Deel 22

189 23 9
                                    

Salaam, voordat we beginnen dit verhaal wil ik ongeveer over 1 weekje klaar hebben dan wetten jullie dat ~ N

Perspectief Aya:
Vandaag ga ik  het plan uitvoeren, ik ben er achtergekomen waar Younes werkt en hoelaat hij ongeveer weg gaat. Ik blijf rustig in de auto wachten, ik heb een meisje genaamd Sara ingehuurd. Die dan "perongeluk" tegen Younes aan botst en valt,  de  rest van het plan zien jullie zo.

Perspectief Younes:
"Pff ik ben eindelijk klaar met werken en ben uitgeput". Ik stond nu in de lift om naar beneden te gaan, m'n auto te pakken en naar huis.  Ik wou net m'n auto deur openen tot dat. Er een dame tegen me aan botste en hard viel. Ze stond op en deed iets raars ze spuitte wat in m'n arm. De rest weet ik niet meer.

Perspectief Sara:
Ik botste tegen hem aan, nu was het moment  ik spoot het spuitje  dat Aya me had gegeven in Younes zijn arm. En hij viel om. Ik trok hem mee naar m'n auto en zette hem erin tot hij wakker zou worden.
Na ongeveer 20 minuten werd hij wakker, hij keek vaag om zich heen tot dat hij mij zag.
( het doel van het spuitje is om alles te doen wat Sara zegt)
"Wie ben jij? " vroeg Younes vaag " ik ben Sara en heb jou net gevonden je was zomaar flauwgevallen.)
"O oke' zou je me naar huis willen brengen"
"Ehh nee dat lijkt me niet zo een goed plan jij gaat met mij mee"  en ik reed met volle snelheid weg.

In het huis van Sara aangekomen.
"Younes wil je wat eten of drinken? "
"Nee dankje mag ik mischien een paracetamol voor de hoofdpijn?"
"Isgoed ik kom er aan"
Ik pakte de pillen die Aya me had gegeven want als ik die niet gaf zou hij beter worden
" hier je paracetamol"
"Dankje"

Dit was effe klein deeltje Starks publiceer ik nog 1 als ik het niet vergeet.
Morgen nog 1 of 2
En in het weekend, dan ben ik klaar inchallah 💓
~ stel aub vragen dan kan ik ze beantwoorden in soort van Q&A als het eer veel zijn dus doe aub💓

Misgunners ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu