Pfúú, viem že som časť sľubovala skôr no naozaj sa nedalo. Konečne mám úspešne po praktickej maturite, no a tak som dnes zamakala a máte tu cez 1850 slov :D A dúfam že budete konečne spokojní s vývinom udalostí :D :D ( na obrázku AIDEN :D ) Veroncek_Ka
PS: S gramatikou sa nekamarátim :D :DAiden
Zúril som ako besný. Na jednej strane som ju tak strašne chcel no na tej druhej... ona chodí s tým úbožiakom a ja nie som taký hajzeľ aby som sa s ňou vyspal a zajtra by sa kvôli tomu cítila mizerne. Aj keď niečo vo mne mi hovorilo aby som to spravil, aby som podľahol tej túžbe čo ma momentálne spaľovala odtiahol som sa od nej a vypustil tie hnusné slová. To čo som povedal som si uvedomil až keď sa posadila a nahodila ľadovú masku. ,,Vieš Stark a v tomto je rozdiel medzi nami. Ja sa nevyspím len tak s hocikým na počkanie. A aj keď si myslíš,že by som sa s tebou vyspala zatiaľ čo by som chodila s Alexom, mýliš sa. Predsa len keby si sa trocha zaujímal vedel by si niečo čo ti teraz uniká. Rozmýšľaš čo to je? Ale no ták zas tu svoju prázdnu hlavu tak veľmi nezaťažuj, počula som že v takýchto prípadoch rozmýšľanie bolí. No to je už niečo iné Stark. Ide o to, že aj keby som bola kurva ako si ty pred chvíľou povedal, stále si ty väčší kurevník ako ja kurva. Sladké sny Aiden." Povedala a cmukla na mňa. Skôr než som stihol hocijako zareagovať na jej slová sa postavila a opustila moju izbu. Preboha čo som to spravil?
Zachoval som sa jak totálny idiot, prehnal som to a ak ma nezabije v spánku budem rád. S hlasným povzdychom som sa hodil do postele a zhlboka sa nadýchol. Preboha ešte aj tie návlečky po nej voňajú.Nech to tu už skončí inak sa z tohto tu naozaj zbláznim. Kto by bol povedal,že ja budem niekedy pobláznený z Prizeovej ? Len pomyslenie na to je smiešne no realita je iná. V realite nie som schopný triezvo uvažovať keď sa jej osoba nachádza v mojej blízkosti, a to že je v mojej blízkosti veľmi často.
S hlasným povzdychom som sa hodil do postele a s myšlienkami na to ako som to posral som zaspal.
***
Konečne domov z toho blázinca. Celý deň som sa nemohol sústrediť na prácu a myslel som na to ako dnes vyzeral Mackie. Tmavé kruhy pod očami nezakryl ani ten make-up na nej a veľké, červené, opuchnuté oči hovorili za všetko. Keď som ju ráno videl mal som chuť sa prefackať no než som sa na niečo stihol odhodlať tak sa vyparila preč. A namiesto toho aby som sa jej ospravedlnil počas služby som si šiel po jej skončení niečo vypiť. Viem,že to nebolo správne ale potreboval som sa nejako odreagovať. A tak som po skončení zmeny nasadol do taxíka a smer hociktorý bar. Hlas ktorý mi hovoril aby som to nerobil, že to budem neskôr ľutovať som zatlačil niekam do zadu a vlieval do seba jedného panáka za druhým. Keď som cítil sa mi uvoľňujú svaly a mierne sa mi točila hlava rozhodol som sa,že už mám dosť. Som zvedavý či Mackie bude hore- vlastne nie, vzala si službu naviac. Spomenul som si a trpko sa zasmial.
,,Aideeen." Ozval sa za mnou ženský hlas a ja som sa otočil. Za mnou stála vysoká baba s ohnivými vlasmi a popravde vyzerala úžasne. Než som sa stihol spamätať už ma držala za ruku a viedla ma smerom k taxíku. Kde som ju už videl? Uvažoval som v duchu,pretože mi prišla strašne povedomá. No to som momentálne neriešil. Pritiahol som si ju k sebe a tvrdo ju pobozkal. Bol to trestajúci bozk za to že môžem mať ktorúkoľvek len nie tú ktorú chcem.
,,Chcem ťa." Zapriadla mi do ucha a rukou mi prechádzala po nohe. Bola sexi to sa nedalo poprieť, krásne štíhle a dlhé nohy, dokonalý dekolt, krásna tvár. Čo viac si môže srdce priať? A vďaka tomu,že som mal vypité som ani neuvažoval triezvo a taxikárovi nadiktoval moju adresu. ,,Musíš chvíľu vydržať,baby." Šepol som a pobozkal ju zas.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ilúzia (Dokončené)
Любовные романыČo dostaneš keď sa zamiluješ? Len pár bolestí čo ti srdce zlomia. Jeden trest, dva mesiace v Paríži,jeden dom a dvaja ľudia. To za žiadnych okolností nedopadne dobre,alebo ? Voľné pokračovanie I am not okay :)