Prizeová vs Stark

3.1K 269 35
                                    

Túto časť by som chcela venovať MirkaJuraskovaKrásnych 365 dní pravda?

 Nezdá sa vám že to nejako rýchlo ubehlo a je nová časť? :D :D :D 

Keď som sa zobudila bolo neskoro večer no ani to očividne nevadilo Starkovi aby robil hluk. S povzdychom som vstala z postele a zamierila rovno k nemu.

Ani neviem čo to do mňa vošlo, ale práve teraz som sa cítila plná adrenalínu a keď som prudko roztvorila dvere na jeho izbe prekvapilo to nielen jeho, ale aj mňa. Chvíľu na mňa len prekvapene pozeral no potom si ma premeral pohľadom a mne došlo ako tu stojím oblečená.  Mala som na sebe len pyžamo, čo by samozrejme nemalo byť zlé, lenže ono sa skladalo z krátkych šortiek a tielka. To by som aj prežila, lenže keď sa jeho pohľad zastavil na mojích prsiach, uvedomila som si,že nemám podprsenku. 

,,Stark!" Zavrčala som a tým upútala jeho pozornosť späť na seba. Akoby si ju predtým nemala. Ozvalo sa moje podvedomie no na teraz som to nechala tak. ,,Je pol dvanástej v noci, musíš tu robiť taký hluk?!" Opýtala som sa a ruky si založila v bok. ,,To ty tu rozrážaš dvere nie ja."  Odvrkol a dal si dole tričko. Sledovala som každý jeho pohyb, hypnotizovala jeho telo a hádam som ani nežmurkla len aby mi neušiel žiadny detail.Skoro som si ani neuvedomila,že nedýcham taká som bola zažratá do jeho tela a bodaj by aj nie keď vyzeral ako boh.

,,Pozor lebo ti vytečie slina." Zasmial sa a začal sa ku mne približovať. No ja som len stála a nemohla sa vynadívať. Preboha,ženská čo sa s tebou deje?! Vidíš chlapa bez trička a si hotová. Nadávalo mi podvedomie. No aj tak som ho sledovala pohľadom šelmy akoby som čakala na svoju korisť.  Prebrala som sa až keď zastal pri mne a zdvihol mi hlavu k jeho očiam. ,,Pozor Mackie, ešte chvíľu by si sa tak na mňa pozerala a myslel by som si,že sa ti páči to čo vidíš, že by si sa ma chcela dotknúť alebo ma pobozkať." Šepol a pozrel sa mi do očí. A prisahám,že som to aj chcela. Akoby som to ani nebola ja. Túžila som sa ho dotýkať, bozkávať a mať pri sebe. No práve tieto myšlienky ma priviedli späť  k môjmu ja a rýchlo som ho od seba odstrčila. ,,Len v tvojích snoch,Stark!" Zavrčala som, no na to sa ozval len jeho smiech. ,,Ách Mackie, to ty si kto o mne sníva a nie ja." 

,,Ja ťa zabijem!" Šepla som no nenávidela som sa,pretože mal pravdu. Snívam o tom ako ma hladí, bozkáva ... arrg.. takéto myšlienky sú pre mňa tabu.  ,,Len si poslúž, typujem že si tie dotyky pri tom budeš aj užívať. " Smial sa ďalej. ,,Prečo mi to robíš?" Opýtala som sa to čo mi už dlhšie leží na srdci. ,,A čo také ti robím?" Opýtal sa a zas sa začal približovať ku mne. ,,Raz si ku mne milý, pobozkáš ma. Potom sa hádame a pár dni ani nebavíme. Potom sme akoby kamaráti a zrazu ma neprídeš ani navštíviť do nemocnice." Hlesla som a on zastal na ceste ku mne. 

,,Vysvetlil som ti,že mi nemôžme byť kamaráti Prizeová! Nikdy to neskončí dobre. A načo by som za tebou chodil? Však si tam mala Blackwooda, mňa si tam nepotrebovala." Odvrkol a otočil sa ku mne chrbtom. ,,Potrebovala." Šepla som no on ma aj tak počul a v momente bol pri mne. ,,Čo si to povedala?!" Zavrčal. ,,Počul si." ,,Zopakuj to!" Prikázal mi a keď som si všimla ako mu stmavli oči dostala som strach. A keď som bola ticho, chytil ma za boky a pritiahol ma k sebe. ,,Zopakuj to." Povedal pokojným hlasom čo bolo ešte horšie ako keď vrčal. 

,,Mám to zopakovať?! Tak fajn! Chcela som aby si za mnou prišiel! Chcela som aby si sa tam aspoň na malú chvíľu zastavil a spýtal sa ma či niečo nepotrebujem. No ty nie! Ty si sa túlal a robil kto vie čo! No tak dobre, zmierila som sa s tým že ti na mne nezáleží ale vieš čo? Keby si tam ležal ty ja by som za tebou prišla aj keby som ťa neviem ako nenávidela. Prišla by som za tebou aj keby si nechcel!" Už som kričala a bolo mi jedno či to budú počuť aj susedia, neuveriteľne ma naštval svojím správaním. ,,Ahá tak ty by si za mnou prišla. To si hovor vieš komu." ,,Veľmi dospelé chovanie pán Stark, hrať sa na malé urazené decko to ti naozaj ide, bravó." Zasmiala som sa a vytrhla sa mu zo zovretia. ,,Neprovokuj ma!" ,,Lebo čo? Dieťatko sa nám tu rozplače? Pomóc už sa bojím. Nie si nič než obyčajný chudák. Začínala som ťa mať rada no ty to vieš vždy tak krásne pokaziť že sa ani nečudujem prečo nemáš normálnych priateľov!" ,,Čo si to povedala? " Skríkol no ja som sa nebála. Proste som neuvažovala a hovorila to čo mi prvé napadlo.  ,,Počul si, si obyčajný chudák, nikto, decko čo sa hrá na dospelého a si neuverite-" Nedokončila som pretože som prudko narazila na dvere. Kým som sa spamätala už bol pri mne a jeho pery drtili tie moje. Pevne ma zvieral, stláčal mi boky a trestal moje pery. No ja som aj tak spolupracovala pretože aj keď toto bolo za trest pre mňa to bolo to najlepšie čo sa za posledné dni prihodilo. Cítila som teplo salajúce z jeho tela a rukami som mu prechádzala po jeho nahom chrbte. Hladila som jeho svaly a tisla sa viac k nemu zatiaľ čo on zamestnával moje pery. Chytil ma za zadok a jemne ho stlačil načo som mu zavzdychala do úst a on si ma posunul vyššie. Nohy som mu obmotala okolo bokov a chrbtom som bola pritlačená na dvere no vôbec mi to neprekážalo. Dychtivo som mu oplácala bozky a jedna moja ruka mu zamierila do vlasov. Ťahala som ho za ne a v kuse som si ho k sebe priťahovala aj keď to už viac nešlo. A keď mi zavzdychal do úst bola som akoby v siedmom nebi. Jeho ruky sa presunuli na moje kríže a putovali čoraz vyššie zatiaľ čo naše jazyky mali medzi sebou tretiu svetovú. Roztápala som sa v jeho náručí a ťažko sa mi dýchalo. 

Perami sa pomaly presúval k môjmu krku ktorý začal nanásytne sať a keď sa mi zubami zahryzol do pleca, blahom som vykríkla. Bol to tak úžasný pocit. A zrazu som ležala na posteli a on bol nadomnou. Bozkával a hladil mi telo a ja som si nemohla pomôcť. ,,Aiden." Vzdychla som od slasti. Prehýbala som sa pod ním len aby som bola čo najbližšie k nemu. Nechty som mu zarývala  do chrbta a užívala si ten pocit,že je pri mne. Bozkával mi klučnú kosť a ja som sa topila od toľkého blaha. Momentálne som nechcela nič iné než jeho. 

Ruky mal pod mojím tričkom a pomaly ich posúval čoraz vyššie a keď sa dostal k mojim prsiam vzdychla som akoby to bol môj koniec. Po celom tele som mala zimomriavky a v podbrušku som cítila ten zvierajúci pocit. Perami sa presunul k môjmu ušnému lalôčku a jemne ho hrýzol. Zanechával mi tam drobné bozky a ja som chcela viac. Chcela som ho celého. No on sa potom odtiahol a povedal tie slová. Tie slová ktoré ma zobudili z toho krásneho sna, ktoré ma akoby obliali studenou vodou, ktoré zničili moje srdce nadobro.

,,Tak a teraz si mi dokázala ako som sa v tebe mýlil.Chodíš s Blackwoodom a bez zábran by si sa vyspala so mnou. Si obyčajná kurva." Povedal a moja ruka okamžite vystrelila k jeho lícu. 

Ilúzia (Dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora