3 weken later
Perspectief Siham
Pff im deze 3 weken is veel gebeurd. Vooral met Aya, haar moeder schrok er zo erg van Meskiena ook dat ze Younes gewoon wou gaan afpakken.
Maar Alhamdoulilah is alles goed gekomen.
Haar vader heeft het gehoord en heeft haar per direct naar een dorp in Marokko gestuurd.
Dus van haar hebben we effe gaan last.
Vandaag is het de grote dag. Het is m'n bruiloft!!
Ik ben net wakker en zo komt de visagist om alles voor me te doen.
Ik liep uit m'n bed. Naar de badkamer toe.
En nam een lekkere douche.Toen ik uit de badkamer kwam zag ik m'n moeder met tranen in haar ogen op m'n bed zitten.
"Mama wat is er?" Benti je bent gewoon zo groot geworden en vandaag zal je ons gewoon verlaten."
"Mama het komt goed inchallah, ik kom kapot vaak langs dat je me gewoon zat raakt"
Ze lachte en gaf me een knuffel.Ik hoorde geklop op de deur
"Binnen" " Salaam, ik ben Yasmine en ik kom vandaag jou make-up doen'
"Aleykoum Salaam, aangenaam ik ben Siham" en we schudde elkaars hand.
En ze begon met me haar.Uiteindeljk heeft ze iets prachtigs met me haar gedaan ( zie omslag foto)
In de avond
We hebben dr een geweldige dag van gemaakt, vooral een dag om nooit te vergeten. En nu is het einde aangebroken. Nu moet ik afscheid nemen van m'n Gezin.
Ik begon bij Mohammed ( m'n broer ) hij had zelfs tranen in zn ogen.
" wollah Siham ik hou van jou ook al liet ik dat niet altijd merken."
" ik ook van jou mo zij ik met tranen, je was er altijd voor me"
Toen ging ik naar Youssra ( m'n zusje)
"Youss, prinsje ik hou van jou. Zij ik met tranen je mag altijd naar me toe komen als je met wat zit, vergeet dat nooit" Siham ik ga je missen je was m'n zus&vriendin tegelijkertijd ik kon alles bij je kwijt"Toen naar m'n vader
" Benti mijn prinses, vergeet niet ik was de 1e man van wij jij hield" zij hij met tranen
" papa, ik heb zoveel respect voor u je hebt altijd kapot voor ons gewerkt, ik hou van jou!"En toen naar m'n alles!
" mama, mijn koning mijn alles. Ik hou van jou, ik heb je zo vaak last gegeven met mij problemen" En ik huilde helemaal.
"Benti, mijn trots je hebt me Nooit lastiggevallen met je problemen, ik hou van je." En zo bleven we nog tijdje in elkaars armen.Nu was het echt tijd.
Ik zij nog voor de laatste keer iedereen gedag.
En liep naar de auto, hand in hand met Younes.
Onder weg naar ons nieuwe huis, en nieuwe leven.
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
Short StoryDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...