-Sara te sun eu mai târziu ,un polițai are chef de amenzi .zic închizând telefonul trăgând pe dreapta.
Cobor geamul mașini iar un domn își face apariția.
-S-a întâmplat ceva?intreb cu o voce de copil râzgâiat .
-Da domnișoara ,de ce ați trecu pe roșu ?asta își bate joc de mine ?!
-Am trecu pe roșu pentru ca ma grăbesc ! Tip si văd cum își mânjește ochii la mine .
-Îți dau doar un advertisment ,o data dacă te mai prind ca treci pe roșu v-a trebui sa ne insocesti la poliție!zice iar eu deja ma enervez.
-Bine...acum pot sa plec?!il intreb mai mult țipând .
-Desigur ,o zi buna.
-Nu prea e...soptesc si accelerez.
Am ajuns in fata uși si bat o data si se aude vocea scorpiei de chimie .
-A...domnișoara Halep...ai întârziat.
-Hale ...nu Halep !Si da am avut mici întârzieri din cauza unui polițist .ma scuz eu înjurând in gând.
-La tabla!tipa si da cu pumnul in masa de lemn.
-Învățământul din romania !mormai si iau o bucata de creta .
-Scrie formula lui Avocado ...
După ce am terminat de scris scorpia se uita sa verifice dacă e corect.
-Mda...corect!Patru !zice iar atunci rabufneac.
-Ce ?!Tocmai ați zis ca e corect !tp la ea .
-Tu domnișoara sa nu tipi la mine !
-Uite ca vreau !
-Afara !tipa si imi arată semn spre usa.
-Cu mare plăcere măcar scap o ora de scorpie .zic si trântesc usa.
Ma așez pe o băncuța si imi amintesc ca am uitat proiectul pentru biologie ,super!Imi iau telefonul de la spatele blugilor si il apelez pe Tony .
-Hei ,ce s-a întâmplat?ma intreaba îngrijorat,minte !
-Vino si adu-mi proiectul de la biologie!ma răstesc la el .
-Bine ,acum vin.
-Mai repede !tip si ii închid.
Si ar trebui sa ma prezint !Sunt Eva Hale si am un frate vitreg pe care il cheamă Tony .De cand mama a divorțat de tata o parte din mine s-a rupt .Acum mama si-a găsit un american care il are fiu pe Tony.M-am împăcat cu ideea ca tata a plecat cu aia .Abia acum m-am împăcat cu ideea de noul tata ,iar Tony pentru mine e un necunoscut .Locuiesc in Romania țara mea natală si am o mulțime de prieteni.
Sara ,Ioana,Giorgia si Mat .Ei sunt totul pentru mine.Ii iubesc ca pe niște frati .
Sunt bruneta si cu ochii verzui spre albastru .
Iar Tony e brunet si are ochii albaștri .
Il văd pe Tony cum se apropie si imi intinde dosarul .
-Buna...zice si imi zambeste.
-Mda...buna,pa !zic in timp ce aud soneria de ieșire
Sara ma imbratiseaza iar Giorgia la fel.
-Ce ați pățit ?intreb
-Ne e foame!se plânge Matt.
-Bun atunci haideți !Zic si le iau de mâna .
Deschidem usa cantinii si toți se holbează la noi.Super!
Nu ii băgăm in seama si continuam sa mergem spre rafturile cu mancare.Mi-am luat un cașcaval pane si o limonada.Iar restul si-au luat o pizza.
Ne așezăm la o masa si incepem sa mâncam .Ma mai uit prin cantina si il văd pe Tony...stai Tony?Ma mai uit o data si il văd venind spre noi.Fetele se agita iar eu ma uit la el cu ura.
-Hei !zice iar fetele se tot agita.
-Buna!zice in romană .
-Engleză .le trag un cot .
-Aa,buna !se corectează ele.
Tony zambeste si imi înmânează o foaie.
-Pentru ce ?Intreb plictisita uitându-ma la el .
-Pentru noua școala.zice Zâmbind.
-Noua școala?
-Țin sa te anunț ca de acum ai o si națiune americană .zice iar eu scuip limonada.
-Ce !?tip iar lumea se uita ciudat la mine.Normal ca se uita la mine ca la o cidata.Tipa tu in limba Engleză.
-Peste o săptămana veți locui in America .zice iar fetele scapă furculița.
-Pe asta s-o crezi tu!tip si ii imanez foaia .
-Mai vorbim acasa .zice si le face cu mâna si discutate din raza mea vizuala.
Privesc in direcția de unde Tony a venit si ma așez la loc.
-Nu poți face asta !?tila fetele cu ochii in lacrimi pana si Mat are lacrimi in ochi.
Încerc sa zic ceva dar in zadar .Ma uit pe foaia de înscriere .Dau din cap si imi pun mainile in cap .
-Nu pot sa cred ca o sa ma mut!zic si imi pun calul pe masa .
Soneria se aude iar toți se ridica mai puțin eu .
-Evy,haide!zice Mat.
-Cetățenie americană,ce ma fac!?zic si scap o lacrima.
-Hei ,unde e fata aia care nu plânge dar înjură de toți...zice si scap un chicot.
-Ei bine de cand tata a plecat cu aia acea fata nu mai exista ,acum exista o fata care nu face fata stării emoționale si Eva de acum e mult mai timida si mai fricoasa.zic si Oftez.
-Ba nu ,esti aceea Eva pe care o stiu !se recoltează el.
-Cum zici tu,mergem la ore?intreb cand imi dau seama ca nu mai e nimeni .
-Sigur Evy!zice iar atunci ma uit la el cu ochii mânjiți.
-Mi-ai spus "Evy"?intreb cu o voce autoritara.
-Nuuuu....zice uitându-se in alta direcție .
-Mincinosule !zic si il împing im alta direcție .
-Eu ,niciodată!zice si ma intr-o îmbrățișare .
-Te iubesc ca un frate știi asta nu?il intreb iar el ma pupa pe frunte.
-Stiu si eu la fel !zice si își pune brațul după gâtul meu .
Deschidem usa timizi iar doamna de geografie se uita pe sub ochelari .
-Ne scuzați ca ....se scuza Mat scărpinându-se după ceafa.
-Ne scuzați ca am întârziat !zic eu repede .
-Da da...bine ,le locurile voastre.
-----
Aaaa nu mai pot ,am fost ascultata de trei ori si noroc ca am știut .Peste o săptămana plec in America ...super !Cand am ieșit din instituție il văd pe fratele meu vorbind cu niște fete...mda ...mereu cand fetele il văd salivează după el.
-Pa fetelor!il aud pe fratele meu in timp ce ma apropi de el .
-Si...ai scris ceva acolo ?
-Nu!tip la el .
-Deja tata a vândut casa iar Lucrurile tale sunt pe drum spre California .zice iar eu il privesc socata.
-Ce a făcut !?tip si ma pregătesc sa il înjur.
-Ce ai auzit !zice si imi deschide usa dar eu il împing si imi închid usa singura.El ocolește mașina si urca in partea cealaltă.
-----
-Ce ai făcut !?tip la tata care era pe canapea cu mama.
-Am vândut casa a si lucrurile tale...
-Sunt înspre California ,stiu !tip .
-Scuze scumpo.
-Sa te ia mama Dracu'!tip in limba mea .
-Scumpo,cât tatăl tău si Tony sunt aici vorbim in Engleză .zice mama .
-Si crezi ca imi pasa ?!tip de data asta in limba lor .
Am urcat in...fosta mea camera si am ațipit pe loc .
Asta e primul capitol ...bine primul capitol de cand pornește aceasta poveste .Pup!
CITEȘTI
My name is Eva
JugendliteraturȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...