Deel 15

234 26 12
                                    

Nexxtt dayy...
Perspectief Siham.

Ik werd wakker en vandaan zal er niet echt iets op de planning staan.  Ik ga wel vanavond naar m'n famillie maar dat was het. Hmm ben benieuwd wat roumaysa te vertellen heeft.. ik stond uit m'n bed en liep naar de badkamer.en deed m'n routine. Daarna ging ik naar benenden toe om te ontbijten. Daarna maakte ik nog effe met m'n ma een taart voor straks en ging naar boven toe.

Ik stond al kwartier voor de kast ughh k haat dat wat moet ik nou aan doen?? Ik koos uit eindelijk simpel voor een zwarte jeans broek, donker blauw blousje, en met m'n donker blauwe huraches dr onder en om het af te maken m'n zwarte Chanel boybag en ik was klaar!

We stapte de auto in en ik zat tussen Youssra&Mo. omww naar m'n oma dr huis. Waar zo als gewonelijk iedereen weer zou zijn.
We waren aangekomen en we liepen naar binnen. Er waren veel mensen en ik merkte gelijk de duivelse blik op die Aya me gaf. Ik gunde dr expres een glimlach ( Thatss myy) en liep verder en nam plaats op de bank. Even later zag ik roumaysa aan komen met dr gezin. O Jaa ze wou me spreken. Ze nam voor de verandering geen plaats naast Ilham&Aya vast ruzzie ofzo. Ze nam plaats naast m'n haar moeder en ging zitten op de bank.

"Roumaysa kom is effe mee wil wat zegen " hoorde ik Aya zegen. hmmm ben wel nieuweschierig hoor! Ze zuchte en liep mee naar de tuin. 

Perspectief roumaysa..

Jaa? Vroeg ik aan Aya. "Luister dame ga je kapsones nu niet opzetten en ons ook niet groeten als je binnen komt jij hebt ook mee gedaan aan wat we bij Siham hebben gedaan. Spijt of niet jij hebt ook mee gedaan dus ga nu niet dom spelen want jij bent zeker ook schuldig en als je wat tegen iemand zegt heb je een groot probleem niemand gaat je toch geloven" Zij Aya ! ik keek dr met open mond aan. "Luister aya je gaat met niet zegen of Ik je wel of niet groet  als Ik binned kom dat was 1 en 2 Het was JOU plan. Jou idee en jij hebt me overgehaald en heb spijt dat Ik heb geluisterd.

Weer backk naar Siham

Mn Oma riep me " Sihaaamm kan je aub effe naar de AH gaan ben de suiker vergeten." " Saff isgoed ik trek m'n schoenen aan en ik Ga" Roumaysa kwam op dat moment binnen ideaal moment om dr te spreken... " roumaysa ik moet voor oma naar de AH gaan wil je aub effe mee komen kunnen we effe praten?" Ehh ja  is goed ik kom er aan"

Roumaysa en ik liepen buiten omww to AH.. " nou Ehh wat wou je zegen" Siham neem plaats dit is een lang verhaal en je zou het nooit vergeten zij ze met tranen" we namen plaats op een bankje buiten " kom op vertel" Oke het heeft effe tijd nodig ik moet het rustig gaan vertellen.
Je weet toch de laatste tijd dat je je nii goed voeld enzo? " Jaa" nou eigenlijk hebben Aya&Ilham en helaas deels ik daar mee te maken zij ik met tranen " Huh wat is er dann" nou kijk (snik snik) in Marokko hebben ze sihr bij je gedaan eigenlijk ik ook (snik,snik) ik werd er soort van gedwongen . " wat wat ? " haten ze mij dan zo erg. " dus ik heb wel een djinn in me " ik ben dus wel bezeten begon ik te schreeuwen " EN DAT IS JULLIE SCHULD" jullie hebben m'n leven verpest. Ik haat jullie . En ik rende weg.... haar laatste woorden waren "vergeef me!! "

Ik kon het niet ik rende maar weet niet waar heen ik wou gewoon weg van dit....

Ewaaa lezertjes vergeet nii te stemmen⭐️ en reageren 📝
Ik wil jullie bedanken voor jullie liefe reacties wat wollah dat motiveert mij echt❗️❤❤

Misgunners ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu