Sub pernă erau două talismane din safirul roșu de pe carte și un bilețel vechi,dar cartea...nicăieri.În bilețel scria:"Treaba mea aici s-a terminat...mă bucur că ați rezolvat enigma.Să purtați talismanele pentru a avea noroc în dragostea voastră".S-a terminat"?!,cum adică s-a terminat??Cine a lăsat acest bilet?Unde e cartea?Talismane?Alt mister?
Eu cu Alex ne punem talismanele la gât iar biletul îl lăsăm în cutia de bijuterii a mamei lui.
-Ea a fost?
-Mama?!
-Da...știu că sună ciudat dar eu cred în fantome.
-Hmm..nu numai tu...eu chiar simt că e scris de mama.-Iubitule,să știi că mama ta are dreptate...trebuie să avem grijă de dragostea noastră.
-Nu fi așa de speriat...dragostea noastră este de neucis...este imposibil ca cineva să ne despartă!-Ai dreptate...Dar talismanele...le purtăm oricum,nu?
-Da,dar doar pentru ca să avem amândoi "noroc" începe Alex să râdă și eu după el.
Mergem să facem un duș cum numai noi puteam să facem...acel duș cu săruturi,mângâieri și chiar zgârieturi.Seara aceasta dușul nostru a fost simțit foarte intens de către amândoi și ne-a făcut să ne gândim la mai mult decât un duș...la o adevărată noapte de dragoste.
A doua zi de dimineață am deschis ochii.Eram amândoi goi,pe patul din dormitorul nostru.
-Neața iubiree,cum ai dormit?mă întreabă Alex.
-De pe la ora 23 încoace...mi s-a făcut frig.Dar am dormit foarte bine...cu gândul la noaptea trecută.-Noaptea trecută?Aah...noaptea trecută,se uită la mine cu o privire perversă și un zâmbet de satisfăcut.Mi-a plăcut foarte mult.
-Nu numai ție!folosesc aceeași privire și zâmbet ca al lui Alex.
Alex îmi sare în brațe și mă sărută iar eu continui.
-Dragă iubitule...azi e vineri...trebuie să cam mergem la școală.-Deja a trecut o săptămână?Cât am făcut dragoste nebunule?începe Alex să râdă zgomotos
-Destul pentru o noapte,continui eu chicotind.
-Atunci hai să ne facem un duș...cafea bem la școală
Mergem la duș...ne spălăm,ne uscăm și mergem la școală.Astăzi mama a avut treabă prin cartierul nostru așa că ne-a luat cu mașina.
Am ajuns la școală și am intrat în clasă pentru prima oră,limba spaniolă.În ciuda faptului că uram prfesoara de spaniolă,am fost binedispus toată ora deoarece mă gândeam la noaptea trecută.Se pare că profa nu iubește dispoziția mea,așa că pe la ultimul sfert al orei:
-Domnule Lockwood,de ce sunteți așa binedispus?
-Nu cred că v-ar interesa.Scuzați-mă.
-Păi vreau să știu motivul bunei tale dispoziții pentru a te face mereu să fii așa la ora mea.
-Tot nu cred că ar fi o idee bună să vă zic.
-Bine.Este strict alegerea ta,dar vreau să te văd așa și în orele următoare.
-Bine.Voi încerca...
-Încearcă să reușești!îmi spune ea cu un zâmbet larg de parcă aș fi bebelușul ei care a făcut primii pași.
Prima oră a trecut cam greu...dar celelalte nici nu am simțit cum s-au dus.Am ieșit de la liceu,cu Alex și am mers să mâncăm la o pizzerie.
Am mâncat,apoi am ales să ne plimbăm puțin.Nu mai făcusem asta de mult.Se făcuse ora 20,iar Alex m-a invitat la un film la cinema.
-Iubitule,mai bine haide acasă,ne uităm la un film online,vom fi doar noi doi,cumpărăm popcorn...
-Bine,e mai bine așa.Am mers la un magazin să cumpărăm popcorn apoi am plecat acasă cu un taxi...mersesem cam mult într-o direcție diferită față de cea a casei.Ba chiar la un moment dat credeam că ne-am rătăcit.Cum să nu te rătăcești într-un oraș mare ca Washington?...mda am uitat să menționez asta de la început.Locuiesc în Washington cam de când mă știu.
Ajungem acasă și alegem amândoi să ne uităm la un film de dragoste.Și am ales CAROL...un film cu două femei care se iubeau.Acest film m-a făcut să plâng,dar și pe Alex la fel.Când am început să plângem ne-am luat în brațe și ne-am consolat unul pe celălalt.
După film,eu și Alex mergem să facem un duș apoi ne punem în pat cu speranța că vom adormi,dar...
Mama vine la noi pe la ora 23 și bate cât poate de tare cu pumnul în ușă.Era cu Andra.Oare ce aveau?De ce erau așa supărate?
-Louis...de ce nu m-ai anunțat?-În legătură cu...?
-În legătură cu faptul că sora ta Andra,este într-o relație cu un om mai mare de două ori decât ea?
-Poftim?Nu știam nimic!Andra?Ce i-a- spus mamei?
-Mi-a spus că tu i-ai zis să lupte pentru ceea ce iubește!
-Am spus asta în clasă...dacă îți amintești.
-Minte!Louis mi-a spus să fiu cu el!a început Andra să mintă.
-Nu mint!Tu minți!
-Nu este adevărat!Mamă!Pe cine crezi?
-Destul!Sunteți amândoi pedepsiți!-De ce mamă?Eu nu am făcut nimic!spun eu speriat.
-Andra,dă-mi telefonul!Louis,și tu!Până când...adevărul și vinovatul se vor descoperi.
-Dar mamă?!spune Andra nervoasă.
-Mie nu îmi va lipsi telefonul...atât timp cât sunt cu Alex...pot locui și pe o stradă.-Uite Andra,vezi?Fratele tău este mai înțelept,plus că se spune că băieții se dezvoltă mai greu.
-Ahum...spune Andra cu un ton sarcastic,uitându-se la mine cu o privire de leoaică la vânătoare.Mamă...Louis are dreptate,te-am mințit!
-Asta voiam să aud!Mamă,îmi dai te rog telefonul?
-Da fiule,poftim.Scuze de deranj și că te-am acuzat pe nedrept.Andra,tu ești pedepsită,iar Louis va avea telefonul tău.Te rog să îl ascunzi bine,se uită la mine.
-Bine mamă...Noapte bună!
-Scuze de deranj!
-Nu face nimic.
Mă duc în pat,mă pun lângă Alex și îi spun ce a vrut mama și ce a făcut Andra.
-Sora ta este foarte rea!A dat vina pe tine ca să scape ea basma curată?Asta e dovadă de nesimțire.
-Știu,dar e sora mea.
-Și ce ai de gând?Să o lași să îți dea în cap?Fraierule!
-Sunt eu fraier,dar tot al tău sunt!
-Asta așa e!începe Alex să râdă așa de tare încât cred că am trezit toți vecinii.
Alex m-a sărutat lung până am adormit apoi și el a adormit ținându-mă în brațe.A doua zi dimineață,avem un musafir nepoftit care se plimba prin casa noastră...
________________
Heyy,dragilor...am scăpat de o teză...mai am 3.Yayy!Istoria a dost cea mai grea.Am mai rămas cu engleza logica și româna....astea sunt mai ușoare,dar tot trebuie să învăț pentru ele :((.Și capitolul acesta a fost scurt...dar îmi voi lua revanșa,promit.
Sper că va plăcut capitolul,dacă da...știți ce aveți de făcut ;).
Vă pupă Andy ;*
Ly <3
CITEȘTI
Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.
DragosteLouis este un adolescent care merge la liceu,în clasa a 9-a(boboc),este foarte timid și extrem de tăcut.Acestuia,îi place să cânte și să danseze,dar este prea rușinos ca să o facă în public până îl cunoaște pe Alex.Pe parcursul primului semestru,sen...