De volgende ochtend werd Ik wakker om 11:00 best wel vroeg voor een zaterdag maar maakt niet uit kon toch niet meer verder slapen. Ik keek nog effe op m'n snap,insta enz. en liep vervolgens naar de badkamer en nam een lekker douche van klein halfuurtje en deed vervolgens de wassing voor het gebed . Daarna deed ik snel een abaya ( lange jurk) over m'n pyjama en ging effe bidden . Na het bidden deed ik nog effe dua voor m'n zieke opa Meskien . En liep naar beneden en maakte samen met m'n moeder ontbijt. En gingen we eten ondertussen kwam de rest ook al naar benenden. Na lekker gegeten te hebben liep ik weer naar m'n kamer om me om te kleden.
Ik had niet echt zin . Dus deed iets simpels aan ik nam m'n zwarte Nike tech broek en deed een zwart/witte Kenzo T-shirt en deed m'n. Haar in 2 cornrow vlechten. M'n moeder zij dat we vandaag effe langs m'n tante zullen gaan . Ughhh heb echt geen zin in aya ze was & is altijd jaloers op me geweest en mocht me nooit ik weet echt niet waarom maat Oke . Ik pakte nog snel m'n zwarte Chanel Boybag en deed een geurtje op Dolce&gabana (the one) wollah aanrader. Mohim en liep naar beneden .
Ik m'n ma en zusje stapte de auto in ik deed m'n oortjes in en luisterde naar het liedje Salam van boef & soufiane eddyani . Na een half uur waren we aangekomen bij het huis van m'n tante . We liepen naar binnen en begroete m'n tante aya keek me gelijk vies aan en begroette alleen m'n zusje en m'n moeder en skotte mij maar ma3lish beter zo. We liepen naar de huiskamer en dronken thee enzo m'n tante vroeg aya of ze naar de winkel ging maar wijgerde ughh echt een heks " gelto ik ga wel ik wou sowieso een luchtje scheppen" zij ik . " wollah shokran benti kan je aub gaan want deze ezel wil niet gaan en keek aya vies aan " m'n tante zei tegen aya dat ze toch met mij mee moest gaan en ik zij dat het echt niet hoefde . " nee ik wil niet mee mama " zij aya " je gaat nu mee of je hebt een probleem" zij m'n tante . Aya stond zuchtend op . Ik pakte m'n tas en aya & ik deden onze Schoenen aan.
De hele tijd was het stil. Tot dat ik de stilte verbrak " aya waarom haat je me eigenlijk zo erg we zijn nichten we moeten normaal doen" zij ik
"Ehh ik mag je gewoon niet omdat je gewoon een bitch bent" zei aya " wat heb ik je dan aangedaan " zei ik
"Jij hebt gewoon alles en je denkt gewoon dat je wat bent maar je bent helemaal niks ik haat je gewoon Tfoee en weet je ik ga wraak nemen op een dag en er staat je nog veel te wachten Siham wollah je gaat zien" ik nam er niet eens serieus met er grote praatjes wat gaat ze doen Tazz( dacht ik)
(Dacht jij siham er staat je nog veel te wachten)Ik negeerde haar gewoon en liep naar het huis van m'n tante. Na 1 uurtje gingen we weer naar huis Eindelijk . Thuis aangekomen deed ik gewoon m'n routine en ging in m'n kamer chillen met snoep, chips ,drinken & Netflix daarna ging ik lekker slapen opweg naar de volgende dag
Vergeet niet te stemmen hoop dat jullie beetje leuk vinden. En wat is aya nou van plan ?
Vergeet ni te stemmen xx N ❣️❣️
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
Short StoryDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...