Suspiciuni

131 3 0
                                    

Si uite asa s-a făcut o luna de cand stau închisă in camera mea.Peretii mi-au devenit prieteni la fel si podeaua.In pat nu ma așez e prea moale pentru mine.E moale ca sufletul meu.Dar sa privim partea buna...Chloe e cu Christian,Alex e cu Laura ,Cameron e cu Maya iar Mat e cu Sara.Ce pot sa zic despre Ioana si Giorgia...mhh...nimic!Au devenit cățelușele lui Cara.Mariu încă e in arest iar mama si cu tata nu stiu despre starea mea.Tony e cel mai îngrijorat intrea din ora in ora la mine si se asigura dacă mai trăiesc.Luke a încercat sa ma vadă dar Tony nu ia permis.
Ma bucur ca prietenii mei vin si ma vizitează dar uneori ii mai refuz.
LUKE:
De o luna stau aici .Idioata de Cristina m-a răpit si planul ei chiar merge .A făcut o clona după mine si Eva crede ca au sunt!Domane cum am putut sa fac asta.Mai bine nu mai duceam la club .
LUKE CLONA:
Planul merge perfect .Eva nici nu știe ca adevăratul Luke e răpit .Cristina ii va da o lovitura sub centura.
Eva:
-Eva esti bine?aud o voce .
Imi deschid ochii si o văd pe Sara.
-Da ,perfect !ii zic si izbucnesc in plâns.
-Of scumpo ,hai sa te așezi .zice si ma freacă cu mâna pe spate .Nu mai plânge e decât un mare idiot.
-Vrei sa sti ceva,de fiecare data cand vine sa ma vadă ceva e schimbat la el .Ochii nu ii mai sunt de aceiași culoare iar parul ii e mai închis.ii zic iar ea incepe sa stea pe gânduri .
-Mnu stiu ...zice si incepe sa ofteze.Hai sa facem o petrecere in pijamale,petrecere fără baieti ,nu am mai făcut asta demult.
-Sunt de acord.ii murmur.
-Bun ,tu comanda pizza in timp ce eu le sun pe fete.zice si își caută in agenda .
Usa se deschide si pe ea intra Luke .
-Ce faci aici ?ii intreb .
-Vreau sa văd cum mai esti ,te rog iartă -mă ,o șansa!zice si imi prinde mainile.
-Mnu stiu Luke ,mai rănit destul de rau .ii zic si se lasa in genunchi.
-Te rog ,o șansa .zice
-Bine.ii zic si il văd radiind.
Acei ochii negri ,nu sunt ai lui si pare mai batran.
Ma săruta si incepe sa ma învârte.
-Te iubesc !zice si își lipește fruntea de a mea.
-Si eu .
-Bun,am chemat fete...le!zice Sara si face o pauza cand ne vede.Am ratat ceva in astea cinci minute?
-Nu chiar ...zice Luke si se scărpina după ceafa.
-Fii atent aici Dawn,dacă te mai prind ca o mai rănești vreodată ,esti mort cu mâna mea!tipa si il văd cum incepe sa se înfricoșeze.
-Am înțeles șefa.zice
-Bun,ca sa știi am dst eu comanda pentru pizza.zice si iese din camera si lăsându-mă cu Luke.
-Ar cam trebui sa plec,pa.zice si iese.
Am început sa rad si m-am întins pe pat.
Pe usa intra fetele iar cand imi văd fata incep sa zâmbească.
-Ce-i asa mare fericire pe tine?intreaba Maya.
-M-am împăcat cu Luke!tip si ma ridic din pat.
-Pe bune?!tipa fetele .
-Aha.zic si ele ma imbratiseaza.
Am început sa mai discutam si uita asa ne-a luat somnul.

-*-
-Nu Cristina !Bina pa!se aude un țipat .
Ma ridic speriata si il văd pe Luke speriat .
-Esti bine?il intreb
-Nu-i nimic iubito ,vroia Cristina sa te vadă dar nu i-am permis.
-De ce Cristina ?
-Nu stiu .raspunde agitat.
Oftez si ma duc in bucatarie .
Stiu scurt .
Hei dragii mei .Am aflat de teribilul accident de Manchester .Tot ce pot sa spu e ca sunt socata .Cum poți sa ucizi niște copii nevinovați ?!Asta mi-e întrebarea.Mi-e greu sa spun ca acei copii au venit pentru distracție dar la sfârșit au ajuns niște îngeri ."One last time" o sa fie imnul in care îngerii au plecat spre cer .Sper ca Ariana sa treaca cu bine peste acest accident si le spun părinților care și-au pierdut copii .Condoleante .

My name is Eva Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum