فارس قعد جنب رامي و الكرسي اللي قدامهم سارة و اونكل تامر..العامل شغل القطر..
وفجأة الكل بدأ يصرخ../عارفين الصرخة دي اللي بتبقا لمجرد المتعة بس مش من خوف يعني\......... *شعب أهبل 😂😂😂*
فارس و رامي كانو زيهم زي اي حد بيصرخ وبعدين رامي بص لـ سارة لقاها قاعدة ساكتة وباين كانت مستمتعة اوي بالموضوع دا وشعرها الطويل كان بييجي على وش فارس و فارس مكانش متدايق أبداً وكان بيبص لـ سارة بنظرة إعجاب واهتمام..
بعد ما اللعبة وقفت ونزلو.. تامر مشي عشان كان عندو صفقة طارئة فـ الشغل..
فارس :حمدلله عالسلامة..هههههه
سارة :قول لنفسك شوف انتا كنت بتصرخ ازاي يا عم انتا..
فارس :ههههههه فشر.. دا رامي هههه..
رامي من غير تعابير على وشو خالص : يلا يا سارة عشان الوقت اتأخر..
سارة :رامي احنا لسا مركبناش غير لعبة واحدة..
رامي :طيب كفاية كدا انا تعبت..
سارة : حاضر.. باي فارس.
((سارة كانت هتمشي بس فارس شدها من ايدها ))
رامي استغرب وسارة مكنتش أقل من رامي من حيث الاستغراب..
فارس :سارة مش هتمشي الا لما تركب لعبة كمان عاوز تمشي انتا امشي.. انا مش جايبها تفسحها؟ يبقا تفسحها..
رامي((بعد ما فهم الموضوع)):انا ماشي.. هتيجي يا سارة واللا هتفضل مع حبيبك؟
سارة بانذهال :حبيبي دا ايه؟ إنتا بتهزر اكييد..
فارس :هاهاهاها.. هوا اللي انا سمعتو دا صح؟!
رامي :ايوه انا قلت انك حبيبها.. وسارة عندها كلام هتقولهولي عشان افهم الموضوع ايه بالظبط.. بس ف البيت'.. يلا يا سارة..
فارس :انتا مش هتتحرك من هنا الا لما تفهم..
رامي :اتفضل..
فارس: انا بحب سارة من 3 سنين.. بس صارحتها السنة دي.. 'هيا فـ الأول وافقت وكنا كويسين مع بعض و بالله ربنا شاهد على كلامي انا بحبها بجد و مسبتهاش الا عشان خايف عليها مني.. و لما عرفت انها هتتخطب فرحت انها اخيرا هتبقى مبسوطة.. بس يا سيدي..
رامي :الله الله يا عم روميو.. وكنت خايف عليها منك ليه بقا؟ كان ممكن تعمل ايه؟
فارس: كان ممكن اقول لها كلمة تزعلها مني وساعتها انا اللي هتعذب مش هيا.. بس صدقني انا ادمنتها زي ما المدمن بيدمن المخدرات.. وبقت ماشية ف عروقي زي الدم.. وعشان كدا انا عاوزك تحافظ عليها.. اوعا تزعلها منك.. انا فرحان انها فرحانة دلوقت..سايبهالك أمانة يا رامي..
رامي :ولا أمانة ولا حاجة.. احنا لسا متخطبناش '. لسا مجبناش دبل حتى.. ليه محاولتش تئذيني أو تبعدها عني؟