Era chiar profa de matematică, domnișoara Ryan.
-Louis,vreau să vorbim între patru ochi.E urgent!
-Bine,vom merge in parc.Îmi iau tenișii și ieșim.
Mi-am luat tenișii și am ieșit cu doamna de mate în parc.-De ce nu ai venit azi la școală?
-Nu v-a spus Alex?
-A spus că nu te simți bine.Ce ai?
-E ceva personal.
-Nu te oblig să îmi spui,dar aș vrea să știu cum te simți și de ce nu ai zâmbetul tău frumos pe față.
-Problema este că, dimineață am ajuns cu 30 minute mai devreme și am ieșit cu Alex în parc.Am vorbit cu el și mi-a sunat telefonul mobil cu număr ascuns.Era tata care m-am făcut să plâng după ce am terminat conversația cu el.
-Cum așa?
-Săptămâna asta toată lumea mea s-a întors pe dos.Am început liceul,îmi e frică și să spun cum mă cheamă,mama nu e mama,tata m-a abandonat și s-a gândit să mă sune și să îmi spună că"asta e ultima noastră conversație"
-Poftim?Louis asta nu e bine.
-Știu.Dar nici rău nu este.
-Cum adică?
-Cred că ați observat că eu și cu Alex nu suntem doar prieteni.M-am mutat la el pentru că "mama" a vândut fosta casă.
-Nu pot să cred.De faza cu Alex, știam,încă din prima zi...Am secretele mele.Și nu,nu am nimic împotrivă,sunt pro Lgbt,deoarece și ei sunt oameni și au dreptul să iubească.
-Mă bucur că mă înțelegeți și nu mă judecați.
-De ce aș judeca elevul meu preferat?
-Pe bune?Chiar aveam dreptate.
-Da, când am zis că esti diferit de ceilalți,nu mă refeream doar la faptul că ești lgbt, ci și pentru că nu prea socializezi cu nimeni,așa sunt și eu...După 30 de minute de vorbă , domnișoara Ryan a trebuit să plece,fiind chemată de fiica sa,care e născută în aceeași zi cu mine,nu o cunosc,dar a zis că îmi va face cunoștință cu ea.
Profa a plecat și eu la fel.Cand ajung acasă Alex mă aștepta nerăbdător să vadă ce am vorbit cu domnișoara Ryan.I-am spus tot ce am vorbit cu ea, cuvânt cu cuvânt.
-Wow.Nu pot să cred așa ceva?
-Da,a spus că sunt elevul ei preferat.
-Oare de ce?
-Asta nu știu.
-Să știi că ți-am luat o carte din bibliotecă.
-Nu este nimic,dar să le pui înapoi.Doar ale noastre sunt.
-Bine puiule.Ne-am luat cu teme, învățatul și s-a făcut noapte.Alex săracul a adormit fără să își facă un duș.Nici eu nu mi-am făcut.M-am pus pe pieptul său și îi simțeam inima acestuia cum bătea încet încet,era cald și bine lângă el.Am adormit așa de repede încât nu am avut timp să îmi aranjez gândurile că mă și luase somnul.
O nouă dimineață,doar că,de data aceasta mă duc eu la bucătărie să"prepar" micul-dejun.Am făcut două cafele și niște clătite cu sirop de zmeură.Duc tava in cameră și o pun pe pat.Il trezesc pe Alex încet că să nu tresară.Acesta de trezește de la un pupic pe care i-l dau pe obraz.
-Neața iubitule,cum ai dormit?
-Ca un prunc.
-Ce bine,uite,am făcut micul- dejun.
-Yummy,ce bine arată,aproape că îmi vine să te mănânc.Îmi spune cu un chicotit care de transformă în râs de bebeluș.Ce drăguț râde și vorbește,are o voce de înger...
-Aseară nu ți-ai făcut băiță,vrei să facem amândoi?
-Da iubitule,cu tine fac orice.
-Aww,ce drăguț.
Am mers la baie și am intrat in cabină,s-a repetat scena cu săruturile dulci și scumpe atingerile care îți dau senzația de piele de găină și șoaptele care de aud încet"te iubesc".Ne-am uscat și am mers in cameră.Când să îmi iau boxeri pe mine Alex îmi spune:
-Heii, ăștia sunt ai tăi,de când am făcut prima data duș amândoi.
-Mulțumesc, și așa nu îmi găseam boxerii mei albi.
-Când venim de la școală, înotăm în piscină,bine?
-Bine.Ne-am pornit la școală și prima oră am cu doamna Ryan.De data aceasta ajung la și 58,cu două minute înainte de a de suna.Intru în clasă și toți se apropie de mine să mă îmbrățișeze,oare de -ce?
-Știm că treci printr-un moment foarte greu...ne pare rău,îmi zise Andra și mă ia în brațe.De unde știa Andra?
-Mulțumesc foarte mult că îmi sunteți alături,dar nu trebuie,mă descurc.Intră profa de mate și ne așezăm în bănci.
-Domnule Lockwood,vreau să vii în biroul meu după ore.
-Bine,am să vin.Am zis-o cu un glas speriat.Mai aveam puțin și plângeam de la "surpriza" făcută de colegii mei,pentru care brusc am început să am o altă părere.Au trecut toate orele ca prin minune.A venit timpul să merg la domnișoara Ryan.Am ajuns în biroul profei.Nu era singură acolo,era și Andra.
-Buna ziua!Salut Andra.
-Bună Louis,îmi spun ele amândouă aproape în cor.
-De ce m-ați chemat?
-Am spus că vreau să ți-o prezint pe fiica mea,dar cred că o cunoști deja.
-Pe bune?
-Da,Andra este fiica mea.
-Încântat de cunoștință,o spun eu chicotind.
Am început toți trei să râdem.-De asta te-am chemat la mine,dacă vreipoți pleca
-Voi pleca,trebuie să merg acasă,am niște treabă.Mă gândeam la baia din piscină pe care mi-o promisese Alex.La revedere!-Ne poți spune "Pa!",nu ne supărăm,mai ales eu,vorbele aste mă fac să mă simt bătrână.
-Bine,am să vorbesc mai formal.Plec spre casă cu gândul la Alex care a ieșit cu o oră mai devreme,pentru că nu a făcut ultima oră.
Ajung acasă și de la intrare mă lovește un miros foarte intens de pizza.Mă duc în bucătărie și îl văd pe alex în șorț de bucatarie,îi stă așa de bine cu el.
-Ce face soțiorul meu drag?întreb eu chicotind.Chiar mi-l imaginez ca soț peste vreo 5 ani...
-Ți-a pregătit un prânz special,pe care îl meriți.Mâncăm amândoi,apoi stăm pe canapea și vorbim despre ce a fost azi.Când i-am zis de faza cu Andra și profa a rămas mască.
-Nu cred!
-Mda,nici eu,dar tot nu știu de unde a aflat toata clasa prin ce trec.Plus că nu știam că pot fi așa de afectivi.După 30 de minute ieșim afară la piscină și facem baia pe care mi-o promisese. Intrăm în apă și ne jucăm ca doi copii ceea ce și suntem defapt.Stăm în apă până când obosim de la atâta joacă,apoi mergem înapoi în casă.
-Nu mâncăm ceva?înotatul mi-a făcut o poftă de mâncare încât aș mânca 30 de pizze.
-Mie nu prea îmi este foame, îmi spune Alex obosit.
-Atunci hai să facem năniță.Noi doi eram in pielea goală,dar am adormit amândoi pe canapea,ținându-ne în brațe unul pe celălalt.
Arătam de parcă ne-ar fi împușcat cineva,dar eram fericiți unul lângă celălalt.Ca printr-un miracol de făcuse iar dimineață,iar ușa era bătută așa de tare încât credeam că a venit Hulk să o smulgă din țâțâni.
Cine era la ușă?
Era Andra care plângea.Nu puteam să deschid ușa,eram gol pușcă.-Alex,deschide vreau să vorbesc cu Louis! Să deschidă cineva!!!
Mi-am luat hainele rapid pe mine și deschid ușa, însă ce urmează...__________________________
Heii dragii mei peștișori,scuze că nu am mai publicat,am avut o săptămâna foarte încărcată,dar partea bună este că doar mâine se mai merge la școală,apoi, vacanța de Paște.Promit că voi publica cat pot de multe capitole,pentru voi😘😘
Daca v-a plăcut dați un share sau un vote.
V-am pupat,ne vedem la următorul capitol :****
CITEȘTI
Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.
RomanceLouis este un adolescent care merge la liceu,în clasa a 9-a(boboc),este foarte timid și extrem de tăcut.Acestuia,îi place să cânte și să danseze,dar este prea rușinos ca să o facă în public până îl cunoaște pe Alex.Pe parcursul primului semestru,sen...