Au trecut 2 ani.Am devenit cel mai bun desinger interior .Sara cu Mat lucrează cu mine si asa suntem o mini-firma in Romania.Doar cu Maya am mai vorbit cu ceilalți nu am putut.De Luke ...nu mai stiu nimic.
Acum locuim intr-o casa într-un cartier drăguț.
-Eva nu mai avem mancare îmbrăcate si hai sa mergem .tipa Sara de jos.
-Ok,Ok...tip de sus.
M-am umbracst si am coborât.A ...am uitat sa va spun de Tony.Ma vizitat anul trecut si ar trebui sa o facă si anul acesta.
Ne-am urcat in mașina si am pornit către Cora.
Mat parchează mașina si noi coboram.
Am luat un cărucior si am început sa punem tot felul de mâncăruri .
M-am oprit la televizoare si m-am uitat la un televizor care era stins dar am văzut prețul ca era chiar Ok.Ma uit la display si ma jur ca i-am văzut reflexia lui Christian in tv.M-am întors speriata si nu era nimeni.Am început sa am vedenii.
M-am intanlit cu ceilalți si ei păreau normali.
-Eva,esti bine parca ai văzut o fantoma.zice Sara.
-Am eu vedenii sau l-am văzut pe Christian.le zic iar ei se uitau la mine.
-Ai vedenii.zice Mat si ma bate pe spate.
Eva pana acum nu ai avut vedeni ,nu esti proasta esti doar obosita.
Da...sigur vedenii, pe dracu ,esti doar obosita.
Si tu cine esti ?
Oh !Eu sunt conștiința ta ,te gândești la Luke?
Ce ?Nu !
O ba da !
Ba nu!
Ba da !
Bine ma gândesc la el .Mi-e atât de dor de el .Nici nu stiu dacă ma-si întoarce mi-ar zice "buna"
Am avut dreptate !
Asa cum ai mereu.
-Eva!!!aud țipete .
Ma întorc speriata si o văd pe Sara cu Mat supărați.
-Ce ?ii intreb.
-Te gândești la el ?ma intreaba Sara.
-Mda...zic si ma scarpin după gât.
-Ma bucur !zice și ma imbratiseaza.
Mi-e atât de dor de el încât a-și lua chiar acum bilet de avion doar de dus si la-si îmbrățișa.Dar nu se poate.
Telefonul imi suna iar eu raspund.
-Buna ziua ,Eva Hale cu ce va pot ajuta.
-Buna ziua as vrea si eu să-mi faceți o camera dacă se poate.
-Da desigur doar ca eu va pot programa luna viitoare ca am multe proiecte.
-Da sigur,mulțumesc mult .
-As vrea să-mi Trimiteți un mail cu adresa si o poza cu camera care doriți sa vi-o fac.ii zic .
-Da mâine vi-l trimit.
-Bine la revedere .zic si închid.După ce am cumpărat tot felul de porcării am ajuns la casa.
După ce am plătit am primit un email si ma tot uitam despre ce e vorba dar am dat peste un om din greșeală.
-Scuze nu am vrut!ii zic si imi ridic privire.
-Christian ?!tip si le atrag atenția si Sarei si a lui Mat.
-Eva!?zice si imi sare in brate.
-Ce faci aici ,esti singur?il intreb.
-Nup ,sunt toți aici .zice si eu imi măresc ochii.
-Pe bune?!
-Da,dar avem o problema...nu știm unde locuiești.zice si pe mine ma apuca rasul.
-Si ceilalți unde sunt?
-Afara așteaptă in fata magazinului .
Ma uitam la el mirata .Au venit toți pana in Romania ?Deja ii iubesc .
Am ieșit din magazin si asa cum a zis Christian erau toți inafara de...Luke.
Fetele cand m-au văzut mi-au sărit in brate la fel si Sarei iar baieti au bătut palma cu Mat.
-Ce faceți aici ?ii intreb fericita.
-Problema e Luke ...zice Maya.
-Ce ?Ce a pățit ?ii intreb îngrijorată.
-A inebunit,nu mai mănâncă nu mai vorbește cu noi ...a vrut sa se arunce in fata trenului .Noroc cu Alex care il tot urmărește de cand a fost împușcat .
Ma uitam la ei speriata .
-De cand e asa ?ii intreb .
-De acum o luna ,prima data am zis ca are o zi proasta iar apoi ne-am dat seama după ce era sa se arunce ,trebuie sa vii cu noi .zice Laura.
-Bine ,o sa dau niște telefoane si imi iau bilet de la aeroport .zic si imi scot telefonul.
Imi scot telefonul si le trimit tuturor clienților mesaj ca ii anulez pe luna viitoare ca a intervenit o problema in familie .Bag telefonul înapoi apoi le fac semn sa mergem la mine acasa.
Cand au intrat le-a rămas Gurile căscate .
-Asta e casa ta ?intreaba Cameron.
-Da
-Asta e baia ta?intreaba Alex.
-Da !Totul e al meu !tip si ii aduc la tăcere.
Imi scot banii de zile negre si ii bag in buzunar.
Imi scot un troler si imi Unde-s tot felul de haine.
Cand am terminat ii trimit mesaj mamei ca ma mut înapoi pentru o vreme in California si a zis ca e de acord .
-Bun deci ,am luat pașaportul ,banii pentru bilete si toate alea . Le spun si Alex accelerează.Am ajuns la aeroport iar zborul către Romania -California avea loc peste 10 minute.
Ma duc repede la casierița si ii spun să-mi dea un bilet către California .
- 100 de lei .zice si ii imanez rapid bani.
Imi da un bilet iar eu o iau la fuga.Cand am ajuns in avion Alex a primit un apel .
-Da Cara .zice si atunci imi măresc ochii.
-Stai ,a dispărut ?!tipa si oameni se uitau in directa noastră.Tinema la curent.zice si inchide apelul.Luke a dispărut .zice si atunci imi venea sa plang .
-Stai ca nu mai înțeleg nimic ,Cara ?le soptesc fiindcă toți adormisera.
-Cara s-a schimbat nu mai e acea Cara .zice si atunci zambesc.
-Stai ,Luke a dispărut ?ii intreb îngrijorată.
-Da ,Cara il caută in acest moment.zice Alex pus pe gânduri .
-Da-mi telefonul.ii poruncesc si asa face.
Formez numărul lui Luke si după doua tonuri raspunde.
-Cine esti ?intreaba.
-Sunt Eva,unde esti ?Cara te caută ca o nebuna.ii zic iar
-In parcul din centru .zice si inchide.
Caut imediat numărul Carei si o apelez.
-Cara e in parcul din centru .ii zic si o aud rasufland ușurata.
-Mersi Eva .zice si inchide .
De unde știa ca sunt eu ?Ii înapoiez telefonul si adorm .
Sunt zdruncinata de cineva.
-Eva ,haide am aterizat.se aude vocea lui Mat.
Mormai ceva si ma ridic in picioare.Cand am ieșit din avion parca am realizat ca imi era dor de aerul Califonian .
Cand am ajuns la aeroport mi-am dst seama ca nu mai cunosc nimic .Casa asta in care am locuit cu toții ,zambesc cand imi aduc aminte toate prostiile posibile.Eram hotărâtă sa intru .Am apăsat clanța iar imaginea din fata mea ma minuna.Era curățenie iar Cara citea o revista.Tusesc fals iar cand ma vede ma imbratiseaza prietenește si ma pupa pe ambii obraji ceea ce fac si eu .
-Hei ,ce faci ?
-Bine tu?o intreb.
-Si eu la fel.zice di zambeste.
Ne-am asezat cu toți pe canapea si am început sa discutam.
-Si...Eva ce ai mai făcut in acești doi ani?ma intreaba Cara.
-Pai...am primit o bursa de la o facultate din București de desinger interior iar eu am acceptat-o si asa am devenit o femeie foarte căutată pentru desinger .le spun zâmbind.Voi?ii intre.
-Pai ,Tony și-a găsit o iubita .zice Maya iar eu ma uitam la el surprinsă.
-Tare ,cine e ?ii intreb si toți arată spre Cara.
-Wow,ce ați mai făcut cât timp am lipsit ?ii intreb râzând.
O bubuitura se aude de sus iar noi tăcem imediat.
-O alta criza de-a lui.zice Cara si eu ma uitam la ea socata .
-E aici ?!ii intreb si ma ridic instant.
-Da ...zice si eu fug rapid sus.
Am ajuns pe un hol iar zgomotele se auzeau tot mai tare de la usa de langa mine.
O deschid iar un Luke cu ochii roșii imi apare in fata.Mirosea puternic a alcool iar eu ma uitam speriata la el .
-Luke...ii spun si înghit in sec.
-Eva...zice si se uita la mine șocat.
-Luke...te-ai drogat?il intreb speriata.
-Nu...zice si se smiorcăie .
Incep sa caut peste tot si găsesc o seringa cu un lichid gălbui .O iau cu manusile si o arunc pe geam .
-De ce ai făcut asta !?se rasteste la mine.
-De ce faci asta vrei sa te distrugi !?tip la el .
-Nu vreau dar trec printr-o perioada grea .zice si văd cum vorbește normal .
-Ce perioade ?il intreb si il așez pe pat.
-O perioada destul de dificila .zice si se uita in ochii mei .
-Luke ...in acești dou ani mai știi cine sunt ?il intreb cu o voce ușor tremurata .
-Nu stiu sigur dar mereu te visez .Mereu cand sunt langa tine ca acum in capul meu se plimba niște amintiri ,cred ca sunt niște amintiri vechi cu noi .zice si eu ma uitam la el confuza.
-Ce amintiri ?il intreb.
-De exemplu acum ,in fata mea nu esti tu ,e o segvente in care am fost răpit si tu ai venit după mine iar apoi ,o doamna mai invadata m-a înjunghiat si tu ai apărut ....zice si își pune mainile in cap.
-Luke,asta e o amintire cu noi cand eram împreuna.
-Am fost împreuna,eu te-aș fi văzut ca o amica .zice si eu ma uitam la el serioasă.
"O amica "asta imi răsuna in minte .
-De ce ai vrut sa te arunci in fata trenului ?il intreb suparata.
-Nu stiu,pur si simplu atunci cand ma tras Alex înapoi m-am trezit .Cred ca eram somnambul .zice si eu ma uitam la el concentrata.
Incuvintez si il pun la culcare .
-Noapte buna Luke.ii zic si il învelesc .
-Noapte buna Eva.zice si inchide ochii.
Închid usa in urma mea si cobor jos.
-Cand era să-l calce trenul era somnambul .le explic.
-Ce ?!sar toți .
Am început sa le povestea si deodată sa auzit o bubuitura...
CITEȘTI
My name is Eva
Teen FictionȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...