Ben hep yazdım,kendimi,karşımdakini ,seni, onu, hatta bilmediklerimi hayal ettim ve yazdım.Ama hep küçük kağıt parçalarına yazdım ve hep sakladım.Ta ki bugüne dek..
Hikayelerimi sizlerle paylaşmama vesile olan platformda ise bir sürü dost edindim.
Kah güldük,kah ağladık hatta fazlaca korkup öfkelendik ama her duygu içten ve birlikte yaşadık.Melek evimizin kızı yada karşı komşumuz gibi oldu.
Sonunda ise Melek gerçekten evlerimize misafir oldu.
Beni bu yolda destekleyen ve hep yanımda olan buralara gelmemde beni yüreklendiren bütün okurlarıma.Sizlerin sayesinde buradayız ve bu mutlulukta payınız çok büyük.Gönül isterdi ki tek tek herkesin adını yazayım ama benim ilham perilerim yüzlerce.Ben hayal ettim yazdım sizler değer verip kıymetli zamanlarınız ayırıp okudunuz.Yorumlarınızla beni onurlandırdınız ve ben sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır.
Herkesin bir tane ilham perisi olur ama benim yüzlerce..
İyi ki varsınız ve ben sizleri iyi ki tanımışım.
Emeğe gösterdiğiniz saygı için,beni yalnız bırakmadığınız ve hikayemi sahiplendiğiniz için minnettarım.
Acı hikayelerde okusak ve hatta acı hayatlara şahitlik etsek de mutlu olmayı,mutlu etmeyi ve başkalarının mutluluklarından huzur bulmayı hiç unutmayın..
Hikayemiz her ne kadar içimizi acıtsada vardığımız yol çok güzel bir yere çıktı."Adı Melek" artık kitap.Kitabımızın linkini profilime bıraktım ve yine desteklerinizi rica ediyorum 🙏🏻
Mutluluk hep sizinle olsun..Saygılarımla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI MELEK (Kitap oldu)
ChickLitHayat bana borcun var... Mutluluk... Huzur... Sadakat... Sevgi... Bir Aşk borcun var... Hayat,bana bir "HAYAT"borcun var...