1 week laterr... maandag
Deze week pas gewoon normaal voorlopen en deed gewoon beetje rustig aan enzo.
Ik zou vandaag inchallah beginnen met m'n 1e werk dagje en heb dr zin in. Ik stond uit m'n bed en ging naar de badkamer en deed m'n ding. Daarna deed ik m'n gebed en ondertussen stond ik al 10 minuten voor m'n kast te staren ughh ik haat dat.Uit eindelijk koos ik voor een zwarte abaya& kaki groene ghimaar dr bij. En pakte m'n Chanel boybag en deed m'n spullen dr in. Ik ging naar beneden en at m'n ontbijt, groette m'n moeder en stapte de auto in omww naar werk.
17:30
Ik was ondertussen al thuis aangekomen en deed m'n zilveren iPhone 7 in de oplader. En liep naar beneden en ging m'n moeder helpen in de keuken. We zouden samen lasanga maken 😋😋😋 We waren gezamenlijk aan het eten en ruimde daarna alles af.Ik ging lekker in m'n bedje Netflix kijken en daarna effe met dounia face timen en met younes bellen .
Ik pakte m'n telefoon uit de lader en zag dat ik een appje had van een onbekend nummer . Hmm skotten of lezen ? Ik ga Gwn lezen ( had je dat maar nii gedaan Siham) ik las het berichtje "Salaam Siham, waarschijnelijk ken je dit nummer niet maar ik ben Aya ja Ehmm Aya je nicht😳. Ik weet niet waar ik moet beginnen sowieso willen ik en Ilham je effe goed spreken om alles uit te praten . wanneer kan je? " Pff ik heb hier echt geen zin in. "Aleykoum Salaam Aya, ik zie je morgen inchallah 18:00 parkje ...." ik besloot Roumaysa te appen om te vragen of ze mee kwam wou zegmaar niet alleen gaanSiham: Salaam lieverd, ik heb net een appje gehad van Aya dat ze me wou spreken wil je morgen mee om 18:00 parkje ...
Roumaysa nicht 😘: aleykoum Salaam schat. Ehh jaa is goed inchallah ik wil wel mee zie je morgen inchallah 😘.Ik liet dr op blauw staan en dook m'n bedje in. Hmm wat zouden ze te melden hebben?? Ik dacht er nog over na en viel in slaap.
Heeyyy lieverds sorry dat het zo lang duurde voor deeltje maar had druk enzoo. Vergeet niet de stemmen en reageren ❤ en wollah thanksss voor de 1k ben jullie echt dankbaar ❤❤🙏🏻
Willen jullie me promoten k doe backk❤✨
Xx N😘
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
Kısa HikayeDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...