Kamaráti

4.3K 337 31
                                    

Neverila som tomu,že som naozaj ráno na hlas vzdychala jeho meno,no s kadiaľ by to inak vedel? A keď sa vrhol na moje pery mala som dosť. Chcela som sa od neho vykrútiť, dať mu facku alebo čokoľvek iné no nedokázala som to. Keď som videla ako utrápene sa tváril keď som sa vrátila domov, prišlo mi ho ľúto. Naozaj sa o mňa bál. 

Bozky mal drsné akoby ma za niečo trestal,no mne sa to prekvapivo páčilo. Potrebovala som ho cítiť pri sebe. Ten prudký pocit túžby ma vystrašil no nechala som to tak a prestala som uvažovať. Nechala som sa viesť túžbou ktorá sa mi vlievala do tela a vrela vo mne. Mohla som cítiť že zostal prekvapený,keď som mu bozky rovnako dravo vracala. Ruky som mu zaplietla do vlasov a on si ma pritiahol bližšie k sebe. Naše bozky sa stali nežnými a ja som sa šla roztopiť od toľkého blaha. 

Jemne ma  hladil po chrbte a vysadil ma na stôl ktorý bol hneď za nami.Nohy som obmotala okolo jeho bokov a on sa ku mne ešte viac pritisol. Bozkami mi pokrýval celú tvár, nevynechal hádam ani jedno miesto. Jeho pery putovali od mojich k lícu, čelu nosu a zas sa vrátil k perám. ,,Aiden." Vzdychla som mu do úst a cítila som ako sa mu napli svaly. Obaja sme bojovali s túžbou čo v nás vrela. Nebolo pochýb,že medzi nami vládne príťažlivosť. Bola tu vždy,len sme si ju nikdy  poriadne neuvedomovali. Tá vražedná situácia ktorá medzi nami v kuse bola,bolo vlastne to sexuálne napätie. Len sme si to neuvedomovali,alebo sme si to skôr nechceli pripustiť.

,,Bože!" Zamrmlala som keď mi začal sať pokožku na krku. V tom sladkom opojení som zaklonila hlavu aby mal lepší prístup. Uvedomovala som si,že zajtra tam budem mať krásnu modrinu no z nejakého dôvodu ma to aj potešilo. ,,Čo to so mnou robíš?" Opýtal sa pomedzi bozky. ,,Len to čo ty so mnou." Usmiala som sa aj keď pochybujem,že to videl. Ruky som mu z vlasov premiestnila na plecia no zistila som,že mi prekáža jeho tričko. Nutne som potrebovala cítiť jeho pokožku, teplo jeho tela aj keď momentálne som sama horela. Odtiahla som sa od neho a než stihol čokoľvek namietať som mu pretiahla to sprosté tričko cez hlavu. Všimla som si,že mu v očiach horel prameň túžby a zahryzla som si do pery. V tom momente sa na mňa vrhol a aj moje tričko nasledovalo to jeho. ,,Kriste!" Vykríkla som keď som pocítila jeho zuby na mojej klučnej kosti.

Nechty som mu zaryla do chrbta a on mi venoval nežný bozk na krk. Išla som sa roztopiť od toľkej slasti.  ,,Mackie" Vzdychol keď som mu prstami prešla po bruchu. Jemne som ho hladkala a všímala si ako veľmi sa snaží ovládať. Bola som zvedavá ako dlho mu to vydrží tak som sa ujala vedenia ja. Pritiahla som si ho bližšie a užívala si to,aký je vzrušený. 

Prinútila som ho cúvať a usadila som ho na stoličku no pri tom som stále bola nalepená na jeho perách. Obkročmo som si naňho sadla a vrhla sa na obkúsavanie jeho krku. Hádam nebudem mať obkusaný krk len ja. Keď mi silno zaryl ruky do bokov pocítila som pocit víťazstva. Usmiala som sa mu do krku a mierne som sa na ňom pomrvila. Výsledok bol takmer okamžitý.

Cítila som aký je napätý, vzrušený. No nečakala som práve to ako zareagoval.Prudko ma zo seba dal dole a rukami si vošiel do vlasov. Nechápavo som sledovala ako chodí hore,dolu po kuchyni a ťahá sa za vlasy. ,,Toto sa nemalo stať." Šepol keď sa zastavil.

,,Čo prosím?" Ničomu som nechápala. V jednej chvíli ma skoro pretiahne na kuchynskom stole a v druhej ma zo seba zhodí a povie že sa to nemalo stať? Chlapec má dve osobnosti alebo čo?
,,Mackie, pochop ma, si kurevsky krásna baba. Nie som slepý. No keby sme sa spolu vyspali bola by to obrovská chyba. Však len teraz sa len tak-tak nepozabíjame nie to keby sme spolu skončili v posteli." ,,A možno by sa to zlepšilo." Zamrmlala som si popod nos no očividne ma počul. Pristúpil ku mne a prudko si ma pritiahol k sebe. ,,To chceš? Chceš aby sme sa spolu vyspali a vyskúšali či to pomôže? Chceš riskovať aj to málo čo medzi nami je? Lebo ja pochybujem,že keby som ťa pretiahol bolo by to v niečom iné. Zas by sme sa každý deň hádali a hoci akú tému a ani by sme nemuseli mať na to dôvod." ,,Pusť ma." Povedala som pretože v jeho prítomnosti sa mi nedá triezvo uvažovať. No on len pokrútil hlavou a zas ma pobozkal. Hrýzol mi spodnú peru a musela som sa ho prichytiť lebo moje nohy vypovedali službu.,,Nepochybujem o tom že sa medzi nami niečo deje.." Zašepkal mi do ucha a zas sa vrátil na moje pery. ,, .... ale pochybujem o tom že by to bolo správne." Dokončil vetu a pustil ma.

,,Prečo práve teraz? Inokedy by si dal čokoľvek za to aby si ma dostal do postele." Nechápala som. ,,Uvedomil som si jednú vec. A to že keby sme my dvaja skončili v posteli nebolo by to dobré pre nikoho z nás. Ako som povedal, ledva spolu vychádzame takto a nie ešte keby si sa pridala k babám na jednú noc." Povedal a ja akoby som dostala facku a až teraz som sa prebrala. ,,Na jednú noc." Hlesla som. ,,Bože Mackie,netreba to tak prežívať. Aj sama musíš vedieť aký som. Ja nerandím, len si užijem a koniec. " Zasmial sa.,,Máš pravdu."Povedala som a prekvapilo ma ako vyrovnane znel môj hlas. Zo zeme som zdvihla svoje tričko a obliekla si ho naspäť. 

,,Bože Mackie, nemyslel som to tak."Zastavil ma keď som sa vybrala do svojej izby. ,,Však v pohode Aiden, máš pravdu." Usmiala som sa na neho. ,,Tak čo keby sme uzavreli prímerie? Sľubujem že sa budem správať slušne a nebudem skúšať tvoje nervy."  Navrhol nesmelo. Usmiala som sa a pristúpila k nemu. ,,Kamaráti?" Opýtala som sa a natiahla k nemu ruku. S ochotou ju prijal a potriasli sme si nimi akoby sme uzavreli nejakú dohodu. ,,Kamaráti." Potvrdil a ja som sa vybrala do izby.

No ako som sedela na posteli,u seba v zamknutej izbe mala som pocit akoby som o niečo prišla. V mojom vnútri sa usadil pocit prázdnoty a nechcela som si pripustiť jednu vec. Ani som si neuvedomila ako ale po líci mi stiekla slzy. Zotrela som si ju a trpko sa zasmiala. Lebo keď už vyšla na povrch tá myšlienka nedala sa zatlačiť naspäť do úzadia. Bola hneď napredu a jasne svietila v mojej hlave.

Ako si to dokázal Aiden? Krucinál Stark, ako si dokázal to,že som sa do teba začala zamilovávať?

Po dlhom čase som tu zasa :D Číta to ešte niekto ? Nečudovala by som sa keby nie.. :D No hádam sa časť páčila a užili ste si ju tak ako aj ja :) Vaša Veroncek_Ka 

Ilúzia (Dokončené)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant