Beste dames die ons boek lezen het spijt ons heel erg dat we nog geen deel 4 hebben maar dat had zn redenen . Xxf gaat nu deel 4 /5/6 en als het goed is krijg jullie morgen 2 delen en vandaag 1 deel dus vandaag 4 en morgen 5/6 .
XxF&N
NOGMAALS HET SPIJT ONS
throwback: " We gingen nog ff snel naar soq en kochten nog een paar huishoudelijke dingetjes (me zusje , moeder en ik) daarna gingen we naar huis om nog ff snel te lunchen en na dat gingen we allemaal slapen tot de zon een beetje weg was en gingen we naar de stad om allemaal marokkaanse simkaart in onze telefoons te doen en na dat belde ik nog ff snel Youness en vertelde hem dat ik veilig was aangekomen en appte nog mn vriendinnen en de familie ."
ik belde dus mijn familie en vrienden op om door te geven dat alls goed gaat en dat we veilig zijn aangekomen. nadat we iedereen hadden gebeld gingen we nog ff langs een restaurant en gingen ff wat eten (inmiddels zijn mijn broer en vader al gekomen) we gingen dus samen eten en daarna nog ff langs mijn oma waar al mijn familie was. Ik ging iedereen groeten en toen kwam ik aan bij mijn 3 jaloerze nichtjes die me heel hc een hand geven terwijl ik de rest de 3 of sommige 4 gebruikelijke kusjes gaf. Mn nichtjes keken me alle 3 vies aan en ikgaf ze ook een vieze blik daarna keken ze naar mn outfit , want ze waren wederom kapot jaloers omdat ik er leuk uitzag en zij er zo lelijk af uitzagen. ( btw ik had een croptop met een zwarte koker rok aan waar je al mn rondingen goed kon zien en mijn louboutin hakken.) en ik had ook mijn iphone 7plus in mijn handen en wederom keken ze weer vies naar mn telefoon ik snap gwn niet wrm de fuck ze zo jaloers zijn als ze waren net als mijn andere 3 nichten die gwn aardig zijn en die niet misgunnen waren had ik hun ook allemaal alles gegeven wat mij niet meer past en mn oude telfoons maar nee mohiem ze mogen trouwens mn zusje youssra en mn broer mo ook niet volgens hun zijn we verwend. Ik moest echt lachen om dit ik liet mn koffer zien met allemaal spullen hoor mn nichtje geef je hele koffer met die kleren en als je terug gaat krijg je weer niewe kleren en k keek haar echt vies aan van denk je me pa poept geld uit . k groetten mijn lieve nichten en ging met hun ff naar buiten om wat bij te kletsen en eten te halen voor ons 5 en daarna gingen we naar mn nichten hun huis en bleven we met zn 3 bij Safae slapen . we praatten nog wat bij over mn bae Younnes en ze waren alle 3 heel blij voor mij en ik dankte ze alle drie met kusjes en knuffels en ze begonnen allemaal zaghrouta te doen en slaw slam en daarna maakte we er een leuk klein feestje van en gingen we allemaal op regadda dansen en meezingen rond een uurof 3:00 werd ik door Younnes zelf gebeld en praten we tot ik moe was en we allebei in slaap vielen.
BESTE DAMES DIT WAS DEEL 4 EN MORGEN KOMT 5 EN OVERMORGEN 6
XX F&N
JE LEEST
Misgunners ( Voltooid)
Storie breviDit boek gaat over een meisje (Siham) die veel dingen heeft (merkkleding,Dure telefoon , dure schoenen , en alles wat ze wilt) maar dan gebeurd er iets vreselijks ze gaat naar Marokko bij haar familie en heeft 3 nichten die ' misgunnen' die nichten...