O săptămana in care am cetățenie americană si o săptămana de suferit si plâns cu prietenii mei.
-Vrei ceva să-ți iau ?ma intreaba Tony .
-Da vreau sa ma duci înapoi acasa !zic si ma ridic de la masa ducandu-ma pe o băncuța.
Tony vine spre mine si imi da un suc natural de portocale.
-Nu am nevoie de suc !ma răstesc la el.
-Pot da stiu si eu ce ai cu mine !?tip la mine nervos.
-Ce am cu tine...nici eu nu stiu ...stiu doar ca nu pot accepta ca am un frate si o familie despărțită ,stiu doar ca tu si cu tatăl tău va-ti băgat in viata mea si a mamei .Si nu pot accepta asta!tip si aud ca avionul nostru va decola curând.
Oftez si ma duc la controlul actelor,bagajelor...mda.
După toata procedura ne-am îmbarcat in avion .Ma uitam cum decolează avionul iar eu aveam o stare super nasoala.Parca imi venea sa plang de nervi.Intr-un final ațipesc .
-Eva!sopteste o voce si simt cum sunt zguduită.
Imi dezlipesc pleoapele si ma ridic buimacă .
-Ce-i ?!zic mai mult țipând.
-Am ajuns!
-Deja !?
-Ai dormit 10 ore .zice si imi măresc ochii .
-Pe bune !?zic mirata .
-Da...pe bune !zice si iese din avion făcând la fel .
Imi văd părinții cu bagajele si ne face semn spre un restaurant.
Ne așezăm iar un domn de aduce meniurile .Mama si cu"tata"se uita in acea carte iar Tony e la baie iar eu ma mai uit prin împrejurimi,restaurantul e unul asiatic...super mâncam iute.
-Scumpo,tu ce ți-ai comandat ?ma intreaba tata.
-Nimic ca nici nu am apucat.ii raspund sec.
Mama s-a prins cu ii vorbesc si ofteaza.
Tony se întoarce iar eu ma ridic ducându-ma la baie .Am nevoie să vorbesc Mat.
Cum intru in baie încui usa si il apelez pe Mat.Nu raspunde .Tot ce aud e "buna !Aici e Mat lasa un mesaj "
-Hei Mat ,cand poți sa vorbești suna-ma te rog ,am nevoie sa vorbesc cu tine !zic si închid .
Descui usa si ma întorc la masa noastră.
Văd ca in fata mea e o farfurie plină cu sushi .
-Sushi...zic si ma uit plictisita la farfurie.
----
-Scumpo,ai pățit ceva ?ma intreaba mama.
Ma uit la toți si le văd farfuriile goală inafara de a mea care e plină.
-Nu nu sunt bine!Cum ar fii sa afli ca tatăl tău plecat nu stiu eu unde cu o fufa,iar apoi sa il Cunoști pe tatăl tău vitreg si după aia sa pleci din țara natală.zic si trântesc furculița plecând la baie .
Oftez si imi scot telefonul .Nimic,nici un mesaj sau un apel ratat.
Oftez din nou si ies din baie .O văd pe mama la usa si o inbratisez.
-Scuze ,nu am vrut doar ca mi-am vărsat nervii pe voi .spum cu capul in jos.
-Stiu ,e greu dar o sa ne descurcam noi .zice si ma apuca de mâna zâmbind cald.
Zambesc si o trag spre ieșire.
Acolo ne aștepta tata si Tony .
-Imi pare rau ,nu am vrut sa zic asta .zic iar tata zambeste .
-Stiu ți-e greu sa te acomodezi .auzind astea il imbratisez.
-Bun acum lăsam dulecegariile si haideți in noua casa.zice Tony si ma apuca după gât .
In fata ne aștepta o mașina in fata aeroportului .Un Lange Rover gri mat .Ne-am urcat si ma miram ca asta e mașina cu care vom circula .
-Aaa,eu am permisul si...ma aud vorbind.
-Asa si...zice tata.
-Aaa...nu stiu cum sa zic...
-Mai e o mașina defapt doua...una a ta si una a lui Tony.continua mama.
Tata oprește mașina in fata unei case extrem de mare !-Nu cumva am greșit adresa ?intreb eu mirata.
-Nu,nu ai greșit-o,bun venit in California .zice mama.
Fug repede înăuntru si văd o sufragerie mobilată perfect .Exact pe gustul meu .Langa un perete se afla o scara .Urc sus si văd cinci camere .Am intrat in fiecare si una mia atras atenția.
E perfecta pentru mine.
-Si,cum ti se pare ?ma intreaba mama intrând pe usa.
-N-am cuvinte,mulțumesc !zic si o strâng in brate .
Pe usa intra Tony si cu tata iar ei ramân uimiti .
-Va place camera mea ?intreb sărind in pat.
-Chiar o vrei pe asta ?ma intreaba tata.
-Da e perfecta !zic si deschid televizorul .
-Bun venit acasa.zice si il cum analizează camera.
Toți ies iar eu incep sa despachetez tot.
-Masa !tipa mama de jos .
Coboram jos si văd cât de mobilată era bucătăria.
Ne așez la masa si văd ca indica ora șapte seara.
-Specislitatea casei ,Salata de pui in sos marinat .zice mama si toți incepem sa zâmbim.
După toata salata cu toți ne ducem la culcare .
Hei dragi mei ,vreau sa comentați a cui e casa ,sufrageria si dormitorul .Cel care Ghicește are un vot la fiecare capitol din cartea voastră recenta .Un indiciu,e cântăreața...Suces!A si apropo ...mulțumesc pentru 18 vizualizări ,eu cred ca aceasta carte o sa ajungă departe .Pup .
CITEȘTI
My name is Eva
Teen FictionȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...