POV Olivia
Ik hang op, ik vind het wel echt jammer maarja het is nu zo.
"U mag zich naar de uigang begeven we zijn aangekomen in Brussels Airport" zegt een stem door de speakers. Er was even paniek toen we onze koffers niet meteen vonden maar blijkbaar stonden we bij het verkeerde vak te kijken opes. Ik neem afscheid van iedereen en ga dan naar de inkomhal waar ik Kacper al zie staan.
Ik loop een beetje sneller en begroet hem dan met een knuffel. Kacper is een heel goeie vriend van me geworden daarom ben ik zo graag in het yt huis het is daar altijd gezellig. We stappen naar Dennis zen auto (hier heeft Kacper dus al een rijbewijs). Onderweg blijf ik maar doorratelen over alles wat er is gebeurt, wat ik heb gezien en nog veel meer. We rijden de laatste straat in, je mag me thuis afzetten hoor.
"euhm wacht zou je nog even met mij mee willen ik wil je iets vragen?" Oh oke dan, waarover? "Iets met Lize, niets erg maar ik wil effen je mening weten vanuit het standpunt van een meisje" oja is goed haha.
De wagen stopt op de oprit.
"Ga maar al naar binnen ik zet de auto binnen en dan kom ik." okeh ikga dan maar al naar binnen zoals Kacper zegt. Ik zet men koffers naast de deur en stap richting de woonkamer.
Dit klinkt misschien gek maar ik hoor muziek en dan bedoel ik niet de muziek die je hier normaal hoort, ik stap in de richting vanwaar ik denk dat de muziek komt. Als ik in de keuken kom blijf ik stil staan, de schuifraam naar de tuin staat open (het is echt nog warm buiten en de zon is zo aan het ondergaan *kom in de sfeer, stel het je voor jaja*)
en op het terass staat ..Rayan! Ik loop naar hem toe en spring in zijn armen waardoor we bijna vallen maar Rayan heeft me stevig vast.
vuile leugenaar.
"he ik vond het ook niet leuk om te doen maar ik wou je gewoon verassen hehe"
Ja dat is wel gelukt! We laten los ik bekijk hem eens goed en je raad het of niet maar hij draagt een hemd, iets wat ie bijna nooit draagt wat ik niet snap want het staat hem zo goed.
"speciaal aangedaan voor jou."
aaahw zo lief tis echt mega mooi haha, ik kijk in zijn ogen god damn wat heb ik hem gemist!
Ik kijk opzij en hij heeft de tafel zo "chique" gedekt echt super cute met kaarsjes enzo en pizza! Je kan niet geloven hoe blij ik nu ben. "ik heb je facking hard gemist weet je dat?" Ik heb jou ook zo hard gemist, twas wel koud zo alleen in bed. "Dan zal ik u vanavond eens goed verwarmen" (shht ni vuil denken danku)
ik grinik een beetje en dan eindelijk geven we elkaar een kus ik sla mijn armen om zijn nek en hij de zijne rond mijn heup, we kussen best lang maar dat maakt niet uit want dit gevoel heb ik 10 dagen moeten missen.
-einde-
Haaaa dit was het dan, ja heel erg bedant voor het lezen khoop dat het een beetje leuk was wss komt er in de zomervakantie mss nog een boek XP maarja dankjewellll en jaaaa joeeee ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
JE LEEST
The choise
FanficRayan komt terecht op een nieuwe school waar hij Olivia leert kennen. Hij sluit zich aan bij de Squad van Olivia alles gaat goed tot die ene avond...