Se făcuse dimineață și eu cu Alex ne trezim unul în brațele celuilalt.Levi nu era lângă noi.Poate s-a dus la baie,dar adevărul avea să fie mai tulburător.
Când am coborât jos să bem cafeaua,Levi era afară,dar nu mai trăia.Se pare că l-a călcat o mașină...Când am văzut am ieșit afară și am început să plâng.Alex a venit lângă mine și încerca să mă liniștească.
-Termină iubitule,mi-o spune cu ochii în lacrimi.
-Nu pot!Îl iubeam pe ăsta mic.
-Și eu,dar trebuie să fim tari!L-am luat pe Levi și l-am îngropat...În acel moment plângeam așa de tare,mai ceva ca la un film romantic.După ce l-am îngropat am mers în casă unde era foarte cald.
-Iubitule?
-Da iubire.
-Ieșim la o baie în piscină?-Da,stai să îmi aduc slipii.
-Lasă slipii,hai așa!oare ce plănuia?
-Ok.
Alex m-a aruncat în piscină și el a sărit după mine.Am uitat să menționez că eram goi amândoi.Ne-am bălăcit în jur de două ore apoi Alex m-a luat în brațe și m-a dus în casă.Când am intrat în dormitor simțeam că ceva se va întâmpla.Aveam dreptate...
Alex m-a lipit de perete și a început să mă sărute apăsat și pasional.Eu,ca să nu fiu mai prejos i-am dat pălmuțăe peste fundul lui care nu se uscase încă de la baia din piscină.Drept răzbunare acesta m-a mușcat de buză provocându-mi o durere destul de mare,dar nu am țipat,îmi plăcea.Apoi,l-am lipit eu pe Alex de peretele paralel și am început să îl sărut pe gât,coborând spre burtica lui,până am ajuns în partea de jos și l-am făcut fericit.Probabil asta voia să se întâmple...Mai mult ca sigur.
A trecut o lună de la accident iar eu cu Alex ne-am luat un nou cățel pe care îl numisem lucky.Sper că acesta să nu aibă aceeași soartă ca a lui Levi.
Nu știu cum,dar nu am observat că mai erau câteva zile și începea școala....
_______________
Heyy peștișori.Imi pare rău că nu am mai postat de mult,dar am avut probleme gigantice,nu mari.Cu toate astea am fost ajutat de siis(MariaAndreea1229),care citește aceste rânduri și știu că îi plac....r de acum...rtea va avea capitole mai lungi(nu că asta)... și vor fi publicate în fiecare săptămână (cel puțin unul).Inca odată ms siis pt susținere și iubirea acordată...Ps:Te pup iubiree😘
Pss:Cel mai sec capitol everr
CITEȘTI
Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.
RomansLouis este un adolescent care merge la liceu,în clasa a 9-a(boboc),este foarte timid și extrem de tăcut.Acestuia,îi place să cânte și să danseze,dar este prea rușinos ca să o facă în public până îl cunoaște pe Alex.Pe parcursul primului semestru,sen...