Ma trezesc somnoroasa si văd cum draperiile sunt trase .
Ma ridic din pat si imi fac rutina .Dupa ce m-am îmbrăcat si spălat am ieșit din camera .Am auzit un zumzăit din pod asa ca am lasat ghiosdanul pe hol si am urcat in pod.Am ajuns pe ultima dreapta si am căzut numai viespi si albine .Am țipat si am coborât jos.
-Tata ,sus...in pod !tip iar tata se duce in pod.
-Toata lumea își ia tot ce ii trebuie .
Am urcat la mine si mi-am luat câteva haine ,încărcătorul de la telefon si de la laptop si laptopul .
Il văd pe tata cu telefonul la ureche.
După 10 minute am văzut o mașina cum a parcat in fata casei noastre.
-Buna ziua de la dezinfecție .zice un băiat cam de vârsta de 26 de ani .Ciudat este ca imi zambeste pervers .
-Bun hai să-ți arat unde e locul .zice tata.
Imi face cu ochiul si pleacă.Am ramas socata iar mama la fel .
-Scumpo,ai întârziat deja.
-Ce ?De ce nu mi-ai zis!?tip si deja eram in mașina.Vad cum rezervorul e gol si pe mine deja ma iau toți nervi.
-Nu am benzina !tip iar tata era in mașină si imi face semn sa urc.
---
-Pa tata !tip si trântesc usa .
Intru repede in liceu si văd cum profesoara a intrat .Super ! Am bătut la usa si aud un"intra"Oftez si deja incep să-mi țin minte testamentul .
-Ma scuzați ca am întârziat ,nu am vrut sa intarzi .zic deaja si imi las capul in jos.
-La loc .zice si își pune ochelarii si incepe sa scrie la tabla .
Incep sa scriu dar un bilețel din spate este aruncat la banca mea.Ma uit la profa' care nu avea treaba si despăturesc bilețelul .
"Ce s-a întâmplat de si întârziat păpușa ?"mi-am dat ochii peste cap la apelativul scris de Luke .Iau un pix si ii scriu "nu te interesează ,lasă-mă in pace !"mototolesc biletul si il arunc înapoi .
S-a sunat aleluia .Ma ridic repede si ies afara si imi văd prietenii cum imi fac semn sa ma apropii.
-De ce ai întârziat?ma intreaba Cameron.
-Casa e inventata de viespi si trebuie sa ne mutam o vreme si de asta am întârziat.
-Poți sa stai la mine !zice Maya entuziasmata .
-Mersi ,dar nu trebuie .zic si deja incep sa ma rușinez.
-Hai nu fi...o sa stai la mine si punct .
-Okey ...mersi !zic si o imbratisez.
-Na-i pentru ce !zice iar telefonul imi suna.
-Da mama!zic si o aud pe mama cum oftează.
-Vino ,repede pana la colțul străzi.
-Bine ,dar de ce ?intreb si ma uit la Alex .
-Doar...vino.zice si inchide.
-Alex vezi ca am plecat ,anunto pe directoare .zic si ies repede .
-Bine ,ai grija.zice si ma săruta pe frunte .
Eram pe punctul de a deschide dar o mâna ma întors brusc...Luke.
-De ce tea pupat !zice nervos iar eu ma uitam la el terifiată.
-Nu stiu,încetează !tip la el iar acum era si mai nervos.
-Taci,esti decât o...zice iar atunci tace.
-O ce ?
-Nu ma provoca!tipa si e pe punctul de a ma lovi.
Închid ochii instinctiv iar palma nu vine.Imi deschid ochii si văd cum a lovit cu pumnul tăblia mașinii.
Ma uitam la el cu ochii in lacrimi iar el a înțeles imediat ce am .
-Nu esti decât ca celelalte .zice si pleacă.
Am întrebat repede si am început sa plang.Atunci cand ma atins am simțit fluturi in stomac,am mai simțit mulți fiori pe șira spinări .Mi-e frica sa nu ma îndrăgostesc de el .Imi șterg lacrimile si accelerez .
Imi parchez mașina puțin mai in spate .Am ieșit din mașina si am dat colțul ...o nu nu nu !Asta e cel mai mare coșmar al meu .De ce tata e aici cu aia ?Tata imi zambeste la fel si scorpia dar ea zambeste fals.
-Prințesa lui tati!
-Taci !zic scartiind din dinti .
-Buna scumpo!zice scorpia.
-Ți-am zis ca cu prima ocazie te bag in spital .zic si aproape o iau la bătaie dar mama ma oprește.
-Dar parca trebuia să-mi arați respect .
-Scuze nu respect curvele!
-Eva !zice mama socata .
-Nu mama ,el a plecat cu asta ,si nu înțeleg de ce ?!Ea e siliconata ,botoxata,cu extensi si mai e si curva,tu nu esti asa !tip iar o mașina oprește in fata noastră .Il văd pe Luke cum coboară .De ce imi bate inima si imi simt palmele transpirate ?
-Tu te duci in mașina aia si o gonești de aici Luke !tip iar el se uita la mine.
-Bine,te descurci singura!tip si pleacă din nou.
Imi reiau calamitatea si ma întorc.
-De ce ați venit ?intreb de data asta mai calma.
-Tu o sa vi cu noi !tipa scorpia.
De data asta nu a mai trebuit sa ma mai țină mama ca nici nu a mai reacționa ca am sărit pe ea .I-am pus mâna in par si am smuls niște extensi blonde .Ma retrag cu tot cu pârâul ei si incep sa rad.
-Acum ,recunoști da ai extensi ?spun si imi bat joc de ea .
-Iubitule,uite ce mia făcut curva asta mică .zice iar mama mai avea puțin si o lua si pe ea la bătaie.
-Cum ai făcut-o ?se rasteste mama.
-Cristina ,nu te lua de o puiul unei mame.zice Marius,care asa il cheamă le tata.
Mama sare la bătaie si ii mai rupe niște extensi.
Marius o ia pe Cristina si imi arunca niște priviri de imi venea sa rad.
-Dacă te mai apropi de Cristina care îți va dărui o surioara cu mine ai incurcato!tipa Marius.
-Ce !?tipam la unison.
-Fa cunoștința cu mama ta vitrega .zice si zambeste malefic,si o sa ne mutam împreuna in Brașov.
-Pe asta Marius sa o crezi tu!Eu nu mai plec de aici!tip iar tata ii cade o lacrima.
-Cum mi-ai spus?
-Marius!ii zic accentuând numele.
O iau pe mama si urcam in mașina.
-O sa aibe un copil ?zice cu lacrimi in ochi.
-Da mama,dar trebuie sa mergem înainte .zic si pornesc mașina.
O aud pe mama cum suspina ,ma uit in oglinda din dreapta mea si ii văd lacrimile.
-Unde o sa stai?o intreb.
-La o vecina.zice si vad cum se uita pe geam.
-Aici.zice si opresc.
-Ma suni da?o intreb iar ea incuvinteaza.
Pornesc din nou dar de data asta la Maya .
Opresc motorul si ies din mașina .Intru pe o alee frumos aranjata cu multe flori si un gazon aranjat .
Bat la usa iar o diamna mai in vârsta imi zambeste.
-Buna,eu sunt mama lui Maya si ma bucur sa te cunosc!zice si ma imbratiseaz.
-De asemenea.zic iar de pe scari apare Maya.Cand ma vede ma imbratiseaza.
-Hai să-ți arat camera.zice si ma ia de mâna ducându-ma sus.
-Mersi încă o data.zic si o imbratisez.
-N-ai pentru ce .zice si se duce la ea in camera .
M-am pus in pat si am adormit .
Gata ,încă un capitol ,sper ca v-a plăcut ,va pup!😘
CITEȘTI
My name is Eva
Teen FictionȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...