Azi se împlinește un an de cand suntem împreuna .Pe usa intra el .Putin gânditor dar cu zâmbetul pe buze.
-Esti gata iubito ?ma intreaba si eu aprob .
Ne luam de mâna si pornim afara.
Eram pe trecerea de pietoni .O mașina se apropie de noi cu viteza.Incremenim .Dar înainte sa il împing pe Luke el ma împinge pe trotuarul din fata si apoi,stop.Un zgomot se aude iar apoi ,liniște. Ma întorc terifiată si văd cum mașina e făcută țăndări iar mai încolo il văd pe el .Fug speriata spre el iar cand ajung ... cea mai oribila imagine imi apare in fata.Luke avea capul spart si nu repira.
-Luke ?Luke!?tip si il zdruncin.
O văd pe Cristina cum iese fin mașina apoi leșina.Nu o bag in seama si continui să-l zdruncin.
O echipa de medici ma ia de acolo iar apoi il resuscitează ps Luke.
Printre lacrimi văd cum Luke e acoperit cu o folie iar apoi imi dau seama ce s-a întâmplat.Luke a murit .
O alta echipa de medici o preia pe Cristina si o duce in abulanta.
Ma apropi de medicii care iau învelit corpul iubitului meu si cad in genunchi .
-Luke ,nu!tip si incep sa plang.
Nu mai vedeam nimic decât imaginea in care mașina se apropia de noi.Ma salvat.
-Domnișoara haideți cu noi.zice un medic.
Incuvintez si ma ridic dar apoi negru...Simt un miros înțepător iar apoi imaginile imi apar in fata.
Ma ridic in șezut rapid iar apoi lacrimile imi apar in colțul ochilor.
Usa se deschide si imediat Tony ma imbratiseaza.
-Luke !tip si incep sa plang si mai tare.
-Eva !Calmeazate !zice si imi ia fata in palme.
-Luke...Luke al meu .soptesc si suspin.
-Shh...il aud șoptind.
-Vreau sa mor.
-No s-o faci !zice serios.
-De ce ?
-Ca d-aia !zice supărat si iese.
Uhh!Ma enervează !O omor pe Cristina pentru ceea ce mi-a făcut .Ma ridic si ma duc la ea in cabinet.Deschid usa si o văd cum suspina.
-Esti o nenorocita ,intr-o zi am sa te omor ,mi-ai luat aerul ,oxigenul ,totul !tip si ii dau o palma.
-Taci !Nu era el !tipa si incepe sa plângă.
Cum adică nu era el ?
-Minți!ii tip in fata si plec din salonul ei .
Ma duc in al meu si văd o fisa de externare si câteva haine.Le iau si ma schimb.
Ies repede din salon si telefonul suna.Ma uit la el si văd numele scris al lui Marius.
-Da !ii raspund.
-Zi-mi te rog ca Cristina e ok?
-Pardon?!In loc sa ma intrebi de mama care a fost in spital tu intrebi de nenorocita aia?
-Nu o face pe Cristin-
-Ba o fac ,mi-a distrus viata!tip si incep sa plang.
-De ce ?
-Mai bine murea ea dacat Luke.ii zic si închid.
In fata spitalului ma aștepta Tony si ceilalți prieteni .
-Hei ,ce faci ?ma intreaba Sara.
-Va rog ,vreau liniște.
-Te înțelegem.zic ei in cor.
Ma urc in mașina si ceilalți la fel .-*-
A trecut o săptămana de cand Luke a fost Imormantat .De o săptămana am intrat in depresie iar Cristina a fost si ea la imormantare ,ceea ce nu înțeleg.Ceea ce nu înțeleg e Cristina ."Nu era el "...aceste cuvinte imi răsuna numai in minte.
Ma ridic din pat si imi iau niște haine pe mine si am plecat .
-Pot sa stiu de ce ai venit la imormantare si plângi într-una?o intreb pe scorpie.
-Nu stiu despre ce vorbești ?zice si incepe sa rada.
-Raspunde-mi la întrebare!ridic tonul .
-Uite cât s-a făcut am treaba pa!zice si iese.
-Cristina !!!!tip dar liniște.
Am nevoie de răspunsuri !Doamne ...am nevoie de răspunsuri ,ce ma fac?!Zi-mi tu !
Tony
O vedeam pe Cristina agitata si vorbea la telefon.
