*4*

60 6 0
                                    


pov Rayan

ik moet hun echt dringend vertellen dat ik aan yt doe voor ze er achter komen door iemand anders. Ik besluit het hun vanavond te vertellen. We hebben afgesproken bij Bent thuis, iets wat ze wel vaker doen. Over 5 minuten zou Olivia hier moeten zijn, we gaan samen naar daar omdat ik zijn huis niet weet zijn, hij woont blijkbaar ook in de buurt. Ik voel me best zenuwachtig, ik ben bang voor hun reactie, wat als ze me daardoor anders gaan bekijken.. ik schrik op uit men gedachte wanneer er aangebelt wordt. Ik doe snel men schoenen aan en stap in de lift. 

"De lift had vertraging zeker?"zegt ze wanneer ik kom aangelopen, ik moest men schoenen en jas nog aan doen haha. "maakt niet uit hoor" zegt ze lief, dan fietsen we samen naar Bent zijn huis.

We zetten onze fietsen tegen de gevel en Olivia belt aan, al snel wordt er open gedaan door Nathan. Omdat dit de eerste keer is sta ik er een beetje ongemakkelijk bij, blijkbaar had Liv dit door "geef je jas maar, gewoon relax doen komt wel goed." zegt ze aanmoedigend. We lopen door naar de woonkamer, waar we in de zetels gaan zitten. 

Het huis is gezellig en heel ruim er hangt een grote televisie aan de muur en alles is modern ingericht. "knap huis he?" zegt ze met een duwtje tegen men schouder erbij.  Ja zeg dat wel. "Wil je iets drinken?" ik wil niet de moeilijke uithangen maar hebben jullie soms bruiswater?  "haha jaa tuurlijk ik haal wel wat." en Olivia loopt naar de keuken.  Even later komt ze terug met een flesje bruiswater. "alsjeblieft " iedereen zit nu in de zetel en heeft wat te drinken genomen, ook heeft er iemand wat muziek op gezet,sfeerig merk ik op. Ik besluit het nu te vertellen, ik wil er zo snel mogelijk van af zijn.

Jongens er is nog iets redelijk belangrijk dat jullie moeten weten over mij.."vertel" ik doe aan youtube.. ze kijken me een beetje raar aan, dus verduidelijk ik mezelf. 

Ik wil niet opscheppen ofzo maar ik ben nogal bekend.."hoeveel abonnees heb je dan?"vraagt Nathan geeintereseerd. Bijna 300.00 zeg ik een beetje twijfelend maar ook best trots. "wow dat zijn er echt veel!" zegt Nathan verbaasd. 

"hoe heet je?" men kanaal heet Unagize. Ze zoeken men kanaal op en scrollen wat door al mijn video's. "ziet er zo professioneel uit" merkt Lina op, ik doe men best haha. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.."waarom zouden we, das gewoon je hobby wat kunnen we daar nu tegen hebben"

een hele opluchting valt van mijn schouders. Daarna hebben ze natuurlijk nog wat vragen gesteld over gestoorde fangirls en meetings enzo, het was echt leuk dat ze zo geintereseerd waren. Wanneer het 'verhoor' gedaan was hebben we nog een film gekeken, gelukkig zo geen typische meiden film.

Het is al redelijk laat en we besluiten naar huis te gaan, we nemen afscheid en nemen onze fietsen zoals daarnet fiets ik weer met olivia naar huis. Als ik eerlijk mag zijn vind ik haar het leukst van de meisjes niks tegen Liv of Lina maarja door haar zit ik nu hier en ook ze is leuk lief knap kortom helemaal mijn type maar ik weet niet of zei dat ook van mij vind, achja ik zie wel wat er gebeurt.

8qM6t9R �Qd'�U

The choiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu