Simt cum ceva rece imi străbate pielea înfierbântat...apa rece !
-Aaa !tip si observ cum Tony mai avea puțin si se prapadea de ras.
-Nenorocitule !tip si o iau spre baie.
Ma uit in oglinda si văd ca si parul meu e ud.
-Mama !tip si fug jos.
Mama apare cu o farfurie si un buretel spălând farfuria .
-Uite ce mia făcut Tony !tip si il văd pe Tony cu se abtinea sa nu rada.
-Du-te sus si vorbesc eu cu Tony .
Oftez si văd cu coada ochiului cum mama ii da zece dolari.Ma opresc brusc si ma întorc .
-Mama ai complotat?o intreb serioasă.
-Nu....acum du-te si schimbate .zice si ma împinge sus pe scari.
-Bine !oftez si ma duc singura la mine in camera pentru a ma pregăti.
Imi iau ceva lejer si cobor .
-Mama ,am plecat !tip si ies pe usa .
Deschid garajul si ce sa vezi !Un Mustang GT gri mat .Zambesc si ma urc la volan.
In maxim cinci minute am ajuns iar in parcare erau amici mei din mall.Cand mau văzut Chloe a zâmbit si Laura la fel iar baieti mi-au dat o îmbrățișare de urs .
-Deci...nu prea am vorbit ,de unde esti?intreaba Alex.
-Din Romania .zic .
-De ce ai venit in California?intreaba Cameron .
-Am un frate vitreg iar tatăl vitreg a decis ca e mai bine aici !le zic .
Mai vorbim iar un grup de fete si baieti își fac apariția .
-Ahh,grupul popular nu-i suport !zice Maya nervoasa .
-Cine sunt ?ii intreb neluandu-mi ochii de la fata cu par blond si ochi verzi .
-Grupul de majorete ,si stai departe de Luke .zice Christian.
-Cine e Luke ?intreb din nou .
-E cel înalt ,stai departe de el ,are multe probleme cu politia...se zice ca vinde droguri si face acte false pentru...cum sa zic ...curve .zice Tibi .
-Aha,si de ce se indreapta spre noi?intreb iar eu se panicheaza .
-Buna ,eu sunt Luke ...si tu esti ?
-Buna si eu sunt...nu te interesează ,hai pa !zic dar ma prinde de mâna.
-Pai buna nu te interesează ,poate vrei sa mai discutam despre...o noapte !zice iar eu imi măresc ochii .
-Nu prea cred !zic si ma smucesc.
-Hai ca era bine !zice si incepe sa rada .
-Pai ne era bine ,acum ma lasi sa plec?!ma răstesc la el .
-Poate mai vorbim .
-Eu nu prea cred !zic si plec la prima ora .
Totul a decurs normal,de Luke nu am mai dat ...sau da .Il văd rezemat de mașina MEA ?!O iau repede spre mașina si face ochi mari cand ma vede ca ma îndrept spre el .
-Super mașina ,oare a cui o...
Apas pe buton si aceasta scoate un sunet iar aceasta se deschide .
-Ăou...e a ta !zice si se îndepărtează .
-Acum scuza-ma Luke dar trebuie sa ajung acasa .
-De ce mică răsfățata ,tati vrea să-ți dea o noua mașina ?Poate chiar doua !zice si se lasa la înălțimea mea.
-Mai făcut răsfățata ?
-Da ,pentru ca asta esti !?
-Scuza-ma dragule dar înainte ca mama să-l intanleasca cu tata ,eram o familie normala.zic si il împing.Am urcat in mașina su am blocat usa .Luke era in fata mașinii si l-am claxonat .Acesta se speria si pleacă din fata mașina.Cum prind ocazia ,aceelerez si o bag direct in viteza a doua .
Parchez mașina si intru in casa.
-Cum a fost ?iese mama din bucatarie.
-Pai ,i-am văzut pe cei din mall si m-am certat cu un idiot .zic si merg in camera mea.
Ma schimb si ma bag la somn .
CITEȘTI
My name is Eva
Teen FictionȘtiți acel cuvânt numit "Te iubesc"?Ei bine Eva nu il știe pana la vârsta de 17ani.Ea e o fire timida si fricoasa .Frumoasa ,deșteaptă dar nu are încredere in ea.Fratele ei Tony,Bad-Boyul liceului .Rau la școala grijuliu acasa.Frumos,cu niște ochii...