Deel 23

177 20 1
                                    

1 week later...
Perpectief Younes
Ik ben er achter gekomen dat die 'Sara' m'n pillen laat slikken.
Ik probeer ze daarom ook niet meer te nemen maar als ik ze niet neem voel ik me zwak.
Ik ben er ook achter gekomen dat Aya de nicht van Siham hier achter zit.
En Sara hier heel veel geld voor krijgt!
Ik mis Siham nu echt heel erg, en inchallah ga ik snel weer naar huis maat hoe?
Sara is de hele tijd thuis. Als ze weg is loop ik gewoon weg maar ik weet niet eens waar ik ben.

Perspectief Sara
'YOUNES' schreeuwde ik vanuit beneden, ik moet effe weg ben binnen een uurtje weer terug.
En liep de deur uit.

Perspectief Younes
Oke nu kan ik gaan! Ik had hier enkel pyjama's dus ik moest wel met een pyjama naar buiten.
Ik deed nog een badjas voor de kou er boven,en deed mn pantoffels aan en ging de deur uit.
Maar ik weet niet eens waar heen, ik besloot gewoon effe eerst deze buurt uit te lopen. En dan aan iemand te vragen.
Iedereen keek me raar aan wel beetje logisch kijk hoe ik dr bij loop.
Ik was ondertussen de buurt uitgelopen en ik zag een oude man staan.
"Goeie dag meneer, mischien beetje rare vraag maar weet u misschien welke stad dit is ?"
De man keek me raar aan
"Ehh we zijn in Eindhoven"
" O bedankt"

Ik liep verder tot ik een Taxi voorbij zag rijden.
Ik maakte een gebaar van dat hij zou stoppen.
De taxi stopte en ik stapte in.
"Hallo, kunt u me naar Amsterdam **** brengen?"
" ja,prima"
" is het goed als ik u betaal als we aangekomen zijn dan pak ik geld van thuis?"
" prima joh"
Hamdoulilah wat een opluchting.

1,5 uur verder.
Ik had de man betaald&bedankt en zat ondertussen thuis op de bank.
Ik besloot Siham op te bellen en haar alles uit te legen.

Misgunners ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu