem do očí. Celá jsem se chvěla, jak zimou, tak i tím vším, co se ve mě právě odehrávalo. Byla jsem zmatená a nevěděla, co dělat. Štěpán najednou vstal a podal mi svou ruku. Vzhlédla jsem k ní a položila na ni tu svou. Zvedl mě a táhl pomalu k autu. ,,Já nechci domů." jemně jsem pískla a podívala se na něho. Nic neříkal a dotáhl mě až k autu. Otevřel mi dveře a já nastoupila.

Najednou zastavil u domu a já okamžitě vystoupila. Otočila jsem se, že půjdu domů, ale nebyl to můj dům. Otočila jsem se nechápavě na Štěpána, jen se uculil a dodal ,,Říkala si, že nechceš domů." pousmála jsem se nad tím. ,,Až budeš chtít jít domů, tak řekneš a já tě odvezu, ano? Klidně i ve dvě ráno." Prokroutila jsem oči a čekala, než ke mně dojde. Vešli jsme dovnitř a hned nás přivítala jeho mamka. ,,No konečně jsi doma, ani mobil nebere.." Její pohled uvízl na mně. Štěpán se nadechl ,,Mami tohle je Terka, Terko tohle je má mamka." Na její tváři se udělal úsměv a hned na to jsem měla před obličejem její ruku. ,,Moc mě těší." řekla rychle a rázně. ,,Taky mě taky." Její ruku jsem chytla a jemně s ní zatřásla. ,,Dáte si něco?" Podívala jsem se na Štěpána ,,Když tak si příjdeme říct." Jen na to kývla a ztratila se ve vedlejší místnosti. Následovala jsem Štěpána, který scházel schody. ,,Budeme tady nevadí?" A rozhlédl se po menší místnosti, která byla jeho studiem. ,,Ne nevadí." odvětila jsem mu. ,,Hned přijdu." řekl a vyběhl schody nahoru. Začala jsem si studio prohlížet. Měl to pěkně uspořádané na to, že je kluk. Posadila jsem se na gauč a ruce omotala okolo svých kolen. Pořád jsem přemýšlela nad Matějem, jestli to mezi námi znamená konec nebo ne. ,,Jsem tu." řekl Štěpán a přehodil přes mě deku. ,,Copak si pustíme?" Jen jsem pokrčila rameny a dívala se před sebe na cihlovou stěnu. ,,Nemám moc náladu se dívat na film." řekla jsem potichu a sklonila hlavu do kolena. Ucítila jsme jeho ruku na mých vlasech. Hladil mě a já pomalu usínala. Něco ve mě přebliklo a já se najednou úplně probrala. Ucítila jsem v sobě ten stejný pocit, jako když mě hladil Matěj. ,,Copak?" řekl Štěpán a podíval se na mě. ,,Nevím, co to se mnou je." a hluboce jsem vzdychla. Podívala jsem se na něho. Díval se tím svým zaujatým výrazem a já se ztrácela v jeho očích. ,, Máš vlasy, jak moře." prolomil to ticho. ,,Proč jak moře?" pousmála jsem se a stále se dívala do jeho očí. ,,Protože jsou stejně vlnité." Svůj pohled jsem obrátila na své vlasy. Byly vlnité z toho, jak mi padal sníh na hlavu. ,,Hh." uchechtla jsem se a podívala znova na něho. Byl u mě blíž, než před tím a já ucítila jeho vůni, která sváděla mou duši. Byla jsem opřená o ruce a držela jsem si od něho odstup, ale on se blížil stále blíž a blíž. Najednou jsem se zastavila a čekala, než budeme od sebe jen pár centimetrů. Dívala jsem se do jeho hořce hnědých očí, ve kterých se odrážely ty moje. Jeho dech jsem cítila na mých rtech, které se následně spojily s jeho rty. Začali jsme se líbat a on mě svou pravou rukou obejmul zezadu. Přitiskl se na mě ještě víc a to mě donutilo se víc posunout dozadu. Ruce se mi podlomily a já ležela na jeho gauči. Ruce jsem mu zamotala do jeho vlasů. Líbali jsme se rychle, vášnivě. Probudil se ve mně chtíč, který po něm toužil. Jeho ruka sjížděla k mému boku a já dýchala mezi polibky nahlas. Nohy jsem měla pokrčené a od sebe, protože ležel na mém celém těle. Začal sjíždět polibky na můj krk, kde mě kousal a udělal i cucflek. Pokračoval na mé  hruďi, ale dál už nešel, protože mu v tom bránilo mé triko. Své nehty jsem mu zarývala do jeho krku a směřovala ho k mým rtům. Naše polibky se uklidňovaly a on potom přestal. Zapřel se rukama o gauč a mírně se nadzvedl. Díval se na mě, jak pod ním bezmocně ležím. Sklonil ke mně hlavu až se naše nosy dotýkaly. ,,Terko..," navázala jsem s ním oční kontakt na znamení, aby pokračoval. ,,miluju tě." Spokojeně jsem vydechla a svou levou ruku mu přiložila na tvář. ,,Štěpáne? Já tě taky miluju." a přitáhla jsem si ho zpátky na své rty.

Because of youKde žijí příběhy. Začni objevovat