Doua saptamâni nenorocite in care am plans in continu.Pentru el am fost un pariu .Asta am fost.Ecranul de la telefon se aprinde a suta oară .Deja stiu cine imi umple memoria cu mesaje.Luke.
Mama acum e bine iar eu si cu Tony ne-am mutat înapoi .Fetele încearcă sa ma înveselească dar nu au nici o șansa.
-Eva ma duc la magazin vrei ceva?intreaba Tony.
-O noua inima .ii zic si acesta oftează .
-Eva...nu te mai gândi la el ,da-l dracu nu il meriți.
-Stiu dar mi-e greu.
-Stiu ,du-te si plimbate palma vin eu.zice si se încalță apoi iese.
Stiu unde o sa ma plimb.
---
Nu pot sa cre ca o sa fac asta dar am nevoie de un tata.
-Buna ...scuze il caut pe Marius Hale.ii zic unuia dintre ofițeri.
-Sigur...așteaptă aici.zice si invita intr-o camera cu doa scaune si o masa intre ele.
Ma așez iar după trei minute apare tata îmbrăcat cu o uniformă portocalie si cu acătușele la vedere.Cand își ridica privirea si o întâlnește pe a mea fata ii se schimba într-una vesela.
-Scumpo ce faci aici?ma intreaba .
-Asa cum a zis Tony sa merg si sa ma plamb in timp ce inima mea e rupta in mi si mii de bucatele după un nenorocit de pariu.ii zic si încerc din răsputeri sa nu plang.
-Daja stiu cum sa-l omor pe nenorocitul pe care il iubește fata mea .zice si atunci zambesc.
-M-a înșelat.ii zic printre suspine.
-Cu cine?ma intreaba.
-Cu iubita ta !ii zic iar tata se uita confuz la mine .
-Ce? Tipa si vrea sa lovească ceva dar ii prind mâna.
-Tati nu!Amandoi suntem singuri acum.ii zic si il imbratisez.-Am venit ! Ii zic si închid usa in urma mea.
-Am zis pana ma întorc.zice si pune o farfurie cu omleta.
-Scuze doar ca am avut puțină treaba.
-Aha.
Soneria se aude iar Tony imi face semn sa mănânc in continuare .Imi continui mâncarea iar pe hol se aude o voce asemănătoare a lui Luke.
-Vreau doar sa o văd !tipa iar atunci ma ridic instantaneu.
Ma duc pe hol iar un Luke nervos imi apare in fata.
-Stop !Tony du-te in bucatarie .ii zic si după ce ii transmite privire gen"o sa ajungi la morga"pleacă.
Un moment de liniște se lasa dar il intrerup si ma duc langa el apoi il plesnesc.
-Un pariu ?!tip si dau cu pumnii in pieptul lui .
-Eva...zice si își freacă obrazul lovit .
-Cum ai putut !?ii tip in fata.
-Am fost obligat!
-Nu!Ai făcut-o de buna voie !tip .
-Ba nu!
-Ieși afara din casa mea!tip si ii deschid usa.
-Lasă-mă să-ți explic!zice si se apropie de mine.
-Nu,am înțeles totul ca pentru tine am fost un pariu !tip in timp ce lacrimile imi curg pe fata.Nu vreau sa te mai văd.ii tip nervoasa in fata.
-Bine,ai grija de tine.zice si iese .
După ce dispare din raza mea vizuala trântesc usa si ma las in jos plângând.
Tony iese iar cand ma vede vine speriat la mine.
-Eva,esti palida!Ce dracu!tipa si ma ia in stil mireasa.
Ma aseaza pe canapea si incepe sa ude cu apa rece.
-Eva,nu mai suferii îți faci rau .imi zice si imi intinde o pastila si cu o cana de apa.
-Mersi .spun si înghit pastila cu ajutorul apei .
-Ar trebui sa mai dau pe la școala.ii zic si ma ridic dar brațul lui ma prinde.
-Si eu trebuie sa ma duc dar prefer sa am grija de tine si sa sti acasa asa cum trebuie sa faci si tu .zice si imi dau ochii peste cap.
-Am lipsit o luna Tony!ii zic si încerc sa scap de brațul lui .
-Si eu Eva dar ai absentele motivate si eu la fel .zice si ii scapă un zâmbet.
-Bine ma duc in camera mea.pufnesc si urc sus.Chiar credeați ca o sa stau acasa ?Ei bine nu !Dupa ce m-am pregătit am deschis geamul .Stiam ca jos e Tony asa ca cea mai buna soluție e...geamul .Il deschid si observ ca nu e mare înălțime.Vreo...cinci metri...asta e,si ce dacă ma aleg cu o coasta sau mai multe țipete nu-i bye...
Sar si e minune am aterizat in picioare.Vad cum autobuzul se apropie de stație asa ca incep sa alerg .
Am ajuns in stație fix cand autobuzul a ajuns .Ma urc si observ echipa popularilor cu fufele sale.M-oi intreba ce caută băieții de bani gata într-un autobuz?Naibii știe .Nu ii bag in seama si continui sa ramân in gândurile mele.De ce după doua săptămâni apare .Vrea sa ma vadă ?!Ei bine nu o sa ma mai vadă .Pentru el am fost doar un pariu .Si c***a aia de Cristina...oh nuci nu mai stiu ce sa fac.
Văd cum toți coboară asa ca imi iau repede ghiosdanul si ies.In fata mea apar Mat,Sara,Christian ,Laura ,
Chloe ,Maya,Alex si Cameron .Cand ma văd le apare un zâmbet de milioane.
-Unde e Giorgia si Ioana?ii intreb.
Imi fac semn sa ma uit in spre echipa majoretelor si le văd in fuste scurte cu dita mai decolteul si foarte vesele.
Ma duc spre ele iar cand le întorc le dispare zâmbetul .
-Parca voi erați împotriva majoretelor ?!le intreb .
-Probleme fato ?!zice sarcastica Ioana.
-Ăaaa...da !
-Dacă nu ne vrei poți sa uiți de prietenia noastră ... care nu a fost .zice Giorgia si o văd cum se întoarce .
Deja aveam lacrimi in ochii ,11 ani de cand ne știm si se duc pe apa zambetei .
Ma conformez si plec cu capul in jos.
-Si ce au zis?intreaba Sara.
-S-au prefăcut Sara .ii zic si ii dispare zâmbetul .
-Ce ?!Tipa socata.
-Du-te si vorbește cu ele .ii zic si plec spre baie.
Cand am ajuns mi-am dst cu apa pe fata .Am ieșit din baie iar o imagine teribila imi apare in fata ochilor.Luke se săruta cu Cara...
Cand ma vede eu incep sa fug iar el după mine.
-Eva stai !tipa după mine.
-Nu!Tu sa stai acolo unde esti !tip si ma întorc spre el apoi ma întorc înapoi si incep din nou sa fug.
Am văzut parcarea iar acolo stătea Alex.
-Duma acasa te rog .il implor.
-Urca.zice si ma conformez.
~*~
-Mersi.zic si cobor .
Descui usa poarte si intru in curte unde Cristina stătea pe balansoar.
-Ce cauți pe proprietatea mea ?!ii tip si aceasta se ridica apoi imi da o palma.
-Din vina ta m-am despărțit de tac-tu !tipa si atunci a umplut picătura paharului .
-Si tu mai despărțit de Luke !Esti o...nici asta nu te definește .ii tip .
-O sa ma mai întorc .zice si iese.
Totul in jurul meu se învârtea.M-am asezat pe balansoar si mi de amintiri imi apar in fata .
-Tata de ce pleci ?il intreb cu ochii înecați in lacrimi .
-Pentru ca va urasc !tipa iar apoi apare mama.
-Marius ...ce faci cu aia ?intreaba mama in timp ce ii pune mâna pesta a lui .
-Mara ia mâna de pe mine !maraie tata .
Mama ia mâna înfricoșată iar tata încheie fermoarul de la geamantan .
Il ia in mâna si coboară scările iar noi după el .
-Marius ,ce vrei sa faci?intreaba mama.
-Sa ma fuc langa Cristina unde ma simt iubit nu de tine .Iar tu micuto ,uita-ma .zice si iese.
De atunci nu am putut uita acea zi .In acea zi nu am înțeles cine e Cristina acum imi dau seama cine e.Oftez si ma ridic de pe balansoar.
Cand deschid usa de la casa il observ pe Luke cum sta pe canapea.
-Ce cauți si tu in casa mea?il intreb nervoasa.
-Am venit sa vorbim .
-Deja stiu !Nu mai trebuie să-mi explici !tip cu lacrimi in ochii.
-Dar știi ca am fost amenințat !?tipa nervos.
Ma uitam la el uimita si eram de-a dreptul socata.
-C-ce ?
-Dacă nu făceam aia cred ca eram la cimitir si te plângeam .
-Ieși afara ,vreau sa fiu singura .
-Te înțeleg.zice si iese
Era sa moara !Era sa moara!Ok Eva calmeazate .Doar nu s-a sacrificat pentru mine,nu?
Ma așez pe canapea si ma imi pun fata in palme.
-Nu!tip si incep sa plang .
Il văd pe Tony cum intra pe usa si pare foarte supărat.
-Unde ai fost ?ma intreaba serios.
-Tony,nu acum lasă-mă !ii zic si urc scările.
-Nu te las,UNDE AI FOST ?!!! tipa nervos.
-La liceu !Fericit ?!tip la rândul meu .
-De ce ?intreaba.
-Tony ,te rog lasă-mă ...ii zic si fug la mine in camera.
Tocmai am dat comanda de un Trailer .Multumesc pentru cei 5 K de vizualizări la cartea "te revăd după 3 ani" a avut un suces mare.Va sunt recunoscătoare .Va iubesc si va ador !
CITEȘTI
My name is Eva
Teen FictionȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...