7.Hrajeme na schovávanou.

268 20 0
                                    

-----

Hammondova kancelář

„To všechno je tvoje chyba!"
„V době trestu nemluvte." Řekl generál Jackovi přísně. Teď, když ti dva seděli v opačných rozích místnosti, svůj úsměv neskrýval.
Jack se otočil, aby viděl na malou Sam, která teď už nevypadala tak moc sladce a neodolatelně jako před několika minutami.

A navíc to vypadalo, že jí Hammondův trest nijak zvlášť nevadil. Pohupovala nohama dopředu a dozadu a zdálo se, že o něčem přemýšlí. Pomyslel si, že ani raději nechce vědět, co zase vymýšlí.
Zhluboka si povzdechl a opět se díval do zdi a vzhlédl jen tehdy, když si generál odkašlal.

„Dobře, Sam, už jsou to čtyři minuty, můžeš jít. Teal'c na tebe čeká."
„Konečně!" řekl Jack a vyskočil ze své židle.
„Ne tak rychle Jacku." Zvedl Hammond ruku a tak ho zastavil. „Trest trvá tolik minut, kolik je dítěti let."
„To si děláte legraci."
„To nedělám. Posaďte se."
Jack se zamračil znovu se posadil a opět intenzívně sledoval stěnu před sebou.
Je to jasné : Hammond je zlý.

O dvě hodiny později

Když se na obrazovce poprvé objevil Darth Vader, vylezla si malá Sam Teal'covi na klín. Ale její počáteční strach se rychle změnil na zaujetí, byla tím filmem zcela pohlcena.
Hvězdné války jsou jedny z mnoha DVD, které Teal'covi jeho přátelé koupili a taky patřily k nejvíce sledovaným.
A když byl Obi- Wan Kenobi sražen, Sam vykřikla a dokonce i Teal'c ztuhl. Zabít svého protivníka, když boj skončil, není hodno cti opravdového bojovníka

„Může letectvo udělat taky takovou vesmírnou loď?" Zeptala se Sam a ukazovala na tu, která byla na obrazovce.
Teal'c zakroutil hlavou, nechtěl jí nic říkat o goa'uldské mateřské lodi a o kluzácích.
„A co světelný meč? Tohle můžou udělat?"
Teal'c zase zavrtěl hlavou. Vzpomněl si, jak byl zklamán, když zjistil, že světelný meč má jako zdroj baterie. „Neznám nikoho, kdo by takovou zbraň vlastnil."

----------------------------------------------

To, že Jack strávil tři čtvrtě hodiny sledováním zdi v Hammondově kanceláři mu náladu moc nezvedlo. A ani to, když se s předstíranou vážností plukovník Makepeace ptal, jestli takové trestné minuty budou teď způsobem, jakým bude generál disciplinárně trestat vzpurné členy SG-1.

„Připomeň mi, abych Carterovou zabil."
„No tak, Jacku," řekl Daniel uklidňujícím tónem. „Je to přece jen malé dítě. Nemůžeš se na ni zlobit."
„A řekneš to i tehdy, když ti provede něco ve tvé laboratoři?"
„Co myslíš tím, 'když'?"
„Nic." Odpověděl mu Jack. Ale Daniela to nijak zvlášť neuklidnilo.¨
„Ty jsi řekl Sam, aby mi něco provedla?"
„Danieli," Řekl Jack tak, aby bylo jasné, že ho tohle ranilo. „Udělal bych snad něco takového?"

„Ano."
„To, že si o mě něco takového myslíš, mě ranilo." Naštěstí si Daniel nevšiml jeho úsměvu. 'Zatím'

---------------------------------------------------

„ ...a musíš mít po celou dobu zavřené oči a nekoukat se." Vysvětlovala mu Sam zcela vážně.
„To by bylo nečestné, dívat se." Řekl Teal'c vážně. „Můžeš si být jistá, že to neudělám."
„Dobrá." Vyjádřila Sam svůj souhlas.
„A musíš počítat pomalu a nepřeskakovat čísla, jak to dělá Mark."

Tři muži a malá teoretická astrofyzička Kde žijí příběhy. Začni objevovat