-Tineti-l ,dacă cumva scapă nu stiu ce va fac ... da Eva v-a plăti ,da ,duceți-vă acasa o sa ma ocup eu de el. .zice iar atunci o văd cum se urca in mașina.
Văd un taxi in spatele mașini ei asa ca acționez rapid.
-Taxi!tip si ridic o mâna acesta oprește si incep sa fug spre el .Urmareste mașina aia.ii zic si omul accelerează.
Vedeam cum a oprit la un depozit părăsit asa ii făceam semn sa oprească.Ii dau bani si cobor.Dau colțul si o aud dim nou vorbind.
-Dap...stiu ca e vina mea ca fratele meu a murit dar am vrut sa o lovesc pe Eva nu pe Adam.
Stai adică cel care a murit nu era Luke ci Adam fetele Cristinei.Deci Eva plânge pentru un om necunoscut ?Intra in depozit ceea ce fac si eu iar apoi o văd intrând in alta camera.Nu văd pe nimeni ceea ce înseamnă ca e singura.
Intru repede si dau alt colț.Aud mute țipete.Ma apropi si crap usa iar apoi o imagine teribila imi apare in fata.Luke era bătut înjunghiat si avea buza Sparta.Scot telefonul si incep sa filmez.
-Of,Luky ea nici nu știe ca tu trăiești !
-Mai bine ca nu știe .
Cristina ii da un picior in burta iar acesta se gemuie.
-Acum ,zi-mi parol de la contul familiei ei ?tipa femeia.
-Niciodată !tipa iar Cristina ii mai un picior.
Ies repede si chem un taxi .Acesta înainte ca (,)Cristina sa iasă .
Eva
Ma uit la tv si nu e nimic interesant.Toti erau sus si dormeau.Cica somnul e sănătos .Ei bine pentru mine nu mai e nimic sănătos.
Pe usa intra Tony cu zâmbetul pe buze dar si speriat.
-Veniți cu toți .tipa iar eu ma uitam confuza.
-Nu mai tipa o să-i trezești !ii soptesc eu .
-Credema ,o sa fi cea mai fericita cand o sa afli.
Toți somnoroși se uitau la Tony confuzi si furioși .
-Tony!tipa Fetele.De ce ne-ai trezit?intreaba Sara.
-Așezați-vă va rog .zice si ne așezăm cu toți .Luke...care a murit nu era Luke ,Eva.zice si atunci ma uit speriata spre el .
-Ce ?Tony ce minciuna mai inventezi acolo?
-Acela era fratele Cristinei ,Adam.I-au făcut operație estetica si la făcut pe Luke numărul doi.
-Nu te cred ,nu vreau sa mai aud ceva legat de el .tip si incepe sa ma înțepe ochii.
-Uitate la asta.zice Tony si imi înmânează telefonul lui cu o filmare.Cu mâna tremurata apăs play.Ma uitam la video si parca nu realizam .Luke al meu trăiește !Ma uitam la el iar apoi văd ca la abdomen are o înjunghietura.Ma uitam speriata la acea injungheietura si lacrimile imi curgeau ca un rau.
-Tony...soptesc si ma uitam speriata.
-Mâine ne ducem sa anunțam politia si o să-l aducem acasa,stiu unde e locația.zice si atunci mi-a venit cea mai proasta idee.
-Zi-mi unde e locația ?il intreb serioasă.
-Eva,nu o sa te duci după el .
-Si cine spune?!
-Eu!
Luke
Eva e bine ,scorpia nu ia făcut nimic totul e bine.Pe dracu!Am o gaura in abdomen si simt cum o sa ma duc după Adam.Macar stiu ca Eva e in siguranța.O s-o stiu in siguranța cand Cristina dispare .
Eva
E in viata .Luke trăiește !Sunt cea mai fericita !Nu pot sa cred ca trăiește.
-Tony !Zi-mi unde e locația ?!tip din toți plămânii!
-Chiar vrei sa știi ?
-Da !tip
-Depozitul de langa pădurea din sud.
-Mersi !
Zic si iau repede toate cheile apoi ii încui .
-Eva ,dă-ne drumul!tipa Sara.
Nu ii bag in seama si fug la mașina
Acelerez si pornesc spre depozit.
Gata,surpriza .
CITEȘTI
My name is Eva
Teen FictionȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...