POV Olivia
Ik had helemaal niet verwacht dat Rayan zo een speciale hobby zou hebben maar ik vind het wel cool zegmaar en de andere vonden het ook wel leuk. De film was ook best gezellig ookal was het zo een actiefilm.
We zijn bijna aan mijn straat waar we dus afscheid moeten nemen. Tot maandag zeg ik
"tot maandag" zegt hij lief terug en we fietsen elk onze eigen weg naar huis. Het klinkt misschien raar maar ik vind hem echt schattig. Ik fiets de laatste paar meters naar mijn huis en zet men fiets in de garage. Ik herinner me dat er nog een kom soep in de koelkast staat waar ik nu echt eens zin in heb maar wanneer ik de koelkast open doe is deze al weg tot mijn teleurstelling, die fretzak van een Romi . Ik besluit dan maar naar mijn kamer te gaan en nog wat te werken op mijn laptop, we moeten namelijk een paper maken voor nederlands. Een halfuurtje later vind ik het wel genoeg geweest ik ben tenslotte bijna klaar, ik zoek mijn gsm en kijk nog wat op instagram en whatsapp. Op instagram zoek ik rayan op maar het enige wat ik zie zijn allemaal fanacounts van hem, ik scrol erdoor heen maar het lijken er wel oneindig veel te zijn. Dan bedenk ik dat ik misschien onder de naam UnaGize moet zoeken. Ik typ het in en klik op het eerste account en aan het aantal volgers te zien is het duidelijk zijn account ik volg hem, en kijk wat naar zijn foto's. Omdat ik het niet kan laten en best benieuwd ben naar wat voor soort video's hij maakt ga ik naar youtube en typ opnieuw "unagize" in de zoekbalk van youtube. Ik klik op zen nieuwste video het is een parody op het liedje Habiba van boef, als ik eerlijk mag zijn hij is niet echt een zangtalent maar zen tekst is wel goed gevonden best diep als je het goed beluistert. Na nog een paar video's te kijken ga ik slapen.
De villa de villa waarom stress je mij bijna, bijna ik ben op de straat aan het vluchten, het vluchten. Ik denk niet eens aan geluk want dit huis brengt ongeluk... blijft in men hoofd hangen.
Rayan is echt leuk denk ik nog voor ik in slaap val.
<3
JE LEEST
The choise
FanfictionRayan komt terecht op een nieuwe school waar hij Olivia leert kennen. Hij sluit zich aan bij de Squad van Olivia alles gaat goed tot die ene avond...