*32*

21 5 4
                                    




POV Olivia

We stappen in het vliegtuig, het zit goed vol. Ik zit naast Liv we kijken een film op het schermpje op de stoel voor ons, de stewardess komt langs met het eten. Het is niet echt wauw maar eetbaar dusja.

We moeten 2 uur en een half vliegen, we moeten nu ongeveer nog een uurtje vliegen.

Ik zit gewoon wat te praten met Liv tot het vliegtuig wat rare geluiden begint te maken en wat begint te trillen. Het zal wel turbulentie zijn zeg ik in mezelf. Maar wanneer het steeds harder begint te worden vraag ik me af of het toch niets anders is. Andere mensen raken een beetje in paniek de stewardessen proberen hen gerust te stellen.

"Olivia, er gaat toch niks gebeuren he?" vraagt Liv een beetje bang

nee vast niet gewoon turbulentie, komt wel goed.

Het gaat zo nog een tijdje door en ik ben zelf ook wel wat bang.

Het geluid en getril word steeds zachter tot we weer normaal vliegen, ik ben zo blij als we weer op de vaste grond staan. We zoeken onze tassen en nemen een taxi naar het hotel.

Onderweg kijk ik door het raam en herinner me ineens dat ik Rayan moest bellen als ik was aangekomen. Ik besluit maar een bericht te sturen, we gaan elkaar toch niet verstaan als er gelijk 10 man tegelijk zit te praten hier.

; Heyy ik ben er, de vlucht is goed gegaan en het is hier echt fantastich weer!xx

Ik zeg maar niks over wat er echt is gebeurt in het vliegtuig anders mag ik nooit meer gaan van hem en ik wil hem niet ongerust maken er is ten slotte niets gebeurt.

"hhh wat een opluchting, have fun!xx"

We zijn er, het ziet er verzorgd uit en de mensen zien er vriendelijk uit. Ook de kamers zijn mooi en zelfs een beetje luxueus. We pakken onze spullen uit en gaan het domein wat ontdekken daarna gaan we avondeten halen in het restaurant achtige ding beneden.

We zitten aan tafel en door de raam zie ik 2 jongens van mijn leeftijd lopen ze zijn allebei aan het "vloggen" het doet me erg denken aan Rayan, pff i mis hem nu al.

Een beetje samengevat wat we allemaal gedaan hebben;

shoppen, misschien en beetje te veel

monumenten bezocht, natuurlijk ook de toren van Pisa

echte Italiaanse pizza gegeten (heerlijk dus)

naar het subtropisch zwembad geweest

naar het strand geweest

gewoon wat rondgehangen in de stad

waarheid durven of doen gespeeld laat in de avond

foto's genomen (er zitten echt leuke bij)

...

           

Heb je alles, vraag ik aan Liv "jaja" je had haar kant van de kamer moeten zien echt een varkensstal. We sleuren onze koffers naar buiten en gaan uitchecken bij de bali want ja het was vandaag onze laatste dag hier in Italie.

"Goedenavond" begroet de chauffeur ons vriendelijk (wel in het engels dan).

het is al 5 uur in de namiddag wat dus wil zeggen dat we redelijk laat thuis gaan zijn.

Onze koffers leggen we op de band en ze verdwijnen in een machien terwijl we doorlopen naar het vliegtuig.

Deze keer is de vlucht wel echt goed verlopen, geen turbulentie dus. Ookal heb ik elke avond met Rayan gebeld, ik ga toch terug blij zijn als ik hem in het echt kan horen en zien.

Wanneer we er bijna zijn besluit ik Rayan te bellen.

V💙te

The choiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu