Deel 16

217 25 9
                                    

3 weken laterr...

In de laatste 3 weken hebben ik bijna niks gedaan behalven  huilen& na denken . Ik wil Roumaysa graag vergeven maar ik kan het nog niet...  ik stond op en deed de wassing& m'n gebed.

Ja mensen ben weer eens begonnen. Ik moet me sterk houden ook al ben ik bezeten ik doe me best om toch Allah te aan bidden❤. Ook krijg ik 1x in de week roqia dat m'n djinn dr uit gaat.

Ik ben nog niet begonnen met de hijaab dragen. Ik heb me zelf beloofd dat als ik m zou dragen het gelijk goed zou gaan doen. Ik ben het wel van plan

Ik trok een lange maxi jurk aan met Eem vest dr boven en ging met m'n moeder ontbijten. Vandaag besloot ik met m'n moeder te gaan winkellen. We reden richting  Utrecht stad en  gingen langs de Zara,Bershka,h&m enzo... We liepen langs zo een Islamitische winkeltje waar je habya's enzo kan kopen "mama wacht ik ga effe daar kijken" we liepen naar binnen en m'n moeder ging bij die islamitische boekjes enzo kijken.

Ik zag een paar hele mooie abaya's hangen & mooie ghimaars😻 nu ben ik er klaar voor! Ik ga het gewoon kopen.  Ik kocht een paar abaya's en wat Ghimaars en rekende af en we liepen naar buiten.

"Siham zullen we effe wat gaan eten?" " Jaa mama saffi isgoed" we liepen de la place binnen en bestelde ons eten.
Na  een lange leuke dag reden we weer terug naar huis.

Salaam lezertjess sorry voor dit saaie deel😭 maar ik ben beetje inspiratie loos! Hebben jullie idee? Laat in de reacties weten of stuur me een privé berichtje Dats beter

Misgunners ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu