Deel3

524 33 7
                                    

2weken later ....

Persfectief siham :
Yeeeaah het is vrijdag a sah en ik ga naar marokkoooooo🤘🏼. Ik heb mn koffers gister avond al ingepakt, ging daarvoor nog ff naar ah& Dirk om leipe snoep en energy inkopen te doen.
ik stond om 06:00 op met m'n ouders en broer & zusje ik ging naar de badkamer , douchen woedde doen en daarna hadden we gezamenlijk fajr gebeden k stuurde nog even snel een appje  naar m'n  bae ❣️ (younes)

S: Heyy baee❣️ ik ga zo omw
Y: Huh naar waar?
S: ben je vergeten marokkoooo A bolle
Y: oh ja whahaha😂, inchallah kom je goed aan trik Salama ❣️
S: shokran❣️

Mn ma stuurde nog snel een appje in familie  groep❣️ van m'n tantes (dus al haar zussen .)
We gingen nog effe snel wat eten . En m'n pa pakte onze koffers en tassen  en schreeuwde tegen m'n bro Mo dat hij moest helpen : Kom helpen A hmar zei m'n pa tegen m'n broer. We liepen naar onze auto (oh ja we gaan met auto naar Marokko ) Mohim ik deed m'n oortjes in en luisterde naar boef , broederliefde , soufiane eddyani , seven alias , jonna frassser enzo en viel in Wahid lekkere slaap  totdat m'n ma me wakker schreeuwde en zei dat we bijna in Frankrijk waren . OMMGGG bijna in Marokko bij mn familie heb ze al 2 jaar niet gezien want 2 zomervakanties geleden gingen we naar Turkije en de andere naar Indonesië (was btw echt leuk😍). Maar even terug we waren dus bijna in Frankrijk een uurtje later waren we al in Frankrijk en we stopte ff het was inmiddels bijna 20:00 en we stopten ff bij een tankstation om weer wat te eten . Ik bestelde een bord friet en pakte de redbull die ik had gekocht uit de auto 1 voor: mn pa, mo, ma en mn zusje youss (yousra )). En de rest bestelde hetzelfde als ik mn Mo had al zn rijbewijs dus we gingen na het eten allemaal weer de auto in en  mo nam het over van mn pa omdat mijn pa zo moe was en zo ging dat heen en weer tot we in Spanje waren we gingen daar naar een marokkaans restaurant (is echt waar elk jaar als k met de auto ga gaan we daar heen xxf) Jaima park en ze hebben daar super lekker eten 😍.  Zo gingen we verder tot we de boot van tarifa hadden genomen en het duurde maar 35 min en we waren al in tanger (so naar N die uit Tanger komt 💋). We gingen nog ff langs een eethuis en ik bestelde daar een broodje kofte met sla en tomaat en wat ketchup en een verse jus d'orange en de rest bestelde een bord met rijst en vlees en wat salade (you know die marokkaanse salades), daarna gingen we door naar tetouan en gingen toen eerst naar ons huis om alle spullen af te zetten en gingen daarna naar mijn oma der huis (van mn moeders kant) en we zagen daar allemaal familie leden (tantes, ooms, nichtjes,neefjes en mijn oma en opa natuurlijk). We gingen iedereen groeten en bleven tot laat in de nacht kletsen eten etc. We gingen naar ons huis en we waren allemaal zo moe dat we onze pyjama aandeden en gelijk gingen slapen.

Volgende ochtend....
Ik werd wakker ging douchen en deed gwn makkelijk mijn marokkaanse huisjurk aan met die hand van fatima en deed mn haar in een hoge knot. Ik ging naar beneden en groette me moeder: salam benti sbah lgair heb je lekker geslapen ? Salam mama sbah lgair ja ik heb heerlijk geslapen en jij. Ik ook benti. Ik groette nog snel mn broer en zusje met ewa bolle varkens. Ik zag dat mijn vader niet in hun slaapkamer was en ook niet in de douche of beneden dus vroeg ik aan mn moeder : "mama waar is papa?" Ze reageerde met wat brood en zitoun halen (olijven) ik reageerde met oke . Naar ontbeten te hebben spullen uitgepakt te hebben en het huis opgeruimd te hebben was het inmiddels 12:00 . We gingen nog ff snel naar soq en kochten nog een paar huishoudelijke dingetjes (me zusje , moeder en ik) daarna gingen we naar huis om nog ff snel te lunchen en na dat gingen we allemaal slapen tot de zon een beetje weg was en gingen we naar de stad om allemaal marokkaanse simkaart in onze telefoons te doen en na dat belde ik nog ff snel Youness en vertelde hem dat ik veilig was aangekomen en appte nog mn vriendinnen en de familie .

Ditwas deel 3 waar vele van julkie op hebben gewacht
- reageer
- en zeg andere dat ze dit boek moet lezen
XXF&N
791 woorden❤️💋

Ps: we hebben nu de rang 289 in tienerfictie idk hoe want het boek is pas paar daagjes begonnen maar we zijn er wel trots op😌 !

Misgunners ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu