Deel 20

230 24 5
                                    

Letss start the Drama

Perspectief Aya
Helloo, ik ga effe vertellen over mij O zo goeie plan. Ik ga het lekker helemaal alleen doen want Ilham wilt niet mee doen, omdat ze3ma het "licht" heeft gezien. Iedereen mag opdonderen ik doe het lekker alleen. Back to the point. Mohim ik heb een plan, ik ga lekker Younes van Siham afpakken.
En weet al helemaal hoe maar dat zien jullie later....

Back to Siham.
"Sihaaaammm kom is " schreeuwde m'n moeder van beneden. Ik liep naar beneden. " jaaaa mama ?" "Joejoejoejoe m'n dochter gaat trouwen"
"Wat mama word k uitgehuwelijkt wella?" Nee benti ben je gek" ene Younes  komt zaterdag inchallah je hand vragen " O Oke " m'n hart maakte stiekem en sprongetje en ik rende naar beneden en appte Younes  gelijk. En jaaa hij komt zaterdag m'n hand vragen Yeaahh.

We spoelen effe verder naar zaterdag
Ik zat helemaal boven te stressen, terwijl Dounia m'n make-up& haar zat te doen. Klaaaarrr schreeuwde ze na een tijdje. Uit schrik liet k m'n telefoon vallen en gaf dr een vieze blik. " dankje zegen mag ook hoor" dankje lieverd en gaf  dr een knuffel. Ik pakte m'n jurkje uit m'n kast en deed m aan. Alles  zat Onfleek👌🏼.

Beneden ging ondertussen alles perfect. Was in het begin wel heel zenuwachtig maar alles is nu Oke. Ik ben akoord gegaan en we zitten nu lekker te eten .

We hebben dr nog een hele gezellige  avondje van gemaakt en alles liep Oke de bruiloft is inchallah over. "2 maanden"

Ik lag ondertussen in m'n bed had m'n gebeden in gehaald en gedoucht en nog effe geapt met Dounia & Roumaysa  en effe gebeld met Younes. Hij is net zo enthousiast als ik en hebben dr echt zin in , de verloving is volgende maand inchallah.

Heey, vergeet nii te stemmen⭐️ en reageren.
En m'n lezers, lopen helemaal nii gelijk met m'n likes heek jammer. Dus willen jullie aub likken
Xxx N❤😘

Misgunners ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu