Volgende avond ....
Vandaag hadden we met z'n alle afgesproken om gezellig uit eten te gaan . Ik had er eigenlijk niet zo zin in omdat aya enzo meegingen maar ja ze horen nou eenmaal ook bij de famillie . Ik zat in m'n kamer hopeloos
voor m'n kast om te kijken wat ik aan zou doen . Uit eindelijk koos ik voor wat heel simpels . Een zwart jurkje tot m'n knie met witte kraag en daar onder deed ik een panty met m'n zwartte huraches en voor de kou nam ik nog effe een leren jasje mee en ik pakte m'n boybag en deed m'n spullen er in. M'n haar krulde ik nog van onderen . En deed een lichtroze MAC lipstift op met nog wat highliter en m'n look is klaar😅.Ik liep maar beneden en hoorde m'n ma nog schreeuwen Mo& siham kom onmiddellijk naar benemen voor dat we te laat komen . Ik liep rustig de trap af en hoorde mo nog wat mompelen met zn alle reden we met de auto naar onze bestemming .
Aangekomen in het restaurant was bijna iedereen er Al. Op een paar famillie leden na. Gelijk ontving ik al een vieze blik van aya maar ik gunde haar gewoon een glimlach. Ik nam plaats naast m'n moeder en safae ( m'n nichtje ) en keek alvast op het menu. De ober kwam al aanlopen en wou onze bestellingen afnemen . Ik bestelde gewoon Een kipbuger met friet ,kipnuggets & een ice thee 😌👅👅. Na ongeveer 25 minuten kwam m'n bestelling binnen en bismillah ik begon aan M'n heerlijk eten . M'n friet was beetje smaakloos dus ik wou et wat zout bij doen aya zat er het dichtbijst. Ik vroeg netjes aan aya " aya zou je me aub zout kunnen aangeven " ze negeerde me volkomen . Haar moeder greep gelukkig in " aya Siham vroeg je wat. " Huhh wat vroeg ze dan?" Ik dacht bij me zelf 3la heks ze doet fhel ze hoorde me niet. Haar moeder antwoord " ze wou het zout geef het er" ze pakte het zout en stootte expres tegen haar cola aan en het morste op MIJN jurkje . OMG wat doe je dat doe je gewoon expres schreeuwde ik ,ze zei: " nee hoor echt nii jij bent gewoon onhandig " ik wou er echt aan dr haren trekken maar m'n vader gaf me een teken dat ik dat maar niet moest doen. Ik liep naar de wc waar ik m'n jurkje Probeerd schoon te maken. Maar dat lukte niet echt . Ik liep vervolgens terug naar onze tafel en we gingen gelukkig vertrekken naar huis.
Thuis aangekomen liep ik gelijk naar de douche. En nam een lekker lange warme douche. En dacht aan die vieze heks Aya . Na het douche viel ik in een heerlijke slaap.
Heyy schatjess vandaag lekker 2 deeltjes gepubliceerd hoop dat jullie leuk vinden . Stem aub en laat reactie achter 💋 GoodNight X N 💞
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
NouvellesDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...