Nexxtt morning✨
Ik werd vandaag met een raar gevoel. Ik voelde me niet goed en wou de hele dag in m'n bed blijfen liggen. Maar dat heeft toch geen zin. Ik stond met tegenzin op vandaag zou die man komen die roqia voor me zou doen eens kijken op dat helpt inchallah wel. Ik liep naar de badkamer en deed m'n ding. En liep naar beneden en m'n ma zat ontbijt te maken in de keuken.
13:00
Na het ontbijt zat ik rustig op de bank te chillen met M'n ma. Tot ze opeens zij "Yallah ga naar boven klaar maken die man komt over een uurtje en trek wat aan wat je goed bedekt! " Ik liep naar boven en koos ervoor om in bad te gaan. Ik pakte m'n spullen naar de badkamer. Ik nam een lekker bad van een halfuurtje. En stapte de badkamer uit. Hmm wat zal ik aan doen ik stond voor de kast te kijken uit eindelijk koos ik voor een bordeaux rode abaya met zwarte pashmina sjaal die k uit marokkaanse heb gekocht( btw k draag geen hoofddoek maar omdat er roqia word gedaan) ik stond voord de spiegel Woow zo ben ik mezelf niet gewend. Maar het stond me wel mooi. Maar ik heb m'n zelf beloofd geen hoofddoek te dragen tot dat ik er klaar voor ben en niet meer de zelfde zondes maak als nu! En het in 1X goed ga dragen.Ik liep naar beneden op zoek naar m'n moeder. En ze keek me verbaast aan " benti het staat je prachtig " zij ze met betraande ogen. Dankje mama op een dag zal je me elke dag zo zien inchallah. Ik hoorde de bel en m'n pa deed open. Er kwam een man binnen met lange nette baard en chemira ( islamitche mannen jurk) hij kwam binnen en begon te praten met m'n pa. Met natuurlijk wel glas ne3na thee (Marokkaanse munt thee) mn pa is echt een etay (thee) strijder wollah bij alles wil die thee. De man zij dat ik moest gaan ligen op de bank. En hij begon met de roqia sessie.
Toen hij bij een bepaald stukje kwam begon ik me echt heel heel heel raar te voelen. Ik begon te huilen en te trillen en k had pijn op sommigen plekken. Na een tijdje stopte de man. En zij dat dit niet Oke was. Ik had het natuurlijk al door maar ik wist niet wat er gaande was. De man zij dat er mogelijk een djinn ( geest) in mij kom zitten maat daar had ik beter een imam voor nodig . Die de roqia voor me zal doen....
Heeyy lezertjes i know echt saai deeltje maar ik beloof dat volgende deel echt gaande word!❤
Vergeet nii te stemmen⭐️ en reageren📝
En promoten ik promoot backk❗️
Volg ook effe allemaal @safae28 ❤❤ en lees dr leuke boek❗️❤
Thallaaaa
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
Short StoryDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...