Pov Olivia
Zijn jullie gek geworden die man valde mij aan ofzo!
"Hahahahahahah overdrijf niet zo." zegt Bent die nog steeds aan het lachen is.
"ooit kom je over je angst..ooit" zegt Nathan met een schouderklopje erbij.
Uiteindelijk kon ik er ook nog mee lachen. Als eerst besluiten we om op de paardenmolen te gaan vraag me niet waarom maar hé we zijn ook maar kinderen.
Daarna gingen we naar de echte attracties. "Jaah in de weerwolf pleas" vraagt Lina. Oke oke wanneer het aan ons is ga ik naast Lina zitten. Ik ben eigenlijk niet bang ik bedoel ik heb wel dat gevoel in men buik wanneer we overkop ofzo gaan maar niet dat ik bang ben, dus in de meeste attracties durf ik wel te gaan. Het karretje komt in actie we vliegen langs alle kanten en iedereen lacht zich te pletter. Wanneer het karretje weer stopt stappen we uit en gaan naar de volgende attractie.
Om 1 uur gaan we wat te eten halen. We gaan voor frieten, omdat er niet veel plaats is gaan we skeer op de grond zitten maar dat boeit ons niks.
Wanneer dat gedaan is gaan we naar die nieuwe attractie met water. Onderweg schrikken we ons kapot wanneer er plots 3 meisjes van 12 denk ik kei hard beginnen te schreeuwen, eerst snap ik het niet maar wanneer ze naar Rayan lopen snap ik het wel. Ze vragen of ik een foto van hen wil nemen, stellen hem nog wat vragen en lopen dan door. Hij is echt lief voor zen fans moet ik zeggen, maar het blijft wel raar om te zien.
We staan in de rij voor de attractie met het water het ziet er wel een beetje eng uit en ik heb helemaal geen zin om drijfnat te worden maar, door de zon hoop ik weer snel op te warmen. wanneer het eindelijk aan ons is ga ik eens naast Rayan zitten met aan de andere kant Liv. Het karretje komt in beweging en rijd eerst achterwaars naar boven tot we bijna verticaal omhoog hangen. Ineens schiet de kar los en vallen we naar beneden tot we aan de overkant weer omhoog hangen. in het midden van de rails is een boog omlaag waardoor er dus super veel water omhoog spat en je kan het al raden dat het op ons land en vooral op de mensen in het midden waar ik dus zat. Na dit een paar keer herhaald te hebben stopt het eindelijk. Ik zei toch dat we drijfnat zouden zijn, zeg ik tegen de andere die nu ook spijt hebben dat ze geen regenjas aan hadden "misschien was een regenjas handig geweest"zegt Liv "dat maakt allemaal niet uit het was nice"zegt Nathan nog helemaal hyped.
we zijn dan maar op een bankje gaan zitten om wat op te drogen, ik ga naast Rayan zitten (alweer hehe). Met men shirt met korte mouwen (die helemaal nat is) is het best koud, ookal schijnt de zon,ik krijg er een rilling van. Rayan heeft het opgemerkt "heb je het koud?" een beetje, zeg ik. "Wacht ik heb voor dat waterding men trui uitgedaan dus die is nog droog, je kan hem aan doen.
"Dat hoeft echt niet hoor" zeg ik nog maar tegen die tijd heeft hij de trui al in men handen geduwd. Heb jij hem echt niet nodig?
"nee haha ik ben amper nat, doe maar aan ik wil niet dat je ziek word." zegt hij met zo een lieve glimlach erachter. Oke dan, en ik ga met Liv naar de wc om men natte shirt uit te doen en dan de trui van Rayan aan te doen. Zoals verwacht is ie te groot maar dat maakt hem net goed zitten en wanneer ik zijn lekkere deo ruik word ik weer helemaal blij."als ik het goed heb kunnen we nog maar 1 ding doen anders gaan we onze trein niet halen" merkt Lina op. "oke wat gaan we dan nog doen?.." vraagt Nathan.
"ik weet het" zegt Bent de Dalton Terror. Iedereen vind het goed dus we lopen er heen maar toen ik zag welke hij precies bedoelde ..
JE LEEST
The choise
FanfictionRayan komt terecht op een nieuwe school waar hij Olivia leert kennen. Hij sluit zich aan bij de Squad van Olivia alles gaat goed tot die ene avond...