Am trăit o minciună...

100 5 0
                                    

În casă erau niște persoane străine.
-Cine sunteți voi?
-Am venit să vedem casa pentru că vrem să o cumpărăm.
-Lăsați glumele și spuneți-mi cine v-a deschis ușa!
-O femeie.
-Unde este?
-A doua ușă la dreapta.

Mă duc în bucătărie și o văd pe mama care... Numără un teanc de bani
-Ce se întâmplă aici?
-Nimic scumpule,doar mă mut.
-Cum adică te muți?Unde e tata?Ce vrei să spui?
-Vreau să spun că tatăl tău ne-a abandonat,iar eu nu sunt mama ta,doar iubita tatălui tău,cu care am stat 13 ani,erai mic pe atunci.
-Nu pot să cred.Alex!!strig in gura mare și acesta vine de la intrare.
-Ce este iubire?
-Iubire,Alex,cine e el?
-Nu ești mama, așa că nu te interesează.
-Ce s-a întâmplat iubitule?
-S-a întâmplat că mama să nu îmi fie mamă și tata m-a abandonat.
-Tatăl tău mi-a spus să îți dau 51% din bani și să te descurci,a spus și că te va contacta când poate.
-Am să îmi fac bagajul și voi pleca.
-Unde?
-La Alex.
-Da,Louis va sta la mine.Haide iubire să te ajut la împachetat.

Am plecat din bucătărie cu un mic teanc de bani și m-am apucat să îmi fac bagajul.
-Ești sigur iubitule că vrei să mă mut la tine?întreb eu cu nesiguranță
-Da,ești foarte fragil ca să te las afară singur.Nu vreau să te pierd și acum voi fi sigur că ești bine,dacă vei sta cu mine în aceeași casă.
-Mulțumesc,și fără să realizez i-am sărit în brațe,dar acesta s-a bucurat.Mă simt așa de bine,acum voi putea să stau cu el mereu.
-Știi ce?
-Ce este?
-Am să îmi uit tot trecutul și voi ține în viața mea doar cei pe care îi iubesc,adică tu.Tata nu a fost în stare să îmi spună adevărul așa că nu merită încrederea mea.
-Ai dreptate,fac și eu același lucru,cred că va fi mai bine pentru amândoi,mă privește cu încredere ca și cum mi-ar fi spus"Totul va fi bine!"

Am terminat de făcut bagajele și ne îndreptam spre ușă când "mama" mi-a spus că îi pare rău și că vrea să ținem legătura.
-După tot ce mi-ați făcut?Tu și tata nu existați!Vă urăsc!

Alex m-a luat de mână și am ieșind pe ușă lăsând-o pe doamna fostă gagică a trădătorului de taică-meu.Am luat un taxi și am ajuns la casa lui Alex,era așa de mare încât cred că îmi va lua două ore in fiecare dimineață doar ca să găsesc baia.Acesta se uită la mine și mă întreabă:
-Îți place?
-Da,la nebunie,dar va trebui să angajez un ghid,spun eu chicotind.
-Voi fi eu ghidul tău.Și așa de început am să îți fac turul casei,să vezi luxul în care vei sta,dar mai întâi să mergem în camera noastră.

Am mers în camera noastră și am început să despachetăm bagajul care părea că nu se mai golea odată.După un ceas și jumătate terminăm în sfârșit.
-Îți mulțumesc că m-ai primit în casa ta.
-De acum nu mai e a mea.Este a noastră.Tot ce vezi aici,e al nostru.
-Abia aștept să îmi faci turul ăla.
-Am uitat iubitule,dar sunt așa de obosit..îți promit că mâne vei vedea tot ce e al nostru.
-Bine,dar să nu faci doi pași de lângă mine,că mă voi rătăci.Alex începe să râdă gălăgios

-Iubitule,eu merg să fac un duș.
-Vreau și eu,o spun cu o voce inocentă de copil.
-Bine,facem duș împreună
Alex mă ia pe sus și mă duce în baia care era triplă cât a mea(fosta mea baie).Am intrat in cabina de duș și am pornit apa.Odata cu apa au inceput și săruturile.Ne sărutam ca orbii și am început să ne spălăm unul pe altul.După 20 de minute de stat în duș am ieșit.Alex mi-a dat un halat alb apoi și- luat și el unul.M-a luat din nou pe sus și m-a dus până în cameră,aruncându-mă  în pat și sărind peste mine spunându-mi:

-Ești doar al meu!
-Nu pot face asta!
-De ce?
-Nu mă simt în stare să o fac.sper să nu te superi.
-Nu e nimic.Dar totuși acesta a continuat să mă sărute până ce a venit "Moș Ene" și ne-a luat pe amândoi.Am adormit in brațele lui și el în ale mele.

Ca prin magie se făcuse dimineață.Un miros dulce și cald de cafea mă trezește din somn că pe un soldat care adormise pentru 2 secunde.Cobor scările și mă iau după mirosul intens de cafea care pe măsură ce mă apropiam se intensifica și mai mult.În bucătărie era Alex care pregătise un mic-dejun  într-o tavă întinsă.

-Neața iubitule,ce faci?
-Voiam să îți fac o surpriză,dar te-ai trezit și mna...Ai stricat totul,mi-o spune cu dezamăgire apoi brusc incepe să zâmbească.
-Tu chiar credeai că pot fi supărat pe tine?
-Sincer,la început da,dar după ce ai afișat acel zâmbet drăgălaș pe buzele tale perfecte, mi-am dat seama că nu ai spus serios.
-Vreau să facem un duș amândoi?
-Cum să nu?Haidem.
Am mers la duș,ne-am spălat unul pe celălalt și ne-am pregătit la timp pentru a merge la școală.

După cum spuneam,am ajuns devreme la școală,chiar prea devreme,cu 30 de minute înainte să înceapă cursurile.Ca să nu pierdem timpul,am mers in parcul de lângă școală, ne-am așezat pe o bancă și am început să ne povestim ce am visat aseară pentru că nu am avut timp de asta.
-Eu aseară am avut un vis frumos...Am visat un prinț frumos care dormea în patul meu și când m-am trezit era lângă mine.Îmi spuse Alex cu un ton jos, puțin obosit.Prințul meu!Te iubesc!
-Și eu!
-Acum e rândul tău...
-Eu am visat că eram in fața unei statui,nu știu unde dar locul îmi părea foarte cunoscut,cu tine.Tu, deodată te-ai pus în genunchi și ai scos o cutie cu un inel în ea și m-ai întrebat"Vrei să te căsătorești cu mine?".Fix când să îți răspund,m-a trezit mirosul de cafea,pe care apropo,îl pot simți de la 2 străzi distanță,spun eu chicotind.
-Dar în realitate,cum ai răspunde?
-Da!!!
Acesta mă apucă de cap și se apropie de mine,lipindu-ne buzele într-un sărut frumos și lung.

Momentul nostru de iubire a fost întrerupt de un apel pe telefonul meu.
-Număr privat.Să răspund?
-Da,dar daca e o farsă, închizi.
-Ok.
Răspund la telefon și la telefon era cea mai nepotrivită persoană cu care nu aș fi vrut să mai vorbesc niciodată,"dragul" meu tată.
-Ce faci fiule?
-Cine sunteți?
-Sunt tatăl tău.
-Nee,tata nu mai există pentru mine.
-Haide lasă prostiile și spune-i cum esti.
-Nu e treaba ta!
-Ba să știi că este.
-Dacă era,nu mai plecai.A,da de ce m-ai sunat cu număr necunoscut?Nu vrei să știu unde ești,ei bine să știi de la mine că nu îmi pasă.
-Să știi că ți-am lăsat cardul intenționat,că să poți avea bani.Nu vreau să ne mai auzim,e ultimul apel.Ai grija de tine.Îmi pare rău...a început să plângă și asta m-am pus pe gânduri.
-De ce?Am spus prea târziu, închisese.

-Cine era?
-Tatăl meu.
-Pe bune?
-Da,a spus că voi avea bani mereu pe card, că acesta a fost ultimul apel între noi și că îi pare rău.Am început să lăcrimez.
Alex se uită la mine și mă sărută pe frunte.A început să îmi șteargă lacrimile spunându-mi că totul va fi bine.
-Nu cred că ești prea bine că să mergi la școală,du-te înapoi acasă și relaxează-te.Vorbesc eu cu profesorii tăi.
-Faci asta pentru mine?
-Da,pentru că te iubesc!
-Mulțumesc.Ne ridicăm de pe bancă despărțindu-ne la capătul aleii.Alex mă sărută pe frunte și mă trimite acasă.

Am plecat spre casă.Cand am intrat,am început să mă rătăcesc,dar am făcut o plimbare prin toată casa,acum o știu ca în palmă.Am intrat în bibliotecă și mi-am luat un volum că să îl citesc,ca să mai treacă timpul...

M-am pus să citesc acea carte la balcon și am terminat-o exact când a ajuns Alex acasă.Acesta avea o față pe care nu am văzut-o la el niciodată.Era speriat sau nu știu,era ciudat.Am coborât jos cât de repede am putut și i-am sărit în brațe.Dar de pare că nu era singur,venise cineva cu el.

-Ce caută aici?
-A insistat să vorbească cu tine.

________________
Heii,dragi peștișori,am intrat în weekend.După cum v-am promis voi posta în fiecare weekend și în timpul săptămânii dacă am timp.

Sunteți curioși cine este personajul care apare?Oare cine va fi? Rămâneți pe fază și veți vedea.Dar până atunci...

Nu uitați să dați un vote,un share, dacă vreți pentru că m-ați ajuta foarte mult.

Ne vedem la următorul capitol,v-am pupat pe toți:**

Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum