Ma sarutat

155 2 1
                                    

Ma trezesc nu prea bine.Inca ma gândesc la acel sărut .Oh Doamne ma sărutat.Vrea doar sa se joace cu mine atâta tot.Sunt sigura ca mâine o sa-si bată joc de mine .Ma ridic din pat leneșă si merg la baie.
După ce mi-am făcut rutina am coborât jos unde se auzeau râsete.Dau colțul si o văd pe Maya cum râde alături de parinti ei .
-Ou...neata scumpo,ai dormit bine?ma intreaba mama ei .
-Da stați liniștita,am dormit ca un pui.Pe naiba ca nici un ochi nu am închis.
Maya se uita ciudat la mine apoi ma trage in bucatarie.
-Se vede pe fata ta ca nu ai dormit .zice serioasă .
-Ce...normal ca am adorm-
-Eva!
-Uf..bine...după ce ai intrat in casa Luke ma sărutat.zic iar ei ii apare un zâmbet de milioane.
-Awww!tipa dar ii astup gura.
-Te rog nu spune nimănui !ii soptesc .
-Bine...zice si oftează .
Soneria se aude dar o aud pe  mama Mayei ca ea vrea sa deschidă.
-Eva !Vrea cineva sa te vadă.
Oftez si ma duc la usa .Nu imi vine sa cred cine erau in fata mea.Matt,Ioana,Giorgia si Sara stăteau si se uitau la mine .Toti am încremenit .
-Nu cred !Ce faceți aici?tip si ii imbratisez.
-Pai am vrut sa venim la tine dar cum casa ta e plină de aia.Mama ta ne-a dat adresa
Mayei si am venit aici.
-Dar cu școala?intreb iar Maya își face apariția.
-Si ghici ce ?Ne mutam aici !zice iar eu ii imbratisez.
-Maya ,ei sunt Prietenii mei din Romania.ii explic eu .
-Incantata !zice si ii imbratiseaza.
-De asemenea.zic prietenii mei iar Mat nu ii poate lua ochii de la ea.
Ne așezăm toți pe canapea si se lasa o liniște de mormânt.
-Deci ,voi sunteți cei patru fantastici de care mi-a spus Eva.zice Maya .
-Da,noi suntem ,si tu esti Maya ?zice Sara.
-Da,ar trebui sa mărim grupul .zice Maya si ii apelează pe ai noștrii.
-Da chiar,sunai pe toți !zic si caută in agenda.
Se duce in bucatarie si o aud vorbind.
-Văd ca te-ai acomodat!zice Ioana.
-Da...si ceilalți colegi de acolo imi simt lipsa?
-Au dat party...doar ca lui Adam ia picat rau .
-Pa bune !?Tocmai lui ?zic si simt cu o să-mi explodeze o vena.
A am uitat sa va zic sa Adam a fost iubitul meu care ma înșelat .
-Aha zice Sara.
Stau pe gânduri dar apare Maya.
-Vin acum ,o sa vina si Luke...zice dar ultima parte o zice in soapta.
-Ce ?tip si încearcă sa se facă tot mai mică.
-Imi pare rau ...dar baieti erau cu el .zice si ma trântesc in canapea.
-Bine dar dacă vorbește cu mine nu-i vana mea ca o sa aibe obrazul umflat .amenint eu .
-Bine .zice zi aud soneria .
-Deschid eu .ma trezesc vorbind.
Deschid usa iar bunii mei prieteni intra .Ultimul era Luke .Nu il bag in seama si ma așez pe lâna Mat.
-Baieti..ei sunt prietenii mei din Romania,si ei o sa locuiască in cartierul nostru...iar ei sunt prietenii mei...Alex,Cameron ,Chloe ,
Toby,Laura si Christian ,iar ei sunt Ioana ,Sara ,Giorgia si Mat.zic iar ei fac cunoștința.
Eu i-am lasat sa vorbească si m-am dus in bucatarie sa beau un pahar cu apa.
-Eva?Cumva ma evita?aud o voce si imediat ma panichez
Nu ii raspund si aud cum se apropie.
Ma întoarce si fac contact cu ochii lui care apropo sunt superbi...ce tot zic ?Il urasc!
-Nu te evit .ii raspund sec.
-Ba da !zice si ma fixează cu privirea.
-Ba nu si punct .zic si ies.
Ies duc bucatarie si le văd pe fete cum ii fac manichiura băieților.
Incep sa rad iar băieții mar putea ucide dintr-o singura privire.
-Ce faceți ?intreb încă râzând .
-E..chesti de fete .zic si incep sa le împletească parul .
-Eva...zic baieti cand ma văd ca vreau sa ies .Nu face asta !tipa Alex dar eu eram deja ieșită.
Gata!!!

My name is Eva Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum