Nexxtt dayyy....
11:00Ik werd best vroeg wakker en zag m'n telefoon ligen en dacht gelijk ik moet er nu wel tijd voor maken. Ik pakte m'n telefoon van mn nachtkastje en deed m aan. Ik wachte effe tot dat hij weer normaal ging doen. Ik ging naar me whatsapp en zag echt veel berichten. Ik zag dounia staan. O wat heb ik haar gemist ik heb gewoon geen tijd voor dr gemaakt. Whatsapp gesprek dounia&Siham.
Dounia❤💋: Heeyy alles goed
Dounia❤💋: laat aub wat van je horen
Dounia❤💋: sihaaamEn zo ging het door!
Siham: Heeyy liefie wollah ik heb je gemist. We moeten zekers bij praten!
Dounia❤💋: doen we! Wanneer kan je?
Siham: kom over 2 uurtjes naar me huis
Dounia❤💋: is goed zie je dan💋En ook belachelijk veel berichten van younes hem bel ik vanavond !
En ook van roumaysa Woow roumaysa? Serieus? Ik besloot tocht te lezen.
Ik had het altijd goed met roumaysa tot veel en veel mee begon om te gaan met aya&IlhamRoumaysa nicht: Heey als je dit leest kan je dan effe reageren moet je dringend spreken.
Siham: hoi,Wat wil je vertellen
Roumaysa: sorry kan echt niet via app. Kan ik je zien?
Siham: Ehh we gaan morgen naar oma ben jij dr dan ook?
Roumaysa: Jaa, kan ik je dan spreken?
Siham: Jaa isgoedIk legde m'n telefoon weg en liep naar de badkamer en deed m'n ding.
Daarna naar beneden. En ging met m'n broer ontbijten want hij was ook pas wakker.13:00
De bel ging! Vast dounia ik liep naar de deur en het was dounia we knuffelde elkaar dood dat we zelfs op de grond vielen. " hebben jullie elkaar 6 jaar ni gezien ofss " zij mo " hou je bek man jij hebt gewoon hart van steen " zij k en liep met dounia naar m'n kamer.We hadden er nog een gezellige dagje van gemaakt tot ze naar huis ging . We namen afscheid en ze ging naar huis.
Daarna besloot ik younes te bellen.
Na de hele avond met younes te hebben gebeld viel ik uiteindelijk in slaap.Heeyyyhoiii vergeet nii te stemmen ⭐️ en reageren📝
En promoten k doe backk❗️
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
Short StoryDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...