Dusmanii apar

176 7 1
                                    

Imi ridic capul si observ cum draperiile sunt trase .
Oftez si ma ridic din pat ducându-ma jos.
Casc si ii văd pe ai mei cum se cearta.Ma ascund după un perete iar Tony face la fel .
-Ce se întâmpla?il intreb .
-Vor iar sa ne mutam ,iar mama nu vrea .Imi măresc ochii si da cum la ei .
Nu nu ,abia mi-am făcut prieteni si tata vrea iar sa ne mutam ?Ei bine nu o să-i meargă.
-Nu ne mutam si punct!o aud pe mama țipând.
-Am primit un post in Germania,știi unde e?Fix in Europa .zice si mama își întoarcă capul spre mine.
-Iar ne mutam ?ii intreb .
-Da
-Nu!tipa mama.
Tata oftează iar mama la fel .
-Tata ,să-ți fie foarte clar ,tu poți sa mergi cu mama unde vrei dar eu stau aici !zic si tata se luminează.
-E o idee geniala!Mara ,ii lăsam pe copii sa se mute singuri si noi mergem in Germania .
-Roland !Eva are 17 ani iar Tony are 18 ani!
-Evectiv...Tony e major !zic iar mama sta pe gânduri .
-Bine!zice mama si o imbratisez.
-Cât o sa stați ?intreaba Tony .
-Pana tatăl vostru ,e concediat de acolo.zice mama si ne mărim ochii.
Ii imbratisez si urc sus pentru a ma pregăti.
Mi-am ales o pereche de pantaloni strâmți si o ie...mai modernă.Am aplicat un ruj de culoarea Piersicului si mi-am împletit parul .
Cand am coborât mama se uita de anunțuri imobiliare .
-Mama am plecat !zic si ies din casa.
M-am urcat in mașina si am pornit .
Cand am ieșit din mașina am auzit numai "ce mașina are fata cea noua"numai cand ma gândesc ca toți m-au bârfit imi aduce numai dezgust .
-Hei Eva !zice Cameron.
-Hei Cam,unde sunt ceilalți ?intreb .
-Sunt in clasa.zice si ma ia de mâna si ma trage in clasa.
Ma așez la mine in banca iar Maya vine si ma ia in brate .
-Ce ai pățit ?intreb atuci cand o aud ca suspina.
-O urasc atât de mult pe profa de geografie ,mia dat patru pentru ca am vorbit !zice iar eu o imbratisez.
-Pe bune ,plângi pentru o nota ?o intreb si ii șterg lacrimile .
-E prima mea nota de patru ,in viata mea nu am luat patru si dacă a pus-o in agenda aia mare nu o sa ajung la un liceu bun ,toți o sa rada de mine si o sa ajung un...dezastru.zice si se afunda cu capul in parul meu.
-Pai deja esti un dezastru drăguța .se aude o voce .
Imi ridic capul si pot sa văd o păpușa Barbie in carne si oase .
-Scuza-ma ,tia cerut cineva părerea ?zic si ma ridic.
-Nu ,eu sunt Cara .zice pe o voce care iti zgârie timpanul.Si stai departe de Luke ca e al meu ,dacă nu stai departe de el ,o să-mi cunosti adevarata fata .
-Asculta aici Barbie ,nu eu am venit la el ci el la mine si dacă ii mai spui Mayei ca e un dezastru o să-mi cunosti si mie adevarata fata ,acum vezi ca caută Ken  si animalele tale ...ce erau...un ponei ,un câine si o pisica ...da ...si cred ca le-am găsit ,vezi ca sunt in spatele tău .zic si Cara se întoarce si își vede prietenele.
-Cum le-ai făcut ?tipa si se apropie de mine dar Alex se pune in fata mea .
-Buna Cara ,ce surpriza !spune iar Cara ii cade o lacrima.
-Esti un trădător !Ne-ai lasat pentru ăștia ,esti patetic Alex.zice iar eu deja imi pun o grămada de întrebări.Cum adică trădător?A fost de partea lor ?
-Mi-am dat seama cine imi sunt prieteni ,Luke imi era prieten dar de cand ai apărut tu ,i-ai spălat creierul .zice iar eu imi măresc ochii.
Toți aveau privirea in jos iar eu eram nedumerită .
Cara pleacă si toți se uita cu capul in jos.
-Cum adică Luke a fost prietenul lui Alex ?intreb
-Nu numai a lui Alex ci si al nostru ,era  in anul întâi ...pana in anul al doilea a venit Cara iar lui Luke ia spus ca noi nu suntem buni de nimic si ca noi stam doar pentru banii lui .zice Chloe .
Imi duc mâna la frunte si ma așez pe scaun .
-E o nenorocita!zic si dau cu pumnul in masa .
-Știm.zice Cameron.
-Stai ca nu mai înțeleg nimic,cum Alex a fost de partea Carei ?intreb iar Alex pare si mai trist.
-Am făcut parte din grupul lui Cara la început de al doilea an ,dar la sfârșit am aflat ca(,)Cara stătea doar pe banii mei ,si la sfârșit de an am început sa ma împrietenesc cu voi .zice Alex si il imbratisez.
-O sa fie bine .zic si ma retrag din îmbrățișare .
-Asa sper ...
S-a sunat si a început ora .
După ce am terminat toate orele telefonul imi suna si ramân muta cand văd numele apelantului .
-Scuze .zic si deja ma gândesc ce înjurături să-i aplic.
-Da tata...zic in limba mea .
-Ce faci puiule ?
-Sa nu ma mai faci asa in viata ta ?!tip iar toți se uitau la mine ca la o psihopata.
-De ce ?
-De ce !?Mai ai si curajul sa intrebi ...dar lasa ca îți zic eu ...ai plecat cu aia si ne-ai lasat balta ,ai plecat pentru curva aia!zic si lacrimile imi apar iar Alex ma imbratiseaza.
-Esti Ok?sopteste
-Sunt bine ,mersi ?ii zic pe limba lui .
-Cu cine ai vorbit ?
-Am vorbit cu prietenul meu cel mai bun.zic in engleză si aud un glas de femeie.
-Iar vorbești cu fi-ta ?Las-o pe curva aia si hai să-ți arat ceva.cand am auzit cum mia vorbit m-am înfuriat.
-Da-o puțin la telefon.zic nevoasa .
-Da?se aude același glas.
-Curva a fost ma-ta,a da am uitat sa știi ca mama ta a fost proasta ca nu tea avortat!.si aud cum suspina.
-Sa nu vorbești cu asa cu mine.
-Vorbesc cum vreau cu tine!Pacat ca nu sunt in Romania poate te mai băgăm si si in coma .zic si ii închid.
Le fac cu mâna si am plecat de acolo.
-Hei scumpo,cum a fost ?zice mama.
-Rau!zic si ma pun langa ea .
-Ce s-a întâmplat?
-Ghici cine ma sunat ?
-Nu stiu,cine ?
-Tata,si mai ghici cine ma insultat?
-Ouu...nu,încă e cu ea ?
-Asa se pare ,si ma făcut in toate felurile si eu-
-Te rog spune-mi ca nu ai făcut-o la fel.zice mama si oftează.
-I-am zis si mai multe !zic si zambesc .
Mama oftează si se duce sus asa cum fac si eu .

My name is Eva Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum