POV Rayan
Ik loop hand in hand met Olivia in het park we zijn naar hier gekomen nadat we bij de squad waren, ik ben echt maar dan ook echt blij dat ik er weer bij hoor. We hebben ook nog een ijsje gehaald net zoals de vorige keer op onze eerste date, we gaan op precies hetzelfde bankje zitten. We zitten nu wel veel dichte bij elkaar. "Weet je nog onze vorige date hier?" ja die ga ik niet snel vergeten denk ik "Ik denk wel dat hij nu niet zo kut gaat aflopen" dat denk ik ook niet en ik geef haar een kus.
*4 maanden later*
Vandaag vertrekt Olivia op vakantie, jammer genoeg niet met mij. Het is zomervakantie en ze gaat met haar beste vriendinnen waaronder ook Liv en Lina 10 dagen naar Italie.
We liggen samen in mijn bed in het youtube huis, ik ben al wakker Olivia ligt lief naast me te slapen. Ik kijk op men gsm het is 08:00 Ik moet haar wakker maken want om 13:00 moeten we al op de luchthaven zijn. Blijkbaar is ze al wakker
"goeiemorgen" zegt ze nog wat slaperig, goeiemorgen :) ,vandaag vertrek je he. "uhum" ze komt dichter liggen en legt haar hoofd op mijn borst ik wrijf met men hand over haar rug. "Dit ga ik wel missen, kzou zo de hele dag kunnen liggen." Ik ook.
Om 12 uur stappen we in de auto met de koffers en Dennis brengt ons naar het vliegveld, het is een halfuur rijden naar daar, onderweg eet ik nog de rest van men broodje op omdat Olivia zo direct wou vertrekken. Dit is niet de eerste keer dat ze met het vliegtuig gaat wat me wel gerust stelt. Ik weet nog dat ik de dikste stress had de de eerste keer in de lucht.
Wanneer we aankomen is het redelijk druk, ik vind het wel een beetje een enge gedachte dat hier ongeveer een jaar geleden die aanslagen waren, ik kan me niet voorstellen dat... nee.
Iedereen heeft zijn ticketen en we staan nu voor de douane, daarna moet ze meteen naar het vliegtuig dus hier moeten we afscheid nemen.
"Nog een laatste knuffel?" en ik trek haar in een knuffel we blijven zo even staan en dan laten we los.
"kga je missen" zegt ze wat droevig.
hhh ik jou ook, ik neem haar handen vast. Pas goed op en bel me meteen als je er bent oke?
"oke zal ik doen."
"We moeten nu echt door Olivia!" roept Liv.
Ik geef haar nog een kus en een snelle knuffel.
"ik hou van je." zegt ze nog terwijl Liv haar geiriteerd meetrekt.
Ik ook van jou, schat. Ik zwaai nog en blijf kijken tot ze achter de hoek verdwijnt.
Dan maar naar huis zeker, ik stap richting de Panos waar Dennis zit te wachten en we rijden weer naar huis.
het zijn misschien maar 10 dagen maar ik weet nu al dat het een eeuwigheid gaat duren.
Tis zo nog ni gedaan XP
JE LEEST
The choise
FanfictionRayan komt terecht op een nieuwe school waar hij Olivia leert kennen. Hij sluit zich aan bij de Squad van Olivia alles gaat goed tot die ene avond...