O iubesc dar nu stiu cum sa-i zic

147 2 2
                                    

-Ce ?zic ei uimiti .
-Da ,ma iubește asa cum o fac si eu .zic iar fetele zambesc.
Ma duc sa vorbesc cu ea.zice Maya .
-Venim si noi !zic si celelalte fete.
Eva:
Stăteam in pat si ma gândeam dacă sa-i spun sau nu.Pe usa intra fetele si cand ma văd ca încă mai am lacrimile pe fata se albesc si vin langa mine.
-Esti bine?intreaba Sara.
-Da!le sic si simt cum amețesc .
-Nu ,nu esti bine...esti palida !se sperie Ioana.
-Bine,nu sunt bine,am probleme cu dragostea!zic si simt din nou cum o sa incep sa plang.
-Ce probleme?intreaba Chloe.
-Ca m-am îndrăgostit si mi-e frica sa nu fiu rănită .zic si ma imbratiseaza.
-Poți sa ne spui cine e aceasta dragoste a ta ?intreaba Sara.
-Luke...zic si incep sa plang .
-Of draga mea,totul o sa fie bine,n-ai de ce sa plângi .zice Giorgia.
-Poate asa e!zic si le imbratisez.
Imi șterg lacrimile si cobor alături de fete .Cand am văzut ca si Luke e aici am simțit un nod in gât.Incerc sa înghit acel nod dar nu pot.
-Hei ,ai plâns?intreaba.
-Nu.ii raspund sec.
Ma duc in bucatarie si iau un pahar si il umplu .
-Eva.se aude vocea lui Luke.
-Ce vrei ?intreb sec.
-Eva,te rog asculata-ma!zice si se uita la mine.
-Bine,zi!ii raspund pe un ton la fel de rece.
-De ce nu vrei sa treci peste faza cu sarutul ?!zice si il văd nervos.
-Pentru ca...nu pot .zic si trântesc paharul plecând.
Urc la mine si ma pun la somn.
Următoarea zi:
Ma ridic in șezut si imi aduc aminte ca am școala.Ma uit la ceas si văd ca mai am cinci minute pana intru .
-Fuck!tip si ma dau jos din pat începând să-mi fac  rutina.
Ma mai uit o data in oglinda si văd ca arat perfec.
Încui usa si in fata casei ma aștepta o mașina.Isi lasa geamul in jos si observ ca e Luke.
-Hai intra!zice dar ezit.
-O iau pe jos,asa cum se zice mersul pe jos face piciorul frumos.zic si gesticulez.
-Știi ca mai sunt trei minute pana intram .zice si incep deja sa ma rușinez.
-Of,bine!zic si urc .
Zambeste si pornește .
--
-Cred ca glumești !zic cand văd ca e aglomerație .
Ma trântesc cu capul de bordul mașini si incep sa număr in gând pana la zece .Ma calmează.
-Maca o sa avem timp sa discutam .zice si ma opresc din numărătoare .Deja am început să-l înjur in gând.
-Da...asa e!zic si ma mușc de buza deja nervoasa.
-Eva,vrei sa nu te mai porți asa .zice si Oftez.
-Luke...te rog nu incepe ca deja m-am saturat de subiect .zic si imi pun mainile pe frunte.
-Incep ca vreau sa terminam .
-Bine,acum am terminat,fericit ca eu sunt!zic si ma uit pe geam .
-Bine,pe cine iubești ?intreaba si eu ma uit la el mirata.
-Iubesc un băiat...dar mi-e frica sa nu ma facă sa sufăr .zic si imi apar lacrimi in ochii .
-Si eu iubesc o fata ... care .........sta in fata mea la ora de Bio.zice si eu ma uit la el mirata.
-Pai e norocoasa.
-Da asa e .zice
Văd cum înaintează mașinile ceea ce e bine.Aglomeratia nu mai extista asa ca Luke o bagă direct in a doua si in trei minute ajungem in parcarea liceului .
Am ieșit din mașina si zici ca am fost la maraton .Am alergat amândoi cât ne-au ținut picioarele.
-Ce ai ?ne întrebam unu pe altul .
-Engleză tu?zice in timp ce alerga.
-Matematica.zic si ne despărțim.
Am alergat pana la clasa mea .Am bătut la usa dar se auzea gălăgie .
Am deschis usa si am crezut ca eram in al treilea război mandial .Toti se băteau cu hârtie si cu apa .Ma strecor pe langa ei având grija sa nu ma ud si am ajuns la Maya si la Chloe.
-Unde e profu ?intreb in timp ce ma așez pe scaun.
-La spital ,a făcut toxiiinfectie alimentara.zice Maya plictisita.
-Uuu...super !zic si ma uit prin clasa.
Luke:
Cat de prost am fost ,iar m-am certat cu ea.Profa intra si o salutam cum ne vrea Mușchii noștri .
-Bun,acum !Fiecare vine si își alege o țara din Europa ,țara pe care ați ales-o va trebui sa o vorbiți in acea limba.Proiectul puteți să-l faceți cu cine vreți ,acum incepem .
Toți au extras câte o țara numai eu si Cara nu am extras.
-Cara !zice profa.
-Bulgaria.zice si sare in sus.
-Luke!zice si extrag un bilețel din șapcă .
-Romania !zic si pot sa răsuflu ușurat.
Am norocul meu ce pot sa zic.
-Si ,ia zi iubitule facem echipa ?zice Cara si sare la gâtul meu .
-Nup,descurcate !zic si o dau de le mine.
Soneria se aude asa ca ma duc la ea la clasa si cand o cad ca iese o prind de încheietura .
Eva:
Cineva ma prinde de încheietura si tresar speriata.Imi întorc capul si il cad pe Luke.
-Zi.raspund de data asta mai calma.
-Am nevoie de tine si de limba ta .zice si ma trage mai aproape de el .
-Ce ?
-Profa ne-a dat un proiect cu tari din Europa ,si mie mi-a picat Romania .zice si văd in ochii lui disperare.
-Bine o sa te ajut ,vii la Maya acasa.zic si plec.
-Mersi !zice si imi da un pupic pe obraz si pleacă.
Ating unde Luke a pus buzele si mangai cu grija.
Zambesc .
Luke:
-Ce faci i-ai spus ?ma intreaba Cam.
-O iubesc dar nu stiu cum sa-i spun Cam .zic si ma uit la el serios.
-O sa fie bine.zice si pleca .
-Asa sper si eu ...zic si ma duc spre mașina.
Eva:
Deschid usa de la casa si observ ca nu e nimeni .
Ii dau mesaj lui Luke ca poate sa vina si am început sa fac putina curetenie.
Soneria se aude asa ca deschid usa iar in fata mea apare....
Va țin in suspans un pic.Sunt cam rea !Si ca sa fiu si mai rea o sa postez doar seara din doaua in doua zile !😈

My name is Eva Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